دیدنی های چین

تونگلی رویایی شاعرانه از شهر آبی چینی در سوژو | جاذبه های چین

Tongli

• تونگلی| عکس+موقعیت مکانی+ جاذبه ها:

تونگلی (同里)، همچنین به نام شهر آبی تونگلی، در جنوب غربی سوژو، یکی از “شش شهر باستانی برتر در جیانگ نان (مناطق جنوب رودخانه یانگ تسه) است. این شهر در چین با سابقه طولانی بیش از ۱۰۰۰ سال است. تونگلی با برخورداری از موقعیت مناسب که توسط آب احاطه شده، توسط پل های سنگی قدیمی به هم متصل شده است. این شهر نماد شهر آبی در جنوب چین است. بنابراین، آن را به عنوان “ونیز شرقی” و همچنین “استودیو عکس های طبیعی” از سراسر جهان در نظر گرفته اند.

۱) تونگلی به خاطر زیبایی اش عناوین زیادی به دست آورده‌!

همچنین عنوان “جاذبه توریستی ملی AAAAA” را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، هنوز مجموعه‌ای از سازه‌های باستانی از سلسله‌های سونگ، یوان، مینگ و چینگ، مانند «باغ Retreat & Reflection» را دارد. این باغ یک سایت میراث فرهنگی جهانی است که توسط بسیاری از شاعران ستایش شده است. اینجا مکانی عالی برای چشیدن طعم اصیل شهر قدیمی آب در چین و گذراندن اوقات فراغت در منطقه جذاب Jiangnan (江南) است.

۲) تاریخ تونگلی:

تونگلی بیش از ۱۰ قرن پیش در سلسله سونگ تأسیس شد و برای اولین بار فو تو (富土، سرزمین حاصلخیز) نام گرفت. اما آن را به نام تانگ لی (铜里) تغییر دادند. و بعداً مردم سرانجام دوباره نام آن را به تونگلی (同里) تغییر دادند. طبق تاریخ، تونگلی یک مکان کلیدی در منطقه باستانی وو (吴) است و از آنجایی که تنها با قایق می‌توانستند با دنیای خارج ارتباط برقرار کند، جنگ یا تلاطم کمی رخ می داد. و سپس، مکانی ایده آل برای فرار مردم از آشوب اجتماعی و سکونت شد.


• جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

خیابان شانتانگ سوژو ،مینیاتور سوژو قدیمی و پنجره فرهنگ وو| جاذبه های چین

خیابان پینگجیانگ با قدمت ۲۵ قرن با طول ۱۶۰۶ متر در سوژو | جاذبه های چین

باغ هامبل ادمینیستریتور سوژو ثبت شده به عنوان میراث جهانی| جاذبه های چین

سوژو معروف به شهر باغ ها و از اولین شهر های تاریخی| جاذبه های چین

خیابان نانجینگ اولین و شلوغ ترین خیابان تجاری در شانگهای |جاذبه های چین

برج مروارید شرقی شانگهای مکانی توریستی و ملی AAAAA| جاذبه های چین

برج شانگهای دومین ساختمان بلند جهان به شکل اژدهای مارپیچ|جاذبه های چین

 دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


•  نکات برجسته ای که در تونگلی نمی توان از دست داد!

برای کشف جذابیت واقعی شهر آبی تونگلی، نه تنها می‌توانید در خیابان‌ها و رودخانه‌های قدیمی پرسه بزنید، بلکه می‌توانید از مکان‌های معروفی مانند Retreat & Reflection Garden، تالار جنگل، برج مروارید، سه پل و غیره دیدن کنید.

۳) باغ Retreat & Reflection:

باغ Retreat & Reflection یا باغ توئیسی (退思园) به عنوان میراث فرهنگی جهانی توسط یونسکو ثبت شده است. این باغ در سال‌های ۱۸۸۵_ ۱۸۸۷ توسط رن لان‌شنگ (任兰生) ساخته شد که به دلیل فساد اداری از سمت خود به عنوان یک مقام دولتی خلع شد. او این مکان را به عنوان “توی سی یوان” نامگذاری کرد تا درون خود را کاوش کند.

∇ باغ Tuisi:

در باغ Tuisi می توانید جذابیت آثار باستانی را از ساختمان های چوبی تاریخی احساس کنید. با این حال، از دیدن باغ آبی فوق‌العاده‌ای که در آن پنهان شده است، غافلگیر نشوید، جایی که آلاچیق‌ها، راهروها، پل‌ها، سالن‌ها، خانه‌ها، صخره‌ها، استخرها، درختان کهنسال، گل‌های دوست‌داشتنی، ماهی‌های دوست‌داشتنی و غیره همگی بسیار هماهنگ و زیبا هستند.

∇ توئیسی ژوانگ در باغ گیاه‌شناسی نیویورک: 

با قدم زدن در امتداد مسیر سنگفرش شده یا ایستادن روی آلاچیق روی صخره ها، می توانید از مناظر فوق العاده باغ طبیعی و سنتی لذت ببرید. به دلیل زیبایی شگفت‌انگیزش، توئیسی ژوانگ دیگری (退思庄) در باغ گیاه‌شناسی نیویورک، ایالات متحده وجود دارد که مطابق باغ توئیسی ساخته شده است. و کاملاً نشان می‌دهد که باغ چینی در حال حاضر محبوبیت زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است.

۴) تالار Gengle:

تالار Gengle (耕乐堂، تالار کشاورزی شاد) در بخش میانی Lujiadai واقعاً یک ساختمان فوق‌العاده باستانی در شهر آبی تونگلی است. این تالار ساخته شده در سلسله مینگ با ساختار سنتی محل اقامت در قسمت جلو و باغ در پشت، باعث می شود شما بتوانید از خانه های قدیمی تر در این تالار دیدن کنید. در محل اقامت آثار ریشه تراشی فراوانی به اشکال مختلف مانند عقاب، درخت گل، پیکره ها، شیر و غیره به نمایش گذاشته شده است.

وقتی وارد باغ آبی می‌شوید، می‌توانید از استخر بسیار شفاف با ماهی‌های قرمز، پل‌های سنگی پیچ در پیچ عتیقه بالای آب، خانه‌های قدیمی با آثار هوازدگی، آسمان آبی زیبا لذت ببرید.

۵) برج مروارید:

برج مروارید در شهر آبی تونگلی در واقع یک برج نیست بلکه یک عمارت است. این شهر به خاطر داستان عاشقانه ایش به نام “برج مروارید” شناخته میشود. طبق داستان، فانگ چینگ (方卿) و چن کوئی (陈翠娥) خیلی یکدیگر را دوست داشتند، اما با مشکلات و شکاف گسترده بین وضعیت خانوادگی خود مواجه شدند. پس از تلاشی که فانگ چین برای به دست آوردن عنوان “دانشمند شماره یک” انجام داد. او با شهرت به زادگاهش بازگشت. در نهایت کیوی و او ازدواج کردند. با بازدید از برج مروارید، می توانید خانه های باستانی و باغ آبی وسیع را تحسین کنید تا از جذابیت شهر قدیمی آبی شگفت زده شوید و این داستان عاشقانه معروف را احساس کنید.

۶) سه پل: 

سه پل (三桥) در تونگلی به پل تایپینگ (太平桥)، پل جیلی (吉利桥) و پل چانگ کینگ (长庆桥) اشاره دارد که یکی از نقاط برجسته شهر آبی تونگلی است که باید حتما ببینید. سه پل با شکلی مانند کاراکتر “品” در چینی، مکان گنج در تونگلی است.

شما می‌توانید افرادی را ببینید که روی پل‌ها راه می‌روند و قایق‌هایی که زیر آن می‌دوند. به خصوص در طول جشنواره ها، بسیار شلوغ و شاد خواهد بود. زیرا مردم محلی حال و هوای این مکان را بسیار فرخنده و خوشحال می کنند. بنابراین می‌توانید با پیاده‌روی در امتداد پل جیلی، پل تایپینگ و پل چانگ‌کینگ، از این رسم و رسومات دیدن کنید تا به خوشبختی بیشتر دست پیدا کنید.

۷) مکان‌های جالب دیگر برای بازدید در شهر آبی تونگلی:

علاوه بر این، بسیاری از مکان‌های جالب دیگر برای بازدید در شهر آبی تونگلی وجود دارد، مانند تالار Jiayin (嘉荫堂) با طراحی زیبا، تالار Chongben (崇本堂) با مجسمه‌های نفیس، خیابان Mingqing (明清).街) با غذاها و فروشگاه های مختلف محلی، جزیره لوکسینگ (罗星洲) با مناظر طبیعی افسانه ای، و غیره.


• فعالیت های شگفت انگیز در تونگلی: 

شما حتما باید کار های معروفی که در تونگلی انجام می شوند را امتحان کنید تا لذت واقعی را ببرید و جذابیت اصیل این شهر آبی معروف را احساس کنید.

۸) تور ریکشا:

از شهر آبی Tongli با زاویه بصری متمایز بر روی ریکشا باستانی لذت ببرید. با عبور از مسیرهای باریک و تحسین ساختمان های چند صد ساله، می توانید تصور کنید که مردمی هستید که در دوران باستان در تونگلی زندگی می کردند.

۹) تور قایق:

در طول روز سوار یک قایق شوید تا هیجان تماشای ساختمان‌های باستانی و مردمی را که از آنجا عبور می‌کنند، تجربه کنید. (۲۵ دقیقه، حدود ۹۰ یوان / قایق؛ ۱-۶ نفر / قایق)

۱۰) نمای شب پر زرق و برق:

منظره شبانه شهر آب تونگلی فوق العاده است. با رشته‌هایی از فانوس‌های قرمز رنگ که در امتداد رودخانه روشن می‌شوند، نور های رنگارنگ زرق و برق‌آلود که در بین درختان می‌درخشند، چراغ‌های درخشان که خطوط فانتزی پل‌ها و مسیرها را نشان میدهند، شما را در زیبایی خود غرق می‌کند.


• چگونه به Tongli برویم: 

تونگلی در منطقه Wujiang شهر سوژو، در حدود ۲۵ کیلومتری مرکز شهر سوژو واقع شده است. بنابراین گردشگران معمولا ابتدا به سوژو می رسند و سپس به تونگلی سفر می کنند. برخی از آنها سفر تونگلی را از شانگهای شروع می کنند زیرا اتوبوس شانگهای به تونگلی در دسترس است و مسافت زیادی نیست.

۱۱) از سوژو – ۲۵ کیلومتر (حدود ۴۰ دقیقه رانندگی)

سوژو اکنون از خط ۴ مترو به تونگلی بهره می برد. بعد از اینکه به ایستگاه مترو تونگلی رسیدید، برای رسیدن به شهر آبی تونگلی باید با اتوبوس ۴۰ دقیقه ای یا تاکسی ۱۰ دقیقه ای بروید. همچنین اتوبوس های مکرر از ایستگاه اتوبوس Suzhou Beiguangchang (苏州 北 广场站) ، ایستگاه اتوبوس North Suzhou (苏州 汽车 客运 北站 北站) ، ایستگاه اتوبوس جنوبی Suzhou (苏州 南门 南门 客运站 客运站) وجود دارد که حدود ۵۰ دقیقه به اتوبوس تونگلی می رسد.

۱۲) از شانگهای – ۹۰ کیلومتر (۱٫۵ ساعت رانندگی)

می توانید از مراکز توزیع توریستی شانگهای (上海旅游集散中心) با اتوبوس توریستی به شهر آبی Tongli بروید. مدت زمان حدود ۱٫۵-۲ ساعت است. یا می توانید ابتدا با قطار از شانگهای به سوژو بروید که حدود ۳۰ دقیقه است و بعد به تونگلی بروید.


• بهترین فصول برای بازدید از Tongli: 

تونگلی برای بازدید در تمام طول سال مناسب است و مناظر مختلفی را در فصول مختلف به نمایش می گذارد.

۱۳) بهار:

با دمای معتدل، تونگلی جذاب تر و شاعرانه تر است، به خصوص در باران مه آلود.

۱۴) تابستان:

بسیاری از فعالیت های محلی ویژه در تونگلی برگزار می شود که بهترین فرصت را برای دیدن فرهنگ عامیانه این شهر آبی معروف چینی به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید از منظره شبانه فوق العاده آن در کنار رودخانه ها و پل ها لذت ببرید.

۱۵) پاییز:

در هوای تازه و صاف، رایحه ضعیف اسمانتوس معطر و شیرین، شهر آبی تونگلی را مانند یک بانوی جوان جذاب زیر آسمان نیلگون می سازد.

۱۶) زمستان:

با گردشگران بسیار کمتر، تونگلی آرام اما همچنان زیبا است. به خصوص پس از بارش برف، می توانید ظاهر سفید و زیبای آن را با چندین فانوس قرمز آویزان در کنار رودخانه ببینید.


• عکس هایی از تونگلی:

دیدنی های چین
دیدنی های چین

شهر آبی در چین
شهر آبی در چین

تالار gengle
تالار gengle

برج مروارید
برج مروارید

نقشه تونگلی
نقشه تونگلی

نمای شب تونگلی
نمای شب تونگلی

خانه های قدیمی تونگلی
خانه های قدیمی تونگلی

خیابان های قدیمی
خیابان های قدیمی

قایق سواری
قایق سواری

باغ tuisi
باغ tuisi

باغ tuisi در بهار
باغ tuisi در بهار


• موقعیت مکانی:

برچسب ها
از دیدنی های چین در جدول از مکان های دیدنی کشور چین اسم شهر های چین باغ های گردشگری سوژو برترین دیدنی های سوژو بهترین دیدنی های سوژو تونگلی تونگلی چین تونگلی در چین تونگلی سوژو چین جاذبه های توریستی چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های چینی جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی سوژو چین جاذبه های سوژو جاذبه های سوژو چین جاذبه های کشور چین جاذبه های گردشگری کشور چین جاهای دیدنی چین دیدنی تونگلی دیدنی های برتر چین دیدنی های تونگلی دیدنی های چین دیدنی های چین عجیب دیدنی های سوژو دیدنی های کشور چین سوژو شهر آبی تونگلی شهر آبی چین شهر تونگلی شهر سوژو در چین شهر های آبی چین شهر های آبی در چین شهر های آبی سوژو چین شهر های دیدنی چین عکس مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چین مکان های دیدنی چین به انگلیسی مکان های دیدنی شهر چین مکان های دیدنی کشور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن