دیدنی های دبی

بهترین رستوران های محلی دبی که نباید از دست بدهید!

Best Local Restaurants in Dubai

رستوران های دبی| عکس+ موقعیت مکانی+ درباره رستوران ها

رستوران های دبی متنوع هستند و عمدتاً پذیرای جمعیت بزرگ بازدیدکنندگان خواهند بود. کسانی که به دنبال غذاهای محلی اصیل با طعم های اماراتی، لبنانی، ایرانی و عربی هستند، رستوران های زیادی را در دبی پیدا می کنند که طعم مورد علاقه شان را طبخ می کند. ترکیبی هیجان‌انگیز از رستوران ها به‌سبک محلی در دبی می توانید پیدا کنید.

از مکان‌هایی که خورشت های معطر یا صبحانه هایی دلچسب در محیطی سنتی سرو می‌کنند گرفته تا کافه‌های ساده که در آن‌ها می‌توانید نان‌ها، شیرینی‌ها و خرماهای خوشمزه را با قهوه سنتی عربی میل کنید، در دبی می توان یافت. در اینجا نمونه کوچکی از رستوران‌های دبی را مشاهده می‌کنید که غذاهای محلی لذیذ را طبخ می کنند.

رستوران سراج(Siraj Restaurant)

رستوران سراج با طراحی پر زرق و برق خود و موقعیت مکانی در سوق البهار، رستوران هایی را در محیطی به سبک شب های عربی عرضه می کند. کسانی که پس از کاوش در بازار و مجموعه رنگارنگ فرش‌ها، صنایع دستی و جواهرات به یک وعده غذایی نیاز دارند، می‌توانند در سراج استراحت کرده و از مناظر آب‌نمای دبی در برج خلیفه لذت ببرند.

منوی سراج با تمرکز بر غذاهای اصیل اماراتی، شامل غذاهای خوش طعمی مانند بره arayes (بره چرخ شده در نان عربی)،Lobster Kibbeh (گلوله های خمیر شکم پر)، mouhalabiya (شیر پودینگ لبنانی) با عسل، و نان شتر است.

رستوران سیراج
رستوران سیراج

ساعت کاری: همه روزه از ظهر تا ۱ بامداد
مکان: سوق البهار، مرکز شهر دبی، دبی، امارات متحده عربی


رستوران کباب ویژه آل استاد

رستوران کباب ویژه آل استاد بیش از ۴۰ سال است که مکان مورد علاقه گردشگران در دبی بوده است. این کبابی دبی در نزدیکی محله تاریخی الفهیدی برای کباب‌های خوشمزه اش شناخته می شود. کباب‌های مرغ یا گوسفندی که در ماست مزه دار شده اند و با برنج سرو می‌شوند را در این رستوران می توانید پیدا کنید.
این رستوران توسط ۳ برادر از ایران اداره می شود که آن را با یادگاری های قدیمی پر کرده اند و دیوارها را با عکس های همه افراد مشهور و برجسته ای که در طول سال ها در اینجا غذا میل کرده اند پوشانده اند.

رستوران آل استاد
رستوران آل استاد

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ظهر تا ۴ بعد از ظهر و از ۱۸:۳۰ تا ۱ بامداد، جمعه از ۱۸:۳۰ تا ۱ بامداد
مکان: نزدیک ایستگاه مترو شرف دی جی، خیابان المسله، الحمریه، دبی، امارات متحده عربی


چایخانه عربی

خانه چای عربی با فضایی برای ناهار خوردن با سقف نورگیر، پر از گیاهان، گل ها و وسایل زیبای فیروزه ای و سفید، می تواند به عنوان مکانی آرام و به دور از شلوغی شهر شناخته شود. سینی های صبحانه در اینجا انتخابی بسیار محبوب است. این سینی شامل یک بشقاب مصری خوش طعم، یک بشقاب اماراتی و یک سینی کوچک تر در میان آن ها می باشد.

اینجا مکانی برای لذت بردن از یک فنجان قهوه به سبک عربی می باشد. همچنین برای صرف وعده‌های غذایی دلپذیر به صورت خانوادگی مناسب است. چایخانه اصلی عربی در محله تاریخی الفهیدی قرار دارد، در حالی که از آن زمان شعبه های بیشتری در سراسر امارات متحده عربی افتتاح شده است.

چایخانه عربی
چایخانه عربی

ساعت کاری: پنجشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب، یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب (شنبه ها تعطیل است).
مکان: بستکیه روبروی اداره پست المسله، خیابان الفهیدی، بر دبی، الفهیدی، دبی، امارات متحده عربی

لینک های مهم

دریافت اطلاعات کامل از هتل ها: هتل های دبی
دریافت اطلاعات از تور: تور دبی

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 
لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام
لینک اینستاگرام شیوار
لینک تورهای خارجی شیوار
لینک هتل های معرفی شده در سایت
لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
ارزان ترین هتل های دبی ارزانترین هتل های دبی اقتصادی ترین هتل های دبی باکیفیت ترین هتل های دبی برترین مجری تور دبی برترین مجری تور دبی کدام است برترین هتل های دبی بهترین مجری تور دبی بهترین هتل های دبی تخفیف تور دبی تور دبی ارزان تور دبی ارزان قیمت تور دبی از بهترین کارگزار جاذبه های دیدنی دبی چایخانه دبی رزرو آنلاین هتل های دبی رزرو انلاین هتل های دبی رزرو اینترنتی هتل های دبی رزرو هتل های دبی رزرو هتل های دبی انلاین رزرواسیون هتل های دبی رستوران آل استاد دبی رستوران سیراج دبی رستوران های دبی رستوران های عربی رستوران های محلی دبی غذاهای عربی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن