جاذبه های سوچیدیدنی‌ها

دیدنیهای سوچی روسیه – بهشت ساحلی روس ها در منطقه قفقاز

سفر به مشهورترین تفریحگاه روسها در شمال دریای سیاه

درباره سوچی بیشتر بدانیم ؟ 

این مکان تفرجگاه اصلی روس ها و شهری مدرن و تازه ساز است که روس ها آن را مطابق علاقه جمعی خود ساخته اند. علاقه روسها به روستاهای کوهستانی سوئیس و معماری این کشور سبب شد تا ارتفاعات کراسنایا پولیانا کاملا بر اساس معماری سوئیس ساخته و آماده گردد

همین رویا خرج سنگینی دست روس ها گذاشت. منطقه ای با ۱۸ رشته تله کابین که شما را تا نوک قله های منطقه می رساند و فروشگاه های زیبا و معماری های جالب همگی خاطرات زیبایی را برای شما به یادگار خواهند گذاشت.

روح اروپایی این شهر و مردمی خونگرم و مهمان نواز و مهیا بودن تمام پتانسیل های شهر برای خوشگذرانی مهمانان از سوچی یک شهر دوست داشتنی و محبوب برای توریستها ساخته است. منطقه ساحلی سوچی امکانات متعددی برای تفریح گردشگران فراهم دیده است.

دیدنیهای سوچی روسیه :  

دیدنیهای سوچی روسیه فراوانند دیدنیهایی همچون سیرک، باغ گیاه شناسی سوچی یا تله کابین سوچی و مراکز خرید عالی مثل مرکز خرید مور مال سوچی ، پارک آبی آکوالو سوچی ، آکواریوم بزرگ دیسکاوری ورلد ، شهربازی سوچی پارک

۶ دلفیناریوم که بزرگترین دلفیناریوم روسیه دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی ،بزرگترین اسکای پارک جهان و بلندترین پل معلق پیاده روی جهان اسکای پارک ای جی هکت ، تئاتر زمستانی و موزه هنر سوچی ، انواع تفریحات و ورزشهای دریایی بخشی از دیدنیهای سوچی روسیه در سفر شما در سواحل سوچی است.

غذا های سوچی روسیه

پیدا کردن غذای مناسب در بسیاری از مقاصد توریستی جهان یکی از مشکلات رایج گردشگران ایرانی است اما در سوچی شما علاوه بر امکان تهیه غذا از برندهای نسبت خود بین المللی امکان تهیه غذا از رستوران های ارمنی – گرجی را خواهید داشت که ذائقه ما ایرانی ها جور است.

علاوه بر آن امکان استفاده از غذاهای بین المللی هتل ها را دارید. با توجه به اینکه بسیاری از غذاهای روسی هم هم اکنون در ایران جزو غذاهای رایج ما هستند. مشکلی با غذاهای سوچی ندارید. غذاها در این شهر به نسبت سایر شهرهای توریستی از قیمت مناسبی برخوردار است.

چرا تور سوچی را خرید کنیم : 

فاصله نزدیک این شهر تا تهران از دیگر امتیازات این مقصد توریستی برای گردشگران ایرانی است. نزدیک ترین مقصد ساحلی و نزدیک ترین ساحل اروپایی به ایران ساحل سوچی است با مدت پرواز ۱:۵۰ است. شما به سواحل گرم و آفتابی سوچی خواهید رسید.

این برای خانواده های ایرانی فوق العاده خواهد بود. با مدت پروازی کوتاهتر از پرواز کیش شما به مقصدی اروپایی خواهید رسید. دیدنیهای سوچی روسیه هم به نحوی است که جوابگوی طیف عظیمی از خواسته های گردشگران است.

هتل های نوساز و لوکس و برندهای معروف و مشهور این شهر از جمله امتیازات خوب برای توریسم این شهر است. هتل های مجلل نوساز و بسیار با کیفیت که اقامتی آسوده و دلپذیر را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد.

این شرکت  تور سوچی روسیه در ایران را برای نخستین بار در سال ۹۴  پرواز مستقیم از تهران به مقصد سواحل سوچی برگزار کرد و هم اکنون هم فول چارتر پرواز ماهان و معراج را در این مسیر در اختیار دارد که با قیمت های مناسبی این تور را اجرا می نماید.

لینکهای مهم برای مسافرین تور روسیه :  

لینک دریافت اطلاعات :   تور سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات :  هتل های سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های سوچی روسیه

Travel to IRAN

سوچی روسیه

سوچی روسیه

دیدنیهای سوچی روسیه
دیدنیهای سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
سوچی روسیه
برچسب ها
آکواریوم سوچی برترین مجری تور سوچی کدام است بهترین مجری تور سوچی تاریخ سوچی تصاویر سوچی تور سوچی تور سوشی جاذبه های توریستی سوچی جاذبه های سفر به سوچی جاذبه های سفر به سوچی روسیه جاذبه های سوچی جاذبه های گردشگری سوچی جاذبه های گردشگری سوچی روسیه جزیره سوچی درباره سوچی دیدنی های سوچی دیدنیهای سوچی روسیه سفرنامه سوچی سوچی سوچی چی داره سوچی در کدام کشور است سوچی روسیه سوچی کحاست ؟ سوشی سوشی روسیه شهر توریستی سوچی شهر سوچی شهر سوچی روسیه عکس های سوچی فیلم از سوچچی فیلم از سوچی قیمت تور سوچی مجری مستقیم تور سوچی مراکز تفریجی سوچی موزه هنر سوچی موقعیت مکانی سوچی نرخ تور سوچی هزینه تور سوچی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۳ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن