دیدنی های ترکیه

شب های فتحیه

شبی خاطره انگیز در فتحیه

اگر به فتحیه سفر کردید، گشت و گذار شبانه در این شهر را از دست ندهید!

فتحیه یکی از شهر های بی نظیر برای گردشگران در ترکیه است که در کنار دریای فیروزه ای اژه قرار دارد و مملو از جذابیت های طبیعی می باشد. مقبره‌های صخره‌ای حکاکی شده که در سراسر خلیج فتحیه قرار دارند تنها چیزی نیست که این شهر به آن مشهور است.
کافه ها، مراکز خرید خیابانی، و گردش‌های شبانه در سواحل زیبا بخش عمده‌ای از گردشگری در فتحیه را تشکیل می‌دهند. شب های فتحیه طیف وسیعی از فعالیت ها را برای مجردها، زوج ها و حتی خانواده ها در نظر گرفته است!

فتحیه
فتحیه

بهترین مناطق برای تجربه ی شبی خاطره انگیز در فتحیه

مناطقی در فتحیه هستند که می توانند شبی هیجان انگیز و مفرح برای شما بسازند. در اینجا به چندی از این مناطق می پردازیم:

اُلد تون(old town)

یکی از بهترین مکان ها برای پیاده روی در شب های فتحیه اُلد تون در منطقه بازار پاسپاتور است، جایی که خیابان‌های باریک مملو از مغازه‌های کوچک، کارگاه‌های صنایع دستی و کافه‌ها را می توانید به راحتی پیدا کنید. بازار ماهی فتحیه در همان نزدیکی، تجربه گشت و‌گزاری اصیل و محلی را به شما نشان میدهد.
غرفه‌های مملو از ماهی‌های تازه از اقیانوس و غذاهای دریایی را می توانید به راحتی پیدا کنید، سپس غذای دریایی مد نظرتان را در یکی از رستوران‌های متعدد این بازار امتحان کنید.
در کنار موزه فتحیه توقف کنید تا در مورد تاریخ شهر بیشتر بدانید، سپس برای تماشای قایق های ماهیگیری به اسکله تفریحی بروید یا با کشتی سنتی به گشت و گذار در اطراف خلیج فتحیه بپیوندید.

اُلد تون
بازار پاسپاتور
اُلد تون
اُلد تون

کافه مینیمال

این کافه برای افرادی که می خواهند از نوشیدنی و تنقلات همراه با پخش موسیقی در پس زمینه لذت ببرند، گزینه ی ایده آلی است که می تواند مفهوم گشت و گزار در شب های فتحیه را به شما نشان دهد. این کافه شنبه‌ها موسیقی زنده را ارائه می‌کند که توسط گروه‌های محلی نواخته می‌شود.
همچنین فهرست پخش‌شده‌ای از آهنگ‌های کلاسیک و جاز نیز موجود است. محیط کم نور کافه با کارکنان خوش برخورد و منوی فست فود خوشمزه، مینیمال را به یکی از کافه های با رتبه عالی در فتحیه تبدیل کرده است.

ساحل کالیس

شما در این ساحل نسیمی خنک در ماه های گرم تابستان را می توانید حس کنید و همچنین در بعدازظهرهای زمستانی آفتابی گرم و ملایم بر روی صورتتان می تابد. مناظر دیدنی این ساحل تقریباً چهار کیلومتر است که با تخته و سنگریزه مزین شده است.

امتداد ساحل رو به غرب است، بنابراین شما در مکان مناسبی برای تماشای غروب‌های واقعاً شگفت‌انگیز ساحل کالیس قرار دارید و می توانید از طبیعت زیبای شب های فتحیه لذت ببرید.

و اگر روزی که برای گشت و گزار در ساحل کالیس انتخاب کردید ابری است نگران نباشید. این ابرها اغلب با فرورفتن خورشید به زیر افق غروب چشمگیرتری را ایجاد می کنند. یا بسته به زمان سال خورشید، بین شیب‌های شکل‌گرفته رِد آیلند و رَبیت آیلند فرو می رود.

با قدم زدن به سمت جنوب ساحل چالیس می توانید به سمت انتهای دماغه و طبیعت حفاظت شده ی ساحل قدم بزنید. بخشی از این منطقه حفاظت شده به نام Kuş Cenneti (بهشت پرندگان) شناخته می شود.

ساحل کالیس
ساحل کالیس
شب در ساحل کالیس
شب در ساحل کالیس

حمام ترکی

اگر از حمام ترکی بازدید نکنید تا استرس ایجاد شده در عضلات خود را از بین ببرید، سفر فتحیه تان ناقص می ماند. روش قدیمی ماساژ کامل بدن، آبگرم و پاکسازی توسط کارکنان حرفه ای یک تجربه بهشتی است.

چندین حمام در فتحیه وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید و اسکراب، مانیکور، لایه برداری قهوه ترک و موارد دیگر از این قبیل را که منحصر به فرد ترکیه است تجربه کنید. برخی از حمام ها که تا پاسی از شب باز هستند عبارتند از: سلطان هامان و مرکز اسپا که تقریبا تا نیمه شب باز هستند.

حمام ترکی
حمام ترکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تورهای فتحیه به لینک های زیر مراجعه کنید:

لینک دریافت پکیح های :  تورهای ترکیه (تور استانبول، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی ، تور آلانیا ، تور وان ، تور بدروم ، تور مارماریس ، تور چشمه ، تور کاپادوکیا و تور فتحیه و … )

لینک دریافت اطلاعات : هتل های ترکیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های ترکیه

Travel to IRAN

 

برچسب ها
ترکیه ساحل کالیس فتحیه هتل ترکیه هتل فتحیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن