دیدنی های چین

سالن یادبود سان یات سن گوانگژو به یاد پدر ملت چین | جاذبه های چین

Sun Yat-sen Memorial Hall

• سالن یادبود سان یات سن | عکس+موقعیت مکانی+جاذبه ها

سالن یادبود سان یات سن به یاد پدر ملت چین دکتر سان یات سن ساخته شده است. او در گذشته تلاش های بی دریغی برای آینده چین انجام داد و جنگ سرنگونی سلسله چینگ (۱۶۴۴-۱۹۱۱) را رهبری کرد که “عصر تاریک” چین بود. در داخل اتاق نمایشگاه اعمال سان، می توانید درباره سان یات سن بیشتر بدانید. در همین حال، شما درک بهتری از تاریخ چین در قرن گذشته خواهید داشت.

۱) مساحت تالار یادبود سان یات سن :

تالار یادبود سان یات سن با مساحت ۶٫۳ هکتار در محل سابق دفتر سان یات سن در دامنه جنوبی تپه یوشیو واقع شده است. این سالن بزرگتر از سایر سالن های یادبود سان یات سن در سراسر جهان است.

۲) طراحی معماری تالار یادبود سان یات سن:

علاوه بر این، طراحی معماری آن نیز گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این سبک، معماری چین و کشورهای غربی را کاملاً ترکیب می کند. می توانید ببینید که ساختمان اصلی تالار به سبک سنتی کاخ چینی با شکل هشت ضلعی از بیرون ساخته شده است. با این حال، از داخل آن نمی توانید حتی یک ستون را به عنوان ساختمان سنتی چینی ببینید.

در مقابل ساختمان اصلی می توانید مجسمه برنزی دکتر سان یات سن را ببینید که به وضوح چهره سان را نشان می دهد.

 

• سان یات سن – پدر بنیانگذار چین:

دکتر سان یات-سن اولین رهبر Kuomintang (حزب ناسیونالیست چین) و اولین رئیس جمهور موقت جمهوری چین بود. وی به دلیل نقش غیر قابل تعویض وی در سرنگونی سلسله چینگ (۱۹۱۱-۱۶۴۴) در طول انقلاب شینیه ، به عنوان “پدر ملت” در جمهوری چین نامیده می شود. امروزه او همچنان مورد احترام بسیاری از مردم چین و برخی از کشورهای دیگر مانند سنگاپور است.

۳) “از مردم ، به وسیله مردم ، برای مردم”:

او در تمام زندگی خود یک میهن پرست برجسته بود و به آینده چین فداکار بود. او چندین سال در آمریکا تحصیل کرد و به واسطه “از مردم ، به وسیله مردم ، برای مردم” در مورد رئیس جمهور آمریکا ابراهیم لینکلن آموخت. سان این جمله را عملی کرد. در تمام زندگی او، نقطه شروع کار سان همیشه مردم چین هستند.

سان یک چهره منحصر به فرد در میان رهبران چینی قرن بیستم است. برخی از سخنان وی همچنین توسط شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین در موارد بسیاری ارجاع داده شده.


• جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

تونگلی رویایی شاعرانه از شهر آبی چینی در سوژو | جاذبه های چین

رودخانه هوانگپو |بزرگترین رودخانه و رود مادر شانگهای | جاذبه های چین

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای جاذبه گردشگری AAAA|جاذبه های چین

شانگهای شینتیاندی نقطه ای جذاب تاسیس شده در اوایل قرن ۲۱ |جاذبه های چین

معبد شش هارمونی( لیوهه) در کرانه شمالی رودخانه کیانتانگ| جاذبه های چین

ژینگ پینگ شهر باستانی در شمال شرقی شهرستان یانگشو| جاذبه های چین

کوه ها و غارهای کارست گویلین از بزرگترین توپوگرافی های جهان|جاذبه های چین

رودخانه لی با طول تقریبی ۸۰ کیلومتر در استان گوانگشی| جاذبه های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

 دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


• نکات برجسته سالن یادبود سان یات سن:

از طریق وسایل موجود در نمایشگاه این مکان را حس کنید. نمایشگاه سان یان سن در گوشه شمال غربی ساختمان اصلی واقع شده است. در این اتاق، شما می توانید در مورد کار Sun در جهت آزادی مردم چین بیاموزید. در ضمن شما با خواندن مطالب مربوط به کل زندگیش متوجه میشید که چقدر جالب است. پس از بازدید از این اتاق، درک واضحی از اینکه چرا این مرد به عنوان «پدر بنیانگذار چین» مورد احترام است، خواهید داشت.

۴) از سبک معماری ترکیبی از عناصر چینی و غربی دیدن کنید:

تالار یادبود سان یات سن یک مدل عالی از ترکیب سبک معماری سنتی چینی و سبک معماری غربی است. بدنه اصلی تالار ساختمانی به شکل هشت ضلعی است که الگوی کاخ قدیمی چینی است که دارای لبه های دوبل و سقف شیروانی است. با این نوع ساختار، هیچ ستونی در داخل سالن مانند سایر ساختمان های سنتی چینی دیده نمی شود.

۵) لوح حکاکی شده افقی آویزان با چهار حروف چینی: 

روی سقف تالار کاشی های لعابدار آبی سلطنتی است که مورد پسند آقای سان قرار گرفته است. در زیر گوشه پیش امدگی تزئینات آهنی آویزان شده است. در وسط ساختمان یک لوح حکاکی شده افقی آویزان است که با چهار حروف چینی توسط سان یات سن به معنای – “کل جهان به عنوان یک جامعه” (天下为公) نوشته شده است.

۶) با مجسمه سان یات سن عکس بگیرید:

اولین منظره با ورود به دروازه، یک مجسمه برنزی است. این مدلی را که سان هنگام سخنرانی در دانشگاه سان یات سن چگونه به نظر می رسید را نشان میدهد. این مجسمه ۵٫۵ متر ارتفاع و ۳٫۹ تن وزن دارد. روی پایه این مجسمه، مبانی بازسازی ملی نوشته شده توسط خود سان حک شده است، که نقشه ساخت او آینده چین را هدف قرار می دهد.

۷) بومباکس شهر گوانگژو:

به عنوان گل سر سبد شهر گوانگژو، بومباکس در سراسر شهر دیده می شود. با این حال، شاید ندانید، می‌توانید بهترین این درختان را در سالن یادبود سان یات سن ببینید. با بیش از ۳۰۰ سال قدمت، اینجا که قدیمی ترین bombax در گوانگژو هست هنوز هم درختانی دارد که شکوفا می شود. اگر در اوایل ماه مارس به آنجا بروید، می‌توانید گل‌های قرمز آن را ببینید که در هوا شکوفا می‌شوند.

در دو طرف سالن دو تا از بزرگ‌ترین میشلیا آلباس گوانگژو رشد می‌کنند. این ۲ درخت هم سن تالار هستند. هر سال در اوایل تابستان یا اواخر اکتبر، درختان با گل های زیبا و سفید شکوفا می شوند.


• چگونه به سالن یادبود سان یات سن برویم؟

سالن یادبود سان یات سن در شماره ۲۵۹، جاده میانی دانگ فنگ، ناحیه یوشیو، شهر گوانگژو (广州市越秀区东风中路۲۵۹号) واقع شده است. این سالن در مرکز شهر است که به همین علت سوار شدن به مترو، تاکسی یا اتوبوس راحت است.

می توانید از خط ۲ مترو استفاده کنید تا در ایستگاه مترو سالن یادبود سان یات سن پیاده شوید و سپس حدود ۵ دقیقه پیاده روی تا سالن یادبود دارید. همچنین از فرودگاه بین المللی گوانگژو بایون حدود ۳۵ کیلومتر فاصله است و می توانید با تاکسی بروید.

۸) فاصله تا دیکر اماکن:

  • حدود ۳۵ کیلومتر از فرودگاه بین المللی گوانگژو بایون فاصله دارد.
  • حدود ۲٫۵ کیلومتر از ایستگاه راه آهن گوانگژو
  • حدود ۳٫۵ کیلومتر از تالار اجدادی قبیله چن
  • حدود ۱۵ کیلومتر از برج کانتون فاصله دارد
  • حدود ۱۰۰ متر از دروازه جنوبی پارک Yuexiu
  • در حدود ۶ کیلومتری جزیره شامیان
  • حدود ۵ دقیقه پیاده روی تا موزه مقبره نانیو کینگ فاصله دارد حدود ۴ کیلومتر از کلیسای مقدس قلب
  • حدود ۲ کیلومتر از معبد شش درخت بانیان فاصله دارد.

• برنامه ریزی برای تور گوانگژو:

تالار یادبود سان یات سن در شهر قدیمی گوانگژو واقع شده است و به همین دلیل با جاذبه های گردشگری بسیاری احاطه شده است. با حمل و نقل مناسب در نزدیکی، می توانید پس از بازدید از سالن یادبود سان یات سن به راحتی به سایر جاذبه ها بروید. برای بیشتر مسافران معمولی به گوانگژو ، آنها ۲-۴ روز را برای لذت بردن از نکات برجسته فرهنگ، تاریخ ،معماری ها و توسعه شهر گل ها ،از جمله پارک یوشیو ، برج کانتون ، معبد شش می گذرانند.


• عکس هایی از این سالن:

جاذبه های چین
جاذبه های چین

چین
چین

پدر ملت چین
پدر ملت چین

معماری چینی
معماری چینی

فضای داخلی
فضای داخلی

نقشه جاذبه ها
نقشه جاذبه ها

دیدنی در چین
دیدنی در چین

باغ های چین
باغ های چین

جاذبه های گوانگژو
جاذبه های گوانگژو

مجسمه سان یات سن
مجسمه سان یات سن


• موقعیت مکانی:

برچسب ها
از دیدنی های چین در جدول از مکان های دیدنی کشور چین برترین دیدنی های چین بهترین دیدنی های چین تالار سان یات سن تالار یادبود سان یات سن جاذبه های توریستی چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های کشور چین جاذبه های گوانجو چین دیدنی های چین دیدنی های چین در جدول دیدنی های چین عجیب دیدنی های چین گوانگژو دیدنی های کشور چین دیدنی های گوانگژو سالن سان یات سن سالن سان یات سن در چین سالن سان یات سن گوانجو سالن یادبود سان یات سن سان سات سن پدر ملت چین سان یات سن شهر های دیدنی چین عجایب کشور چین عکس کشور چین عکس مکان های دیدنی چین کشور چین مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی شهر چین مکان های دیدنی کشور چین مکان های دیدنی گوانجو چین نقشه کشور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن