تور مالزی و سنگاپورتورهای مسافرتی

تور کوالالامپور و پنانگ ژانویه ۲۰۲۳ ارزانترین قیمتها ! ؟

تور ترکیبی کوالا و پنانگ مالزی ترکیبی از شهری مدرن با شهری ساحلی با سواحل زیبا

تور کوالالامپور و پنانگ ژانویه ۲۰۲۳ هم با پرواز قطر ایرویز و هم با سایر پروازها قابلیت اجرا دارد. البته پرواز قطر ایرویز به علت اینکه به صورت چارتر روزانه در طول سال با نرخی رقابتی در دسترس است انتخاب بهتری است. ما پکیج پاییزیمان را با این پرواز بسته و در زیر به اطلاع شما می رسانیم.

ولی برای عزیزانی که خواهان تور کوالالامپور و پنانگ ژانویه ۲۰۲۳  برای مدت بیشتر از ۷ شب و یا با تغییرات در تعداد شب های اقامت در هر شهر و یا هتل های غیر از هتل های موجود در پکیج هستند می توانند از تور کوالا و پنانگ ژانویه با پرواز امارات یا عمان ایر استفاده نمایند.

تور کوالا و پنانگ را می توانید را با پروازهای سیستمی با ایرلاین های خوب ۵ ستاره خرید نمایید مزیت این خرید این خواهد بود که قوانین سختگیرانه چارتر در مورد آنها مصداق ندارد و در صورت تصمیم به کنسلی با پرداخت جریمه مصوب ایرلاین امکان عودت پول بلیط خود را خواهید داشت.

تور کوالالامپور و پنانگ ژانویه ۲۰۲۳  یک تور خانوادگی و بسیار جذاب است برای اطلاع از جاذبه های توریستی شهر پنانگ مطالب زیر را مطالعه نمایید.

کوالالامپور پنانگ ژانویه 2023
کوالالامپور پنانگ ژانویه ۲۰۲۳

جاذبه های توریستی پنانگ

جزیره ی پنانگ موقعیت خوبی در مالزی دارد بطوریکه به بسیاری از شهرها، سواحل و جاذبه های جزایر اطراف دسترسی دارد. به عنوان مثال جزایر Langkawi حدود ۹۹% محبوبیت دارند و در ۳۰ کیلومتری ساحل شمال غربی مالزی واقع شده اند. جاذبه های ساحلی این ناحیه به راحتی در دسترسی گردشگران پنانگ می باشد.

در اینجا می توانید در تورهای روزانه و سفرهای آبی فراوانی شرکت کنید و به مکان هایی مانند Alor Star، Butterworth، Ipoh، Kota Bharu و جزایر Perhentian سری بزنید. حتی می توانید از پنانگ به هات یایی واقع در تایلند بروید و از جاذبه هایی مانند آبشار Ton Nga Chang و پیکره ی Wat Hat Yai Nai که ۱۵ متر ارتفاع و بیش از ۳۴ متر پهنا دارد، بازدید نمایید.

باغ گیاه شناسی

این باغ از سال ۱۸۸۴ به وجود آمده و بسیار غنی می باشد که سبب جذب جهانگردان شده و در مالزی منحصر به فرد است. این باغ دارای طیف وسیعی از امکانات از جمله جاذبه های تفریحی و مناطق گردشی، توالت ها و راهروی مخصوص صندلی چرخدار می باشد.

همچنین دارای محلی برای گروه موسیقی ، مسیرهای پیاده روی در جنگل ، استراحت بر روی چمنزار و گلخانه می باشد. باغ گیاه شناسی در پنانگ، تمام روزهای سال از ساعت ۵ صبح تا ۸ شب باز می باشد و هزینه ی ورودی نیز ندارد.

موزه جنگلداری: مسیر بی سر و صدا، جوی خروشان، طبیعت بکر و زیبای موزه جنگلداری در پنانگ آن را از دیگر نقاط متعدد پنانگ جدا می سازد. موزه جنگلداری در پنانگ وسعتی برابر با ۲۴۷ هکتار دارد و مآمن گونه های مختلف بومی از گیاهان و جانوران، همچنین حشرات ، کرم ها و مارها می باشد.

منطقه توریستی Gurney Drive

این منطقه در پنانگ یکی از مناطق پر طرفدار توریستی است در این مکان چندین رستوران، هتل های پنج ستاره و کلوپ های شبانه وجود دارد. شما می توانید طلوع و غروب خورشید را در حالی که نفستان در سینه حبس شده است تماشا کنید.

باغ ارکیده و بامیه: این باغ که در نزدیکی فرودگاه بین المللی پنانگ واقع شده است، در حدود دو هکتار است. دو گیاه ارکیده و بامیه در کنار هم رشد می کنند. مرکز محلی ارکیده به عنوان انبار اصلی گل های مجموعه ارکیده به رسمیت شناخته شده است و در منطقه بزرگترین محسوب می شود.

شما همچنین می توانید یک جفت از ببرهای بنگال را که شش سال پیش به اینجا آورده شده اند را ببینید و همچنین می توانید پرندگانی مانند شترمرغ استرالیایی، مارهای گوناگون، طوطی های سخن گو، لاک پشت ها، مار موشخوار، مار سبز درختی، آناکوندای سبز، سوسمار های آبی و خزندگان بیشماری را در این مزرعه پیدا کنید.

باغ ارکیده و بامیه در پنانگ دارای بزرگترین نوع گل های ارکیده در دنیا با گل هایی در حدود ۳ اینچ می باشد.

پارک حیوانات (zoo park )

در حقیقت یک باغ وحش کوچک است که در آن حیواناتی مانند بز و گوسفند نگهداری می شوند. به علاوه، گونه های عجیب و غریبی از شتر مرغ بزرگ سیاه آفریقایی، مرغ شاخدار، طاووس و گونه های مختلف پرندگان مانند اردک، غازها، بوقلمون و بلدرچین نیز وجود دارد.

جزیره امان

جزیره امان به معنای جزیره صلح است و در واقع بهشتی از آرامش است. جزیره امان پنانگ دهکده ایده آلی برای ماهیگیری است.انسان در این جزیره ، در هماهنگی کامل با طبیعت است. مردم به ساده زیستی و روش زندگی سنتی خود افتخار می کنند.

این منطقه تفریحی خود را از دنیای شلوغ و پر هیاهو جدا کرده و رنگ آبی آن، در این منطقه خنده و نشاط به همراه می اورد و فشار و استرس را از زندگی شما دور می کند.در اینجا شما می توانید با کوسه ماهی ها شنا کنید. این محل به عنوان مآمن بیش از پنج هزار موجود دریایی است.

پارک پرندگان
در چشم انداز زیبایی در Seberang Jaya واقع شده است. جدای از ارائه طیف گسترده ای از اکیده و بامیه ها، این پارک نیز مآمن چهارصد گونه از پرندگان از سراسر جهان است.

مزرعه پروانه های پنانگ

این منطقه زیبا یک مجموعه کمیاب با بیش از صدها گونه از پروانه ها و حشرات را در خود جای داده است.مزرعه پروانه ها در پنانگ برای همیشه انواع پروانه های استوایی را از سراسر جهان در خود جمع کرده است. مزرعه پروانه ها درسال۱۹۸۶ تاسیس شده و در Telok Bahang واقع شده است.

ویژگی های مزرعه پروانه ها در پنانگ:

– مزرعه پروانه پنانگ به عنوان یک موزه زنده، با هدف آموزش عموم مردم و فراهم کردن یک مرکز تحقیقاتی به منظور توسعه روش های پرورش تاسیس شده است.
– مزرعه پروانه پنانگ در حال حاضر دارای مجموعه ای از ۴۰۰۰ پروانه از ۱۲۰ گونه مختلف است، از جمله پروانه های نادر هندی (paralekta Kallima Leafl) و پروانه زرد بال (Troides Helena).

پارک تفریحی Bukit Mertajam

مشتمل بر خیل کثیری از سرخس ها ، گیاهان هوازی و گل های وحشی ، همچنین پروانه های عجیب و غریب، پرندگان و حشرات می باشد.

پارک ملی پتانگ

پارک ملی پنانگ دارای بیش از ۱،۲۱۳ هکتار از زمین و دریا می باشد. این پارک بیش از ۴۱۷ نوع گیاه و ۱۴۳ گونه از جانوران را در خود جای داده است. تاسیس این پارک ها منعکس کننده اهمیت حفاظت از این تنوع زیستی در منطقه است.

از میان حیوانات این پارک می توان به دلفین ها، سمورها، لاک پشت ها و لاک پشت منقار دار و میمون ها اشاره کرد. همچنین درختان حرا در امتداد ساحل Tukun یافت می شوند.

باغ وحش نیاگارا

در آغوش جنگل قرار گرفته است، باغ وحش نیاگارا مامن رسمی حیات وحش از سال ۱۹۶۳ می باشد. این پناهگاه حیات وحش، بیش از ۴۰۰ گونه از حیوانات اعم از پستانداران، خزندگان و پرندگان را در خود جای داده است.

تپه پنانگ

اگر شما به دنبال فرصتی برای استراحت در مناطق گرمسیری جورج تاون هستبد، تپه پنانگ جای مناسبی برای شما می باشد. همچنین Bukit Bendera که حدود ۸۳۰ متر بالاتر از سطح دریا است به عنوان بهشتی برای استراحت شناخته شده است. حمام کردن ، فرو رفتن در آب و سرو غذا در نزدیکی این تپه بسیار پر طرفدار است. زمین های پایین تپه برای اهداف کشاورزی و مسکونی استفاده می شود.

آلور استار

شهر ایالتی و بزرگ Alor Star امروزه محل اسکان بیش از ۳۰۰ هزار نفر است که در ساحل غربی شبه جزیره ی مالزی واقع شده است. این شهر بدلیل جاذبه های فرهنگی و شالیکاری مشهور است.

چشم اندازهای دیدنی این شهر شامل گالری هنری ایالتی، خانه ی سلطنتی و مجلل در Lorong Shariff، برج مرتفع Alor Star و همچنین مسجد ایالتی زهیر هستند که همگی جزو بهترین جاذبه های مالزی به شمار می آیند.
ساعت کار: همه روزه – ۲۴ ساعته
پذیرش: رایگان

شهر Ipoh

شهر Ipoh که مرکز ناحیه ی Perak می باشد، در ۲۰۰ کیلومتری شمال کوالالامپور و در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی جزیره ی پنانگ واقع شده است. Ipoh در کنار رود کینتا رشد و پیشرفت کرده و امروزه به ۲ قسمت شهر قدیمی و شهر جدید تقسیم شده است.

شهر قدیمی بدلیل دریاچه های بزرگ، باغات ژاپنی و جاذبه های مفرح که اکثرا در اطراف پارک Coronation واقع شده اند، معروف است. غارهای آهکی Ipoh نیز جالب توجه هستند و معبد Kek Lok Tong که در درون غار ساخته شده یکی از جاذبه های غیر قابل چشم پوشی است.
ساعت کار: همه روزه – ۲۴ ساعته
پذیرش: رایگان

شهر Kota Bharu

شهر Kota Bharu در درون ایالت Kelantan، در شمال شرقی پنانگ و در مجاورت مرز تایلند قرار گرفته است. مرکز خرید و فروشگاه عظیم واقع در مرکز تجاری این شهر بسیار معروف می باشند. سواحل این شهر روزها جمعیت عظیمی از توریست ها را به خود جذب می کند و بعد از غروب، فروشگاه های شبانه آغاز به کار می کنند.

طرفداران موزه در این شهر می توانند از موزه های مختلفی بازدید کنند که آثار دستی محلی و آداب و رسوم تاریخی و سلطنتی این ایالت را به نمایش می گذارند.
ساعت کار: همه روزه – ۲۴ ساعته
پذیرش: رایگان

جزیره ی Langkawi

جزیره یPulau Langkawi با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر بزرگترین جزیره از مجمع الجزایرLangkawi می باشد. گروه های توریست های بسیاری به این منطقه هجوم می آورند تا از سواحل شنی، مناظر استوایی و گرمسیری و جاذبه های طبیعی بی شمار آن لذت ببرند. سواحل معروف این جزیره خلیج Burau، Pantai Cenang و نیز Pantai Kok می باشند.
ساعت کار: همه روزه – ۲۴ ساعته
پذیرش: رایگان

جزایر Perhentian

جزایر Perhentian که با فاصله ی ۱۲ کیلومتری در شمال شرقی سرزمین اصلی مالزی واقع شده اند، سفری بسیار طولانی از شهر پنانگ خواهند بود. اما مناسب کسانی است که می خواهند مدتی را روی آب و به دور از شهر بگذرانند.

سواحل سفید، آبهای شفاف، صخره های مرجانی و مناظر ساحلی به همراه اقامتگاه های شبیه کلبه، مدت زیادی است که از جذابیتهای محبوب این جزیره بوده است. انواع غواصی و حتی تماشای کوسه ها و ماهیگیری در این ناحیه معمول است.
ساعت کار: همه روزه – ۲۴ ساعته
پذیرش: رایگان

شهر Butterworth

ناحیه ی Seberang Perai درست در شرق پنانگ واقع شده و توسط پل ارتباطی، تنها چند دقیقه با اینجا فاصله دارد. جاذبه ی درجه یک این منطقه شهر Butterworth است که فعالیت های بسیاری در آن صورت می گیرد. پارک پرندگان پنانگ که حدود ۳۰۰ نوع مختلف پرنده متعلق به سراسر نواحی جنوب شرقی آسیا را در خود جای داده، از جمله جاذبه های این شهر است.
ساعت کار: همه روزه – ۲۴ ساعته
پذیرش: رایگان

Taiping

ناحیه ی Taiping واقع در Perak و ساحل غربی شبه جزیره ی مالزی، حدود ۹۰ دقیقه با ماشین تا پنانگ فاصله دارد. کسانی که به اینجا سفر می کنند می توانند از باغات دریاچه، باغ وحش Taiping و تورهای گردشگری آن، جنگل Matang Mangrove و تپه های مرتفع Maxwell Hill لذت ببرند. غذاهای این مکان ارزان، متنوع و بسیارخوش مزه هستند.
ساعت کار: همه روزه – ۲۴ ساعته
پذیرش: رایگان

موزه ها و جشن ها:

مسابقه قایق اژدها:

همانطور که از پنانگ دیدن می کنید، لطفا لذت بردن از مسابقه بین المللی قایق اژدها را فراموش نکنید . رقابت ، هیجان ، دوستی ، سرگرمی و لذت ، همه این ها در طول این جشنواره با قایق های رنگارنگ در آب های این جزیره به نمایش گذاشته می شوند. مسابقه بین المللی قایق اژدها در آب های دریاچه Mengkuang در پنانگ مالزی از سال ۱۹۳۴ برگزار می شود.

تاریخ نشان می دهد که قایق اژدها ، بسیار بلند و باریک بوده و منشأ آن از چین (تزئین شده با سر و دم اژدهای چینی) می باشد. این قایق ها به طور سنتی برای یادبود مرگ چو یوان در ماه ژوئن می باشند.

مسابقه فوق یادآور رویدادی است که در آن شاعر وطن پرست چو یوان در آب، پنجمین روز از پنجمین ماه قمری در سال ۲۷۷ پیش از میلاد غرق شد.( اگرچه امدادگران موفق به نجات جان او نشدند، اما ساقه های گیاه بامبو او را از خورده شدن توسط مارها نجات دادند).

موزه پنانگ

موزه و نگارخانه پنانگ نقطه ی عطف زیبایی است که خانه های قدیمی، عکس ها ، نقشه ها ، نمودارها و آثار تاریخی را نمایش می دهد. موزه و نگارخانه پنانگ به عنوان تجلیل از ساکنان جزیره پنانگ برگزار می شود و ترکیب فرهنگی از دولت و تاکید بر وحدت در گوناگونی آن را منعکس می کند.

موزه جنگ پنانگ:

این موزه مشخصاً به نشان دادن تراژدی و حماسه ای که در مالزی در طول جنگ جهانی دوم با آن مواجه بوده است می پردازد. موزه جنگ به شرح داستان جنگ برای بازدید کنندگان می پردازد، اما همه با یک هدف مشخص این کار را انجام می دهند. موزه جنگ پنانگ با هدف حمایت، بررسی و ردیابی تاریخچه جنگ های مدرن و تلاش صادقانه برای ارزیابی و تجزیه و تحلیل اثرات جنگ در زندگی بشر و پیشرفت تاسیس شده است.

سایت انگلیسی زبان : (کلیک کنید)

تور کوالالامپور و پنانگ
تور کوالالامپور و پنانگ

تور کوالالامپور و پنانگ
تور کوالالامپور و پنانگ

تور کوالالامپور و پنانگ
تور کوالالامپور و پنانگ

موقعیت مکانی کوالالامپور و پنانگ در نقشه

برچسب ها
تور کوالا و پنانگ دی ماه 1401 تور کوالا و پنانگ ژانویه 2023 تور کوالا و پنانگ نوروز 95 تور کوالالامپور و پنانگ آبان ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ آبان ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ آبان ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ آبان ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ آذر ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ آذر ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ آذر ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ آذر ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ اردیبهشت ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ اردیبهشت ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ اردیبهشت ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ اردیبهشت ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ اسفند ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ اسفند ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ اسفند ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ اسفند ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ بهار 96 تور کوالالامپور و پنانگ بهار 97 تور کوالالامپور و پنانگ بهار 98 تور کوالالامپور و پنانگ بهار 99 تور کوالالامپور و پنانگ بهمن ماه تور کوالالامپور و پنانگ بهمن ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ بهمن ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ بهمن ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ بهمن ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ پاییز 96 تور کوالالامپور و پنانگ پاییز 97 تور کوالالامپور و پنانگ پاییز 98 تور کوالالامپور و پنانگ پاییز 99 تور کوالالامپور و پنانگ تابستان 96 تور کوالالامپور و پنانگ تابستان 97 تور کوالالامپور و پنانگ تابستان 98 تور کوالالامپور و پنانگ تابستان 99 تور کوالالامپور و پنانگ تیر ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ تیر ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ تیر ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ تیر ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ خرداد ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ خرداد ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ خرداد ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ خرداد ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ دی ماه 1401 تور کوالالامپور و پنانگ دی ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ دی ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ دی ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ دی ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ زمستان 96 تور کوالالامپور و پنانگ زمستان 97 تور کوالالامپور و پنانگ زمستان 98 تور کوالالامپور و پنانگ زمستان 99 تور کوالالامپور و پنانگ ژانویه 2023 تور کوالالامپور و پنانگ شهریور ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ شهریور ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ شهریور ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ شهریور ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ مرداد ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ مرداد ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ مرداد ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ مرداد ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ مهر ماه 96 تور کوالالامپور و پنانگ مهر ماه 97 تور کوالالامپور و پنانگ مهر ماه 98 تور کوالالامپور و پنانگ مهر ماه 99 تور کوالالامپور و پنانگ نوروز 95 تور کوالالامپور و پنانگ نوروز 96 تور کوالالامپور و پنانگ نوروز 97 تور کوالالامپور و پنانگ نوروز 98 تور کوالالامپور و پنانگ نوروز 99 تور نوروزی کوالالامپور نوروز 95 قیمت تور کوالالامپور و پنانگ قیمت تور کوالالامپور و پنانگ نوروز 95 نرخ تور کوالالامپور و پنانگ نرخ تور مالزی نوروز 95

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن