دیدنی های چین

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای جاذبه گردشگری AAAA|جاذبه های چین

Shanghai Urban Planning Exhibition Center

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای| عکس+موقعیت مکانی+ طبقات نمایشگاه

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای (上海城市规划展览馆)، به طور خلاصه SUPEC، یک جاذبه گردشگری ملی AAAA بسیار معروف است. این مرکز نمایشگاهی که در سال ۲۰۰۰ افتتاح شد، توسعه بلند مدت، طرح کلی شهرداری در حال حاضر و برنامه ریزی شهری شانگهای را به نمایش می گذارد. تحول شگفت انگیز شانگهای را خواهید دید که در ابتدا یک دهکده ماهیگیری کوچک بود و اکنون به طور شگفت انگیزی یک کلان شهر جهانی فوق العاده مدرن است.

• تاریخ شانگهای:

با توضیحات حرفه ای، علاقه فراوان و ارائه هنری، می توانید تاریخ شانگهای را به راحتی بشناسید و آینده خوب این کلانشهر را در سال ۲۰۲۰ تصور کنید. علاوه بر این، از آنجایی که ده ها نمایشگاه بین المللی به طور مکرر در نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای برگزار می شود، این نشان می دهد. شما فرصتی عالی برای نزدیک شدن به فرهنگ و هنر متنوع دارید.

• جایزه لوبان برای زیبایی‌شناسی سنتی چینی و هماهنگی مدرن شهر شانگهای :

علاوه بر این، نمایشگاه برنامه‌ریزی شهری شانگهای، بالاترین افتخار در زمینه معماری چین، یعنی جایزه لوبان (鲁班奖) را برای طراحی فانتزی خود در زیبایی‌شناسی سنتی چینی و هماهنگی مدرن، که گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند، دریافت کرده است. شما می توانید طراحی ای به شکل ماگنولیا را ببینید که در بالای آن شکوفه می دهد، آسمان آبی و ابر های سفید از جمله دیگر مواردی است که مشاهده خواهید کرد.

• موضوع نمایشگاه جدید در نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای:

نمایشگاه جدید در نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای با موضوع “شانگهای: تعالی به عنوان یک شهر جهانی” ساخته شده است. که به طور جامع ایدئولوژی حیاتی “شهری ساخته شده توسط مردم، برای مردم؛ شهری که در خدمت مردم است” را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه به طور کامل دیدگاه آرمانی و روح شهری شانگهای را در ساختن یک شهر جهانی برجسته و یک شهر مدرن سوسیالیستی نشان می دهد.


جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

شانگهای شینتیاندی نقطه ای جذاب تاسیس شده در اوایل قرن ۲۱ |جاذبه های چین

معبد شش هارمونی( لیوهه) در کرانه شمالی رودخانه کیانتانگ| جاذبه های چین

ژینگ پینگ شهر باستانی در شمال شرقی شهرستان یانگشو| جاذبه های چین

کوه ها و غارهای کارست گویلین از بزرگترین توپوگرافی های جهان|جاذبه های چین

رودخانه لی با طول تقریبی ۸۰ کیلومتر در استان گوانگشی| جاذبه های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۱) نمایش در نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای:

سالن نمایشگاه به چهار بخش موضوعی اصلی تقسیم می‌شود: «سالن مقدمه»، «شهر بشریت»، «شهر نوآوری» و «شهر بوم‌شناسی». این بخش ها تفسیر جامعی از بنیاد شانگهای در مرحله توسعه جدید، پایبندی به فلسفه توسعه جدید و ایجاد یک الگوی توسعه جدید ارائه می دهد.
هدف کلی برنامه ریزی و ساخت شهری است که نه تنها به عنوان شهر مردم جذاب تر و گرمتر باشد، بلکه به عنوان شهری با نوآوری، پویاتر و شکوفاتر باشد. و به عنوان شهر بوم شناسی انعطاف پذیرتر و پایدارتر باشد.


۲) بررسی تغییرات تاریخی و فرهنگی شانگهای:

لایه میانی بین طبقه اول و دوم در نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای، سالنی است برای بازتاب تغییرات عظیم شانگهای در طول صد سال گذشته در حین تعامل با دستگاه های چندرسانه ای، با تماشای زیبایی های پر رونق باغ یو به مدت یک قرن، دیدن تصاویری از داستان های شانگهای قدیمی و معرفی ۱۲ منطقه حفاظتی تاریخی در شانگهای، با تاریخ و فرهنگ غنی گذشته این شهر مدرن آشنا خواهید شد.


۳) طبقه ۳ و ۴ – طرح جامع و پروژه های کلیدی ویستا(Vista):

این دو طبقه در نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای نقطه برجسته بازدید شما از اینجا است زیرا پیشرفت شهرداری در سال های اخیر و چشم انداز آینده از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۲۰ را نشان می دهد.

• طبقه سوم:

در طبقه ۳، مدل بزرگی که از منطقه کلیدی مرکز شهر شانگهای وجود دارد را از دست ندهید. پس از آن، می توانید سیر تاریخی منطقه جدید پودونگ (浦东新区) را در طول دهه ۱۹۹۰ از طریق انیمیشن ۴ بعدی که اولین انیمیشن بدون عینک است، ببینید. و همچنین سرعت رشد سریع و مدرن شانگهای را پس از آن کاملاً تجربه کنید. تماشای ارائه انیمیشن سه بعدی روی صفحه نزدیک به ۸ دقیقه طول میکشد.

• طبقه چهارم:

علاوه بر این، می‌توانید به طبقه چهارم بروید تا پلان حرفه‌ای را با جزئیات ببینید، مانند سیستم چندرسانه‌ای، بندر هوایی، بندر آبی، محیط مسکونی و غیره که از آنجا می‌توانید صحنه واقعی شانگهای را احساس کنید.

• نمایشگاه توریستی شهری شانگهای و نمایشگاه بندر آبی:

چیزی که فوق العاده است این است که می توانید صحنه ها را واضحا در منطقه نمایشگاه بندر آبی عمیق که با دریای آبی و آسمان نیلگون تزئین شده است ببینید. همچنین، منطقه نمایشگاه توریستی شهری تکنیک عکاسی خاصی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید بدون بیرون رفتن از شهر شانگهای عکس بگیرید.

• نمایش برنامه ریزی مسکونی شانگهای:

در منطقه نمایش برنامه ریزی مسکونی، مدل های ساختمان های تاریخی در دوره های مختلف شکل بی حد و حصری از محیط زندگی مردم شانگهای را ارائه می دهد. باید قبول کنید که این یک فرصت عالی و یک خاطره ارزشمند خواهد بود.


۴) طبقه ۱، ۲ و ۵ -نمایشگاه های بین المللی و گشت و گذار شهر شانگهای:

لابی طبقه ۱ در هر دوره، مدل‌های شاخص اصلی شانگهای را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد و رنگ‌های روشن بر زیبایی‌های متمایز این شهر تأکید می‌کنند. طبقه ۱ همراه با طبقات دوم و پنجم به دلیل برگزاری نمایشگاه های مکرر از بیش از ۱۰ کشور جهان با بازدیدکنندگان فراوانی همراه است. با قدم زدن در این طبقات می توانید تعداد زیادی اثر کمیاب در زمینه های هنری و فرهنگی پیدا کنید.

علاوه بر این، از آنجایی که طبقه ۵ دارای یک راهرو دایره ای است، از میدان مردم از طریق پنجره شیشه ای می توانید دیدن کنید‌ و لذت ببرید.


۵) زیرزمین ۱ – “۱۹۳۰ شانگهای – خیابان سبک و استایل”:

با بازدید از طبقه B1 در زیرزمین، احساس می کنید که در شانگهای قدیمی در دهه ۱۹۳۰ هستید. نمایشگاه برنامه‌ریزی شهری شانگهای از این طبقه برای نشان دادن ساختمان‌های معمولی در سبک‌های مختلف از فرانسه، بریتانیا، ژاپن، اسپانیا و غیره و خطوط شیکومن را به مردم نشان دهد. در آن دوره استایل آنقدر بدیع است که مردم می توانند طعم شانگهای قدیمی را بچشند.


۶) مسیرهای پیشنهادی برای بازدید از نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای:

• مسیر کلاسیک:

وارد نمایشگاه برنامه‌ریزی شهری شانگهای شوید تا مدل‌های شاخص طبقه ۱ و تغییرات تاریخی صد سال گذشته شانگهای را در بین لایه‌ها ببینید. در مرحله بعد، به طبقه ۳ بروید تا مدل مرکز شهر و انیمیشن سه بعدی را تماشا کنید تا از تغییرات بزرگ و پیشرفت بعدی در سال ۲۰۲۰ مطلع شوید.
سپس در مورد توسعه دقیق در هر زمینه در طبقه ۴ اطلاعات بیشتری کسب کنید. در نهایت، به زیرزمین ۱ بروید تا طعم اصلی شانگهای را در دهه ۱۹۳۰ احساس کنید. این مسیر (حدود ۴۰ دقیقه) وقت خواهد گرفت

• مسیر عمیق تر:

مدل های شاخص در لابی نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای و تغییرات تاریخی در ۱۰۰ سال گذشته را ببینید. از نمایشگاه‌های بین‌المللی در طبقه ۲ دیدن کنید. به طبقه ۳ و ۴ بروید تا برنامه توسعه و آینده را در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۲۰ با تکنیک‌های پیشرفته ببینید. از منظره میدان مردم در طبقه ۵ دیدن کنید. و از ویژگی های عتیقه شانگهای قدیمی در زیرزمین ۱ بازدید کنید. (حدود ۹۰ دقیقه)


۷) چگونه به مرکز نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای برویم؟!

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای در منطقه مرکز شهر، بسیار نزدیک به میدان مردم و موزه شانگهای است، بنابراین می توانید وسایل نقلیه مختلفی را برای رسیدن به آنجا انتخاب کنید.

  • از موزه شانگهای: ۱٫۲ کیلومتر، ۱۰ دقیقه پیاده
  • از The Bund : دو کیلومتر، ۱۵ دقیقه با ماشین
  • از باغ یو: ۲ کیلومتر، ۱۵ دقیقه با ماشین
  • از مرکز مالی جهانی شانگهای: ۵ کیلومتر، ۲۰ دقیقه با ماشین
  • از برج مروارید شرقی : ۵ کیلومتر، ۲۰ دقیقه با ماشین
  • از فرودگاه پودونگ شانگهای: ۴۵ کیلومتر، ۱ ساعت با ماشین
  • از فرودگاه شانگهای Hongqiao: بیست کیلومتر، ۴۰ دقیقه با ماشی
  • از ایستگاه راه‌آهن شانگهای Hongqiao: بیست کیلومتر، ۴۰ دقیقه با ماشین
  • با مترو: از خط ۱ یا ۲ یا ۸ مترو استفاده کنید تا در ایستگاه مردمی (人民广场站) پیاده شوید و از خروجی ۲ خارج شوید.

۸) عکس هایی از نمایشگاه در شانگهای :

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای
نمایشگاه برنامه ریزی شهری ششانگهای

جاذبه در چین
جاذبه در چین

دیدنی در چین
دیدنی در چین

جاذبه های چین
جاذبه های چین

نمایشگاه های شانگهای
نمایشگاه های شانگهای

دیدنی های شانگهای_ نمایشگاه
دیدنی های شانگهای_ نمایشگاه

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای
نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای

نمایشگاه باغ یو در شانگهای
نمایشگاه باغ یو در شانگهای

نمایشگاه برنامه ریزی برای شهر مدرن شانگهای
نمایشگاه برنامه ریزی برای شهر مدرن شانگهای


• موقعیت مکانی:

برچسب ها
Shanghai Shanghai Urban Planning Exhibition Center آثار تاریخی شهر شانگهای چین از دیدنی های چین در جدول برترین جاذبه های شانگهای چین برنامه ریزی شهری شانگهای جاذبه های توریستی چین جاذبه های توریستی شانگهای چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی شانگهای جاذبه های دیدنی شانگهای چین جاذبه های دیدنی شهر شانگهای جاذبه های کشور چین جاهای دیدنی چین دیدنی های چین دیدنی های شانگهای دیدنی های شانگهای چین دیدنی های شانگهای شیوار دیدنی های کشور چین شانگهای چین شانگهای کجاست شهر های دیدنی چین ماجراجویی در شانگهای مرکز نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای مکان های دیدنی پکن و شانگهای مکان های دیدنی در شانگهای مکان های دیدنی شانگهای مکان های دیدنی شانگهای چین مکان های دیدنی کشور چین نمایشگاه نمایشگاه برنامه ریزی شهری نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای چیست نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای چین نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای کجاست نمایشگاه در شانگهای چین نمایشگاه های شانگهای چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن