دیدنی های دبی

بهترین سواحل دبی که حتما باید از آن ها دیدن کنید!

Best Beaches in Dubai

بهترین سواحل دبی|عکس+توضیحات+ موقعیت مکانی

بهترین سواحل دبی عمدتاً در قسمت جلویی این شهر قرار دارند. در حالی که برخی دیگر را می توان در جزایری که توسط انسان ها ساخته شدند پیدا کرد. تعداد انگشت شماری از مناطق زمین دستخوش چنین دگرگونی بنیادی ای شده اند. این سواحل، همراه با ساختمان‌های خاص در شهر و امکانات حمل‌ونقلی مدرن، بخش مرکزی این تغییرات بنیادی را می توانند تشکیل دهند.

مانند بسیاری از دیدنی های دبی، بیشتر سواحل آن به تازگی ساخته شده اند. به این معنی که شکل و شمایل آن ها کاملا شبیه به کارت پستال هایی است که میبینید. برخی از آن‌ها دارای برج‌های نجات غریق و امکانات رفاهی برای خانواده‌ها هستند. در حالی که برخی دیگر خلوت‌تر هستند و می‌توانید در خلوت آرامش داشته باشید.

پارک ساحلی الممزر(Al Mamzar Beach Park)

از جمله سواحل دبی که دارای امکانات بسیار مناسبی میباشد، پارک ساحلی الممزر است. که  بهترین ساحل دبی برای خانواده ها و گروه های تعداد بالا می تواند در نظر گرفته شود. برای ورود به پارک ساحلی هزینه ای جزئی باید پرداخت شود. در اینجا می‌توانید از طیف وسیعی از امکانات رفاهی برخوردار شوید. مانند والیبال ساحلی، مسیر های دو که با نخل ها آراسته شدند، باربیکیو و مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی.

در طول روز نجات غریق مشغول خدمت هستند. و کابین های ساحلی برای اجاره در دسترس می باشند. به دلیل دمای سوزان، بخش خاصی از ساحل برای شنای شبانه در ماه های تابستان باز است. توجه داشته باشید که دوشنبه ها و چهارشنبه ها به عنوان روزهای بانوان شناخته می شوند.( زمانی که ساحل فقط برای خانم ها و کودکان زیر ۴ سال در نظر گرفته شده است.)

بهترین سواحل دبی
بهترین سواحل دبی

موقعیت مکانی ساحل آل ممرز

ساحل سفید (White beach)

ساحل سفید یک باشگاه ساحلی خصوصی با شن‌های نرم در استراحتگاه آتلانتیس دبی است. این ساحل در حاشیه بیرونی جزیره نخل جمیرا واقع شده است. استخر بزرگ و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن مجلل برای استفاده ی مهمانان در نظر گرفته شده اند. شما می توانید از مناظر دبی مارینا که بسیار خاص هستند نیز لذت ببرید.

ساحل در طول روز باز است، در حالی که استخر و رستوران تا شب باز هستند. یکشنبه به عنوان روز مناسب برای رفتن به ساحل سفید شناخته می شود.  زیرا در این روز وعده های غذایی خوش طعم رایگان و فعالیت های سرگرم‌کننده برای زوج‌ها و گروه‌های کوچکتر در نظر گرفته شده است.

سواحل دبی
سواحل دبی

موقعیت مکانی ساحل سفید

ساحل جمیرا(Jumeirah Beach)

ساحل جمیرا، خطی ساحلی در فاصله کوتاهی از مرکز شهر دبی است. خلیج در این منطقه توسط جزیره ای احاطه شده است که خلیج عربی آرام را از قبل هم آرام و امن تر می کند. به ویژه برای کودکان نوپا و شناگران تازه کار. ورزش‌های آبی شامل جت اسکی و قایق‌سواری است. درست در پشت ساحل ردیفی از رستوران ها و کافه ها وجود دارد که غذاهای خاورمیانه ای و غربی را می فروشند. بنابراین برای یافتن ناهاری مناسب مشکلی نخواهید داشت.
ساحل جمیرا حدود ۵۰۰ متر طول دارد و ممکن است در تعطیلات آخر هفته شلوغ شود. اتاق رختکن وجود ندارد، اما صندلی هایی برای آفتاب گرفتن در دسترس هستند.

ساحل جمیرا در دبی
ساحل جمیرا در دبی

موقعیت مکانی ساحل جمیرا

لینک های مهم

دریافت اطلاعات کامل از هتل ها: هتل های دبی
دریافت اطلاعات از تور: تور دبی

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 
لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام
لینک اینستاگرام شیوار
لینک تورهای خارجی شیوار
لینک هتل های معرفی شده در سایت
لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
10 هتل برتر ساحلی دبی بهترین سواحل دبی بهترین سواحل دبی کدامند بهترین هتل های دبی تمیزترین سواحل دبی جاذبه های دبی جاذبه های دیدنی دبی دیدنی های دبی زیباترین سواحل دبی ساحل الممراز دبی ساحل های دبی سواحل خلوت دبی سواحل دبی سواحل دبی کجاست سواحل شلوغ دبی موقعیت مکانی سواحل دبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن