دیدنی های ویتنام

جاذبه های ویتنام| تونل های کوچی با معماری و تاریخی خاص در هوشی مینه!

Cu Chi Tunnel

  تونل های کوچی کجاست و چگونه می توان به آنجا رفت؟

تونل های کوچی در ۴۵ کیلومتری شمال غربی شهر هوشی مینه قرار دارد. شما از مرکز شهر می توانید از ماشین، موتور، اتوبوس یا قایق برای رفتن به این تونل استفاده کنید.

۱) رفتن به تونل های کوچی توسط آبراه:

می توانید با قایق یا قایق رانی از اسکله Tan Cang رودخانه سایگون به کوچی بروید. شما بعد از این قایق رانی حدود ۱ ساعت و نیم با ماشین باید مسیری را طی کنید. در مسیر رسیدن به کو چی، این شانس را خواهید داشت که از مناظر زیبای کنار دو ساحل رودخانه لذت ببرید. بهترین ساعت برای اینکه سوار قایق شوید ۷:۳۰ صبح است.

۲) با موتور یا ماشین شخصی:

برای رفتن به کوچی می توانید از موتور یا ماشین استفاده کنید. جاده بسیار پیچیده خواهد بود پس ممکن است که رانندگی برایتان کمی سخت باشد، اما در طول مسیر می توانید از مناظر بسیار زیبایی لذت ببرید. اگر از بن تان شروع کنید، می توانید در امتداد خیابان Cach Mang Thang Tam تا پل هوایی An Suong بروید، بعد از آن به بزرگراه ۲۲ خواهید رسید. به دنبال بزرگراه ۲۲ می توانید، تونل های کو چی را پیدا کنید. کل مسیر شما نزدیک به دو ساعت طول خواهد کشید.

۳) با تاکسی:

تاکسی راحت ترین راه برای سفر به تونل های کوچی است. تاکسی یک طرفه از مرکز شهر به کوچی حدود ۶۰ دلار است. برای صرفه جویی در هزینه می توانید از اپلیکیشن Grab استفاده کنید.

۴) با اتوبوس عمومی:

اتوبوس ارزان ترین راه برای رفتن به این مکان است. بلیط اتوبوس حدود ۱ دلار است و حدود ۲ ساعت طول می کشد. مسیر هایی که در آن از اتوبوس می توانید استفاده کنید:

  • از بازار Ben Thanh با اتوبوس شماره ۱۳ به ایستگاه اتوبوس کوچی می توان رفت.
  • از ایستگاه اتوبوس کوچی با اتوبوس شماره ۷۹ به سمت تونل های کوچی بروید.
  • از ایستگاه اتوبوس Cho Lon با اتوبوس شماره ۹۴ به ایستگاه اتوبوس کوچی حرکت کنید.
  • می توانید از ایستگاه اتوبوس کوچی با اتوبوس شماره ۷۹ به تونل های کوچی برسید.

تاریخچه تونل های کوچی چگونه است؟

این تونل ها در طی ۲۵ سال از سال ۱۹۴۸ در طول جنگ علیه فرانسوی ها ساخته شد. این کار توسط سربازان و مردم  Tan Phu Trung و Phuoc Vinh An انجام شد تا مخفی شوند، اسلحه ها را ذخیره کنند. یا به عنوان وسیله ای برای ارتباط بین روستاها و کمک به ویتنامی ها برای فرار از سربازان پیشاهنگ فرانسوی استفاده شود. در ابتدا، هر روستا در اینجا پناهگاه خودش را داشت، اما به دلیل نیاز به سفر، آنها برای ایجاد سیستم تونل به یکدیگر متصل شدند.

با استفاده از این سیستم تونلی، نظامیان به راحتی می توانستند در طول جنگ با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از روستایی به روستای دیگر سفر کنند. بنابراین، یکی از بخش های مهم استراتژیک نیروهای جنگی ویت کنگ(Viet Cong) و همچنین خانه هزاران سرباز در نظر گرفته میشد. از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۵، این سیستم با اتصال شاخه های بسیاری به یکدیگر توسعه یافت. بالای این سازه نیز مجهز به حفره ها،میدان های مین و… برای مبارزه با دشمن شد. در حال حاضر، حدود ۱۲۰ کیلومتر از تونل ها حفظ شده و به عنوان یک جاذبه فریبنده در شهر هوشی مینه در نظر گرفته میشوند‌.

• ساختار تونل های کوچی به چه صورت است؟

تونل های کوچی یک معماری و سازه بسیار خاص در ویتنام هستند که شامل بیمارستان ها، مدارس، تئاترها، آشپزخانه ها و بسیاری از اتاق های دیگر در زیر زمین میشود. این تونل نقش مهمی در تاریخ ویتنام دارد.همانطور که گفته شد بدون تونل، ویتنامی ها نمی توانستند بر دشمن خود پیروز شوند.

 این تونل دارای ۳ سطح مجزا است:

سطح اول ۳ متر در زیر زمین، سطح وسط حدود ۶ متر و سطح پایین بیش از ۱۲ متر عمق دارد. ورودی های زیادی در این تونل ها وجود دارد. بیشتر آنها با یک در چوبی مخفی شدند و برگ هایی برای استتار در بالای آن ها قرار داده شدند. این در ها کوچک ساخته شده بودند به همین علت ارتش آمریکا نمی توانستند وارد آنها شوند. همچنین به‌صورت مجزا ساخته شده‌اند و راه‌های فرار متفاوتی به رودخانه سایگون، پناهگاه‌های دیگر و تله‌های انفجاری داشتند.

• لینک تورهای خارجی 

• لینک هتل های معرفی شده در سایت

• لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

 موقعیت مکانی این جاذبه ی ویتنام:

عکس های تونل های کوچی

تور ویتنام
تور ویتنام

طبیعت ویتنام
طبیعت ویتنام

امکانات موجود در تونل
امکانات موجود در تونل

ورودی های تونل
ورودی های تونل

وسایل جنگی موجود
وسایل جنگی موجود

جاذبه های ویتنام
جاذبه های ویتنام

دیدنی های ویتنام
دیدنی های ویتنام

برچسب ها
آزانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس چارتر کننده تور ویتنام آژانس مادر تور ویتنام ارزان ترین تور ویتنام ارزان ترین هتل های ویتنام برترین هتل های ویتنام برنامه تور ویتنام بلیط تور ویتنام بهترین تور ویتنام بهترین قیمت تور ویتنام و مالزی بهترین مجری تور ویتنام بهترین هتل های ویتنام بهترین هتل های ویتنام کدامند پکیج تور ویتنام تور ارزان ویتنام از تهران تور برای ویتنام تور به ویتنام تور تایلند ویتنام تور ترکیبی تایلند ویتنام تور ترکیبی ویتنام کامبوج تور ترکیبی ویتنام کامبوج لائوس تور تفریحی ویتنام تور جزایر ویتنام تور چین ویتنام تور ده روزه ویتنام تور زمینی ویتنام تور سفر به ویتنام تور ويتنام تور ویتنام تور ویتنام ۱۴۰۲ تور ویتنام ارزان تور ویتنام از ایران تور ویتنام از مشهد تور ویتنام برای عید تور ویتنام بهار ۱۴۰۲ تور ویتنام تابستان تور ویتنام تابستان 1402 تور ویتنام چند تور ویتنام چنده تور ویتنام زمستان تور ویتنام سنگاپور تور ویتنام شهریور تور ویتنام قیمت تور ویتنام نوروز ۱۴۰۲ تونل کوچی سایگون ویتنام تونل کوچی کجاست تونل کوچی هوشی مین ویتنام تونل کوچی ویتنام تونل های کوچی تونل های کوچی کجاست جاذبه های توریستی ویتنام جاذبه های دیدنی ویتنام جاذبه های کشور ویتنام جاذبه های گردشگری ویتنام جاهاي ديدني ويتنام خرید تور ویتنام دانانگ در ویتنام دیدنی های آمریکا دیدنی های ویتنام دیدنیهای کشور ویتنام رزرو آنلاین هتل های ویتنام رزرو اینترنتی هتل های ویتنام رزرو هتل های ویتنام رزرواسیون آنلاین هتل های ویتنام رزرواسیون هتل های ویتنام زیبایی های ویتنام شهرهای دیدنی ویتنام طبیعت زیبای ویتنام طبیعت ویتنام قیمت تور به ویتنام قیمت تور تفریحی ویتنام قیمت تور ویتنام قیمت تور ویتنام از شیراز قیمت هتل های ویتنام کارگزار هتل های ویتنام کشور ویتنام کوچی مجری مستقیم تور ویتنام مکان های دیدنی کشور ویتنام مکان های دیدنی ویتنام هتل های ویتنام در مویینه هزینه تور به ویتنام ویتنام

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن