دیدنی های دبی

سه تا از بهترین مراکز خرید در دبی که حتما باید از آن ها دیدن کنید!

Best Shopping Malls in Dubai

مراکز خرید در دبی| عکس+ موقعیت مکانی+ توضیحات در رابطه با مراکز خرید

مراکز خرید در دبی مظهر مدرنیته جهانی هستند که با ارزش های سنتی، حال و هوای دلپذیر، فضاهای باز وسیع و غذاخوری های خوشمزه آمیخته شده اند.
این شهر فوق مدرن تقریباً هر تجربه ای را که تصور می کنید به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، مانند غذای فوق العاده، تفریح ​​خانوادگی یا لحظات عاشقانه برای زوج ها.
در دبی می توانید برخی از بزرگترین مراکز خرید جهان را ببینید. در این پست به معرفی سه تا از بهترین مرکز خرید های دبی می پردازیم:

دبی مال(The Dubai Mall)

دبی مال
دبی مال

دبی مال تجربه ی خریدی فراموش نشدنی و مدرن را با هزاران جاذبه خانوادگی، هنر، مد وحتی یک آکواریوم کامل ارائه می دهد. این مرکز خرید دارای بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه است. این فروشگاه برندهای محبوب مانند Topshop، مارک‌های معروف فروشگاه‌های بین‌المللی مانند Bloomingdales، و بخش Fashion Avenue را پوشش می‌دهند، جایی که جدیدترین لباس‌های مد دنیا را خواهید یافت.
می توانید تمام برندهای لوکس مانند دیور و فندی را پیدا کنید. برای تفریح ​​خانوادگی، می‌توانید به یک پیست اسکیت سرپوشیده به اندازه المپیک بروید. آکواریوم دبی گزینه ی دیگری برای گشت و گذار است. همچنین می توانید به باغ‌وحش زیر آب بروید تا زندگی عجیب و غریب زیر دریا را ببینید. مانند هر مرکز خرید خوب، در دبی مال هم فودکورت و غذاخوری‌های فراوانی نیز وجود دارد.

ساعت کاری:  یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا نیمه شب، پنجشنبه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

موقعیت مکانی:

Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road, Next to Burj Khalifa – Dubai – United Arab Emirates

مرکز خرید وافی سیتی(Wafi City)

وافی سیتی
وافی سیتی

وافی سیتی یکی از خاص ترین مراکز خرید در دبی است. این مکان تجربه خریدی کامل در محیطی با الگوبرداری از مصر باستان همراه با حال‌وهوای مجلل را به شما ارائه می‌دهد. این مرکز خرید به همان اندازه که می تواند تجربه خریدی به یاد ماندنی را برای شما فراهم کند. می تواند فرصتی مناسب برای عکاسی باشد.
وقتی به بیرون مرکز خرید می روید، چیزی را خواهید دید که به نظر می رسد معبدی مصری با مجسمه های غول پیکر، پیچیده و پیکره های کنده کاری شده است.

در داخل آن تعداد زیادی بوتیک فشن و مد به سبک خاورمیانه ای و همچنین طیف گسترده ای از برند های لوکس بین المللی را خواهید دید. شما در این مرکز خرید احساس می‌کنید که در خیابان‌های مصر باستان قدم می‌زنید. وافی سیتی ۱۱ دقیقه با شمال شرقی مرکز شهر  فاصله دارد.

ساعت کاری: یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ده صبح تا ده شب، جمعه تا شنبه از ساعت ده صبح تا بامداد.

موقعیت مکانی:

Sunday–Thursday from 10 am to 10 pm, Friday–Saturday from 10 am to midnight

دبی مارینا مال(Dubai Maina Mall)

دبی مارینا مال
دبی مارینا مال

دبی مارینا مال تجربه ی خریدی خانوادگی از برندهای مختلف بین المللی مقرون به صرفه با فضایی آرام برای شما فراهم می کند. شما می توانید برند های فشن لوکس و خدمات مربوط به زیبایی را در این مرکز خرید پیدا کنید. رستوران ها صندلی‌هایی در فضای باز در اسکله ارائه می‌دهند.

یکی از محبوب‌ترین آنها Pier 7 است که دارای ۷ رستوران با کیفیت بالا و دکوری مهیج می باشد که همگی صندلی‌های تراس راحتی را درست در کنار آب ارائه می‌دهند. این مرکز خرید از بیش از ۱۶۰ فروشگاه تشکیل شده است و شامل فضایی برای بازی کودکان می باشد. دبی مارینا مال به عنوان مرکز خریدی بسیار سرگرم‌کننده و مناسب برای خانواده‌ها شناخته می شود. با ۲۲ دقیقه رانندگی به سمت جنوب مرکز شهر می توان به این مرکز خرید رسید‌.

ساعت کاری: یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ده صبح تا یازده شب، جمعه تا شنبه از ده صبح تا بامداد.

موقعیت مکانی:

Sheikh Zayed Rd – Dubai Marina – Dubai – United Arab Emirates

لینک های مهم

دریافت اطلاعات کامل از هتل ها: هتل های دبی
دریافت اطلاعات از تور: تور دبی

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 
لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام
لینک اینستاگرام شیوار
لینک تورهای خارجی شیوار
لینک هتل های معرفی شده در سایت
لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
برای خرید در دبی به کجا برویم برترین مجری تور دبی برترین مجری تور دبی کدام است برترین مراکز خرید در دبی برترین هتل های دبی بهترین مجری تور دبی بهترین مراکز خرید دبی بهترین هتل های دبی تخفیف تور دبی تور دبی تور دبی 1401 جاذبه های دبی جاذبه های دیدنی دبی دبی دبی مال دیدنی های دبی سه تا از مراکز خرید در دبی شهر دبی مارینا دبی مراکز خرید دبی هتل های پنج ستاره در دبی وافی سیتی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن