دیدنی های دبی

محبوب ترین مکان های دیدنی در دبی از نگاه گردشگران!

?What to Do on a Trip to Dubai

مکان های محبوب دبی| عکس+ موقعیت مکانی+ اطلاعات جاذبه ها

محبوب ترین مکان های دیدنی که همه به خصوص زوج ها می توانند از آن دیدن کنند تا تعطیلاتی به یاد ماندنی داشته باشند. این نقاط همه جا از رستوران های لوکس گرفته تا تورهای هلیکوپتری را پوشش می دهد. می توانید از آبگرم های سنتی یا یک دریاچه مصنوعی به شکل قلب دیدن کنید. می‌توانید به سمت مکان‌های دیدنی محلی که به خاطر حس عاشقانه‌شان شهرت دارند، بروید یا برای دیدن مناظر باشکوه از کوه بالا بروید.

برخی از بهترین کارهایی که زوج ها می توانند در یک سفر عاشقانه به دبی انجام دهند را میتوانید در این پست ببینید:

برج خلیفه( Burj Khalifa)

از دیگر مکان های دیدنی دبی برج خلیفه است که شما در  این برج می توانید نمایی از ارتفاع ۸۳۰ متری از سطح زمین را تماشا کنید. برج خلیفه تجربه‌ای به یاد ماندنی را به همه ارائه می‌دهد. این تجربه به شما اجازه می دهد تا به طبقه ۱۴۸ این آسمان خراش دیدنی با منظره ای خیره کننده از شهر در زیر پاهایتان دسترسی داشته باشید.
طبقه ۱۴۸ یکی از مرتفع ترین و بالاترین مناظر جهان را به شما نشان می هد. اگر نمی‌خواهید تا این حد بالا بروید، می‌توانید از طبقات پایین تر دیدن کنید. طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ به شما منظره ی پایین تری را نشان میدهد.
بسیاری احساس می کنند یک سفر بی نقص به دبی بدون بازدید از اینجا کامل نمی شود. این برج دقیقاً در مرکز شهر قرار دارد.

برج خلیفه
برج خلیفه

ساعت کاری: هر روز هفته، همه ی ساعت ها
مکان: ۱ Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai – Dubai – United Arab Emirates


فواره دبی(Dubai Fountain)

از دیگر مکان های دیدنی می توان به آبنمای دبی اشاره کرد که در پای برج خلیفه یکی از بزرگترین نمایش‌های آبی جهان را به نمایش می‌گذارد. که با جت‌های آبی، نور و رنگ های چشمگیر طراحی شده است. آب فواره ها تا ارتفاع ۱۵۰ متری به آسمان  می رود. این نمایش آبی کاملاً با ضرب موسیقی و رقص نور هماهنگ شده است. در این نمایش از ۲۲۰۰۰ گالن آب استفاده می شود که از طریق فواره دوباره مورد استفاده قرار میگیرد تا منظره‌ای شگفت‌انگیز و خیره‌کننده به صورت پی در پی ایجاد شود.

این جاذبه ی زیبا درست در مرکز شهر دبی، در مرکز خرید دبی واقع شده است. هر بعدازظهر دو بار و عصرها هر نیم ساعت یکبار انجام می شود. شما می توانید از این مکان عکس های به شدت زیبایی بگیرید که با کارت پستال فرقی ندارد.

فواره دبی
فواره دبی

ساعت کاری: ۲۴/۷
مکان: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai – Dubai – United Arab Emirates


بالن سواری در دبی

بالن سواری در دبی ممکن است یکی از کلاسیک ترین تجربه هایی باشد که می توانید تجربه کنید، زیرا با یکی از قدیمی ترین امکانات پروازی در ارتفاع بالایی از زمین هستید. این سفرهای شگفت انگیز به شما امکان می دهد صحراهای وسیع و آسمان خراش های بلند که از روی زمین بسیار عظیم به نظر می رسند، اما از بالا بسیار کوچک هستند را مشاهده کنید. می توانید آب های آبی درخشان خلیج فارس را نیز مشاهده کنید.

در برخی از این نمایش‌ها، راهنماها نه تنها تاریخ مکان هایی که می‌بینید را به شما می‌گویند، بلکه در رابطه با داستان های دیگری مثل پرواز شاهین ها در بلندای آسمان با شما صحبت کرده و اطلاعات شگفت انگیزی به شما میدهند. شما می توانید در مکان های مختلف در سراسر دبی بالن سواری کنید.

مکان: Dubai – United Arab Emirates

بالن سواری در دبی
بالن سواری در دبی

اسپای تالیس اوتمن(Talise Ottoman)

اسپا  تالیس اوتمن یک راه فوق العاده برای زوج هاست تا با استفاده از تکنیک های باستانی همراه با مدرن و لوکس ترین محیط از ماساژ لذت ببرند. این اسپا در میان زوج ها روز به روز معروف تر میشود. این مکان به شما این امکان را می‌دهد که خود را با ماساژ به سبک ترکی آشنا کنید.
شما در این مکان میتوانید همه چیز از سونا گرفته تا اتاق های برفی، ماساژ گرفته تا استخرهای تالاسوتراپی و تقریباً هر نوع فعالیت آرامش دهنده دیگر را که می توانید تصور کنید، تجربه خواهید کرد. چه در حال تلاش برای ایجاد حال و هوایی پر شور و حال باشید و چه در حال تسکین عضلات خود پس از یک روز طولانی ماجراجویی هستید. رفتن به این اسپا تجربه ای است که نباید از دست داد. اسپا تالیس اوتمن تنها ۲۳ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

اسپای تالیس اوتمن
اسپای تالیس اوتمن

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹:۳۰ شب
مکان: Jumeirah Zabeel Saray, The Palm Jumeirah, Crescent Road (West) – Dubai – United Arab Emirates


دریاچه ی عشق در دبی( Al-Qudra Love Lakes)

دریاچه‌ ی القدره، دریاچه‌هایی مصنوعی هستند که به شکل قلب‌هایی روی هم قرار گرفته‌اند و تماشای پرندگان، منظره‌های دیدنی طلوع و غروب خورشید را ارائه می‌دهند. می‌توانید بر روی نیمکت‌ها در سایه بنشینید، مجسمه‌ها و درختان کنار دریاچه که از آسمان به شکل کلمه Love هستند را مشاهده کنید و لذت ببرید. هیچ هزینه ای برای ورود لازم نیسا و بازدید از این دریاچه رایگان است.

ماشینی در نزدیکی، غذاهایی با تنوع خوب را ارائه میدهد و شما می توانید از آن خرید کنید، یا می توانید در صورت پیدا کردن مکانی مناسب، باربیکیو خود را به راه بیاندازید. حتی می‌توانید دوچرخه‌هایی را در این نزدیکی کرایه کنید تا به گشت و گذار بپردازید. با رانندگی حدود یک ساعت در جنوب مرکز شهر می توانید به این مکان برسید.

مکان: Al Qudra Rd – Dubai – United Arab Emirates

دریاچه ی عشق در دبی

لینک های مهم

دریافت اطلاعات کامل از هتل ها: هتل های دبی
دریافت اطلاعات از تور: تور دبی

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 
لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام
لینک اینستاگرام شیوار
لینک تورهای خارجی شیوار
لینک هتل های معرفی شده در سایت
لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
10 هتل برتر ساحلی دبی آبنمای دبی آدرس هتل آرمانی دبی آدرس هتل دی آدرس دبی آکواریوم دبی آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب ارزان ترین هتل های دبی ارزانترین هتل های دبی اسپای تالیس اوتمن در دبی اقتصادی ترین هتل های دبی امکانات هتل کرون پلازا دبی مارینا انواع ویزای دبی باکیفیت ترین هتل های دبی بالن سواری در دبی برای خرید در دبی به کجا برویم برترین مجری تور دبی برترین مجری تور دبی کدام است برترین مراکز خرید در دبی برترین هتل دبی برترین هتل های 5 ستاره دبی کدامند برج خلیفه دبی جاذبه های دیدنی دبی دبی دریاچه عشق در دبی دیدنی های دبی رزرو تور دبی فواره های دبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن