دیدنی های چین

برج شانگهای دومین ساختمان بلند جهان به شکل اژدهای مارپیچ|جاذبه های چین

Shanghai Tower

برج شانگهای| عکس+موقعیت مکانی+ ویژگی های شاخص

برج شانگهای با ارتفاع ۶۳۲ متر در حال حاضر بلندترین ساختمان در چین و دومین ساختمان بلند جهان است (بلندترین ساختمان جهان: برج خلیفه در دبی – ۸۲۸ متر). این برج در جهان، به ویژه در رسانه ها و صنایع ساختمانی معروف است. برج شانگهای توسط شرکت معروف آمریکایی جنسلر به شکل اژدهای مارپیچ چینی طراحی شده است که به معنای شکوفایی تدریجی اقتصادی چین است.

۱) برج شانگهای به عنوان یک «ساختمان سبز»:

این آسمان‌خراش با تکنیک‌ها و طراحی فوق‌العاده پیشرفته، به‌عنوان یک «ساختمان سبز» در سراسر جهان ستایش می‌شود. از آنجایی که تا کنون بلندترین برج چینی است، افراد زیادی را جذب کرده است تا ارتفاع و ویژگی مدرن آن را از نزدیک حس کنند. به خصوص اینکه سریع‌ترین آسانسور جهان را دارد که تا ارتفاع ۵۴۶ متری یعنی در واقع مرتفع‌ترین سکوی رصد جهان، شما را می برد. و در آنجا می‌توانید از امکانات فوق‌العاده دیدن کنید.

۲) عرشه رصد برج شانگهای – F118 (546 متر، بلندترین عرشه در جهان)

آیا تا به حال بیش از ۵۰۰ متر ارتفاع داشته اید؟! البته که منظورمان در هواپیما نیست! با ایستادن در مقابل پنجره های شیشه ای ۳۶۰ درجه، می توانید برج jinmao (420.5 متر)، مرکز مالی جهانی شانگهای (۴۹۲ متر) و برج مروارید شرقی (۴۶۸ متر) و غیره را زیر پای خود ببینید.

• منظره درخشان شب در این “شهر جادویی”:

علاوه بر این، می‌توانید برای تحسین عظمت ساختمان‌های مدرن رنگارنگ مرکز شهر شانگهای، رودخانه Huangpu که کمربند شهر را در برگرفته، Bund دربرگرفته شده با ساختمان‌های بین‌المللی مختلف و آسمان به این برج بروید. اگر از برج شانگهای دیدن کردید، بهترین لحظه آنجایی است که از منظره درخشان شب در این “شهر جادویی” با خاموش و روشن شدن چراغ ها در امتداد خیابان ها لذت میبرید.

علاوه بر این، ایستادن در ارتفاع ۵۴۶ متری بهترین فرصت است تا احساس رسیدن به مرز آسمان ها را داشته باشید. راه رفتن در این طبقه مانند رقصیدن در لبه ابرها است.


• جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

رودخانه هوانگپو |بزرگترین رودخانه و رود مادر شانگهای | جاذبه های چین

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای جاذبه گردشگری AAAA|جاذبه های چین

شانگهای شینتیاندی نقطه ای جذاب تاسیس شده در اوایل قرن ۲۱ |جاذبه های چین

معبد شش هارمونی( لیوهه) در کرانه شمالی رودخانه کیانتانگ| جاذبه های چین

ژینگ پینگ شهر باستانی در شمال شرقی شهرستان یانگشو| جاذبه های چین

کوه ها و غارهای کارست گویلین از بزرگترین توپوگرافی های جهان|جاذبه های چین

رودخانه لی با طول تقریبی ۸۰ کیلومتر در استان گوانگشی| جاذبه های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۳) سریعترین آسانسور جهان – ۱۸ متر در ثانیه:

آیا می دانید سریع ترین آسانسور در کل جهان کجاست؟! دقیقاً در برج شانگهای است. این آسانسور توسط میتسوبیشی معروف با بالاترین سرعت یعنی ۱۸ متر در ثانیه طراحی شده است که حتی سریعتر از تایپه ۱۰۱ (۱۶٫۸۳ متر در ثانیه) در تایوان است. با سوار شدن به این آسانسور، فقط برای ۵۵ ثانیه از زیرزمین ۱ می توانید به ارتفاع ۵۴۶ متری برسید.


۴) نزدیکترین مکان به آسمان در بالای شانگهای – F 125 / 126 (583.4 متر)

طبقه F 125 و F 126 که قرار است به روی عموم باز شوند، بالاترین مکانی هستند که مردم می توانند در برج شانگهای به آن برسند. در ارتفاع ۵۸۳٫۴ متری، “چشم شانگهای” را تحسین خواهید کرد که مرموزترین و محبوب ترین نقطه آنجاست و فناوری، خرد و هنر انسان را متمرکز کرده است.

• تعدیل کننده ۱۰۰۰ تنی برج در طبقه ۱۲۵:

با ایستادن در نزدیک ترین مکان به آسمان، احساس خواهید کرد که تمام دنیا فقط برای شما ایستاده است. علاوه بر این، در زمان تعیین شده، در “چشم شانگهای” قطعات موسیقی بین المللی عالی برای شما پخش می شود که مانند یک جشن صوتی یا یک کنسرت زنده فوق العاده است. در طبقه ۱۲۵، تعدیل کننده ۱۰۰۰ تنی که نیرو های طبیعی اعمال شده بر برج شانگهای را تعدیل می کند. با سیستم شگفت انگیز فناوری های پیشرفته نشان داده می شود.


۵) فعالیت های مختلف انجام شده در برج – F 119

طبقه F 119 محل برگزاری نمایشگاه‌های برندهای مختلف، عرضه محصولات جدید، انجمن‌های سطح بالا و غیره است. این مکان با ارتفاع بیش از ۵۵۰ متر، مرتفع‌ترین مکان فعالیت‌های فانتزی جهان است و گهگاه به روی مردم باز می‌شود.


۶) اسکای لابی – F22، ۳۷، ۵۲، ۶۸:

لابی های مرتفع در طبقات F22، ۳۷، ۵۲، ۶۸ در بخش ۲ تا ۶ قرار دارند. طراحی دیوارهای پرده ای دوتایی، هر لابی را به سه باغ در آسمان تقسیم می کند تا فضای عمومی برای ارتباط و اوقات فراغت فراهم شود. اسکای لابی در طبقه ۲۲ عمدتاً برای تناسب اندام، مراقبت از دندان، رستوران ها است. اسکای لابی در طبقه ۳۷ موزه گوانفو شانگهای و مرتفع ترین باغ به سبک چینی است. طبقات ۵۲ و ۶۸ کتابفروشی ها و رستوران های سطح بالای میشلین هستند.


۷)مرکز خرید برج شانگهای – B2-F4:

منطقه مرکز خرید در طبقه B2 تا طبقه ۴ است. گردشگران می توانند یک خرید عالی و تجربه تفریحی با خرده فروشی های مارک، رستوران ها، بانک ها، کافه ها، فروشگاه های محصولات فرهنگی و غیره داشته باشند.


۸) سرزمین عجایب آسمان خراش ها – B1:

زیرزمین ۱ که در آن با آسانسور تا F 118 می روید، مکان فوق العاده ای از آسمان خراش ها است و می توانید راز ساختمان های سر به فلک کشیده را یاد بگیرید و لذت ببرید. تصاویر زیبا، فیلم ها، مدل های تکان دهنده و اطلاعات برترین ساختمان های بلند دنیا از جمله برج خلیفه در دبی، برج آزادی و ساختمان امپایر استیت در نیویورک، برج های دوقلوی پتروناس در کوالالامپور و دو مرکز مالی بین المللی در هنگ کنگ و… در اینجا به نمایش گذاشته شده است.

که به خوبی خرد انسان و توسعه پایدار زندگی سبز را با صداها، چراغ ها و سایر دستگاه های پیشرفته نشان می دهد.


۹) خیابان عمومی زیرزمینی:

خیابان عمومی زیرزمینی برج شانگهای حدود ۳۴۰ متر طول دارد و مساحت کل آن حدود ۵۵۰۰ متر مربع است که برج شانگهای، برج جین مائو، خطوط مترو را به هم متصل می کند و به زودی به مرکز مالی جهانی شانگهای متصل می شود. که باعث می شود سه برج در یک مثلث طلایی با یکدیگر در سطح زیز زمین اتصال پیدا کنند. خیابان عمومی زیرزمینی علاوه بر مراکز خرید، نمایشگاه‌های هنری مختلفی را نیز برگزار می‌کند.


۱۰) ویژگی های طراحی برج شانگهای:

شرکت Gensler نه تنها ظاهر جذابی به برج شانگهای بخشیده است، بلکه بسیاری از ویژگی‌های دیگر را نیز برای قوی‌تر و واضح تر کردن آن اعطا کرده است.

• نمای زیبا و کارآمد:

برج شانگهای مانند پیک گیتار از بالا به نظر می رسد و سه دیواره بیرونی صاف شیشه ای به طور مارپیچی با درجه کلی ۱۲۰ از پایه بالا می رود که نشان دهنده آینده زندگی پرشور چین مدرن است.

• پایه برج:

از آنجایی که کل برج بیش از ۶۰۰ متر ارتفاع دارد، به شالوده بسیار محکمی نیاز دارد. تا نقص خاک نرم منطقه پودونگ را که روی آبرفت است، از بین ببرد. بنابراین زیرزمینی بتنی به عمق ۶ متر بر روی پی تیرکوبی به عمق حدود ۸۶ متر ساخته شد.

• رتبه قدرت باد:

هر طبقه از برج شانگهای نزدیک به ۱ درجه با تغییر ارتفاع منحنی می شود، که قدرت باد را کاهش می دهد به طوری که آسمان خراش با چنین طراحی زیاد نمی لرزد. این برای ساختمان‌های شانگهای که در آن طوفان‌هایی اغلب رخ می‌دهد بسیار ضروری است.

• کیفیت سازگار با محیط زیست:

جنسلر دو دیوار شیشه ای بر فراز برج طراحی کرد. بین دیوارهای شیشه ای، فضایی به عرض حدود ۹۰ سانتی متر تا ۱۰ متر وجود دارد که نه تنها مکان های کافی را ارائه می دهد، بلکه نیاز به گرما و خنکی را نیز کاهش می دهد، زیرا مانند لایه عایق حرارتی قمقمه است. که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی این برج و بهره مندی از محیط طبیعی می شود.

بر این، برج شانگهای از برخی ماشین آلات و فناوری برای جمع آوری آب باران و بازیافت پس از تصفیه استفاده کرده است. این موضوع استفاده از آب عرضه شده را ایجاد می کند تا برج زندگی سبزی داشته باشد. و در نهایت به عنوان بلندترین ساختمان سبز جهان ستایش می شود.


۱۱) مکان برج شانگهای و نحوه رسیدن به آنجا:

برج شانگهای در منطقه مرکزی مالی و تجاریLujiazui در منطقه پودونگ در شانگهای، بسیار نزدیک به برج Jinmao، مرکز مالی بین‌المللی شانگهای و سایر نقاط دیدنی شانگهای واقع شده است. شما می توانید با استفاده از اتوبوس، مترو، تاکسی، کروز، دوچرخه و غیره بدون تلاش زیادی از این آسمان خراش فوق العاده دیدن کنید.

  • از باند – ۴ کیلومتر، ۱۲ دقیقه رانندگی
  • از برج جینمائو – ۳۸۰ متر، ۶ دقیقه پیاده روی
  • از مرکز مالی جهانی شانگهای – ۲۴۰ متر، ۴ دقیقه پیاده روی
  • از برج مروارید شرقی – ۱ کیلومتر، ۱۵ دقیقه پیاده روی
  • از فرودگاه پودونگ شانگهای – ۴۰ کیلومتر، ۴۵ دقیقه رانندگی
  • از فرودگاه شانگهای هونگ کیائو – ۱۸ کیلومتر، ۴۰ دقیقه رانندگی
  • از ایستگاه راه‌آهن شانگهای Hongqiao – بیست و یک کیلومتر، ۴۸ دقیقه رانندگی

• با مترو:

از خط ۲ مترو ایستگاه Lujiazui خروجی ۶ پیاده روی کنید. همچنین می توانید از خط ۲ مترو ایستگاه جاده دانگ چانگ خروجی ۴ پیاده روی کنید.


موزه گوانفو در شانگهای
موزه گوانفو در شانگهای

شانگهای چین
شانگهای چین

نقشه با جزییات ساختمانی
نقشه با جزییات ساختمانی

عرشه
عرشه

شانگهای چین
شانگهای چین

ساختار
ساختار

منظره کل ساختمان
منظره کل ساختمان

مقایسه ارتفاع ساختمان ها
مقایسه ارتفاع ساختمان ها

بخش های مختلف در ساختمان
بخش های مختلف در ساختمان

دیدی همانند پرندگان
دیدی همانند پرندگان

باغ غربی
باغ غربی


موقعیت مکانی:


برچسب ها
از دیدنی های چین در جدول از مکان های دیدنی کشور چین برج شانگهای برج شانگهای چین برج شانگهای لوجیازوی برج لوجیازوی شانگهای برج لوجیازوی شانگهای چین برج های چین برج های لوجیازوی شانگ جاذبه های توریستی چین جاذبه های توریستی شانگهای چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی شانگهای جاذبه های دیدنی شانگهای چین جاذبه های دیدنی شانگهای چینجاذبه های توریستی شانگهای چین جاذبه های شانگهای جاذبه های کشور چین جاذبه های گردشگری شانگهای جاهای دیدنی چین دیدنی های چین دیدنی های چین عجیب دیدنی های شانگهای چین دیدنی های کشور چین شهر های دیدنی چین عکس مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چینی مکان های دیدنی شانگهای چین مکان های دیدنی شهر چین مکان های دیدنی کشور چین مکان های دیدنی لوجیازوی چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن