دیدنی های چین

خیابان پینگجیانگ با قدمت ۲۵ قرن با طول ۱۶۰۶ متر در سوژو | جاذبه های چین

Pingjiang Road

خیابان پینگجیانگ |عکس+موقعیت مکانی+ نکات پیشنهادی در این خیابان

خیابان پینگجیانگ به موازات رودخانه پینگجیانگ با قدمت ۲۵ قرن، یک خیابان باستانی است که مورد علاقه بسیاری از گردشگران است. از شمال به جنوب ۱۶۰۶ متر امتداد دارد. در بخش جنوبی جاده پینگجیانگ، از یک طرف با فروشگاه‌های مختلف، مسافرخانه‌های زیبا، رستورانی با سلیقه کشورهای مختلف، کافه‌های جالب و غیره و از طرف دیگر رودخانه پینگ‌جیانگ در جریان است.

• نقشه قدیمی سوژو:

پل های سنگی زیادی بر روی رودخانه پینگجیانگ وجود دارد. با عبور از پل های مختلف، به مسیرهای مختلف با تاریخی خاص و افسانه های کشف نشده خواهید رسید. بخش شمالی جاده پینگجیانگ با ساختمان هایی در دو طرف پوشیده شده است. در یک نقشه قدیمی سوژو به نام نقشه پینگجیانگ، به راحتی می توانیم جاده پینگجیانگ را پیدا کنیم. با گذشت ۸۰۰ سال، جاده و رودخانه هنوز هم شباهت زیادی با ظاهر نقشه دارند.

اگرچه برخی از خانه‌های قدیمی مسکونی جای خود را به فروشگاه‌ها یا رستوران‌های کوچک داده‌اند، اما ساختمان‌های پرچم‌دار و قدیمی همچنان تاریخ طولانی این جاده را بازگو می‌کنند.

۱) نکات برجسته خیابان پینگجیانگ:

• چشیدن غذای لذیذ در این منطقه:

جاده پینگجیانگ نه تنها به خاطر تاریخ طولانی خود، بلکه به خاطر غذاهایی که ممکن است دهان شما را آب کند نیز شناخته شده است. غذا در جاده پینگجیانگ ارتباط نزدیکی با فرهنگ غذایی باستانی سوژو دارد.

• سه نوع غذای خیابانی:

بهترین غذاهای خیابانی را می توان به سه قسمت تقسیم کرد. اولین مورد کیک های خوشمزه ای است که توسط مردم محلی با لباس های سنتی از جمله کیک Osmanthus ، سوپ Fermented Glutinous Rice Ball، کیک برنج Glutinous در چوب بامبو ، چای و غیره طبخ می شود. مورد دوم، تنقلات خوشمزه ای است که در مغازه های کوچک فروخته می شود، مانند نان گوشت خوک سرخ شده، ماست و انواع گوشت. قسمت آخر، غذاهای سنتی سو (苏帮菜) است که در رستوران معروف با مقیاس خاصی طبخ می شود.

ماهی ماندارین سنجاب مانند، توفو آب پز شده در آب مرغ، توفو خرچنگ، گوشت چرخ کرده با تخم مرغ کنسرو شده همگی ارزش امتحان کردن را دارند.


• جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

باغ هامبل ادمینیستریتور سوژو ثبت شده به عنوان میراث جهانی| جاذبه های چین

سوژو معروف به شهر باغ ها و از اولین شهر های تاریخی| جاذبه های چین

خیابان نانجینگ اولین و شلوغ ترین خیابان تجاری در شانگهای |جاذبه های چین

برج مروارید شرقی شانگهای مکانی توریستی و ملی AAAAA| جاذبه های چین

برج شانگهای دومین ساختمان بلند جهان به شکل اژدهای مارپیچ|جاذبه های چین

رودخانه هوانگپو |بزرگترین رودخانه و رود مادر شانگهای | جاذبه های چین

نمایشگاه برنامه ریزی شهری شانگهای جاذبه گردشگری AAAA|جاذبه های چین

شانگهای شینتیاندی نقطه ای جذاب تاسیس شده در اوایل قرن ۲۱ |جاذبه های چین

معبد شش هارمونی( لیوهه) در کرانه شمالی رودخانه کیانتانگ| جاذبه های چین

ژینگ پینگ شهر باستانی در شمال شرقی شهرستان یانگشو| جاذبه های چین

کوه ها و غارهای کارست گویلین از بزرگترین توپوگرافی های جهان|جاذبه های چین

رودخانه لی با طول تقریبی ۸۰ کیلومتر در استان گوانگشی| جاذبه های چین

کوه شیان گونگ چشم اندازی پانوراما از یانگشو| جاذبه های چین

 دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۲) کاوش در Old Story:

فضای آرام در خطوط آن طرف رودخانه پینگجیانگ پنهان شده است در حالی که شکوفایی جاده پینگجیانگ در خیابان اصلی ارائه می شود. هر خط از ویژگی و داستان متمایز خود برخوردار است. یکی از مهمترین مسیرها، خط Xuanqiao است که زمانی دو فرد مشهور هونگ جوان (洪钧) و سای جین هوا (赛金花) در آن زندگی می کردند.

• داستان عاشقانه هونگ جوان و سای جین هوا :

داستان عاشقانه آنها تا به امروز در جاده پینگجیانگ حاکم است. هونگ جوان پس از آزمون رقابتی امپراتوری در سال هفتم امپراتور تونگجی (۱۸۶۱) دانشمند شماره ۱ شد و سپس به یک مقام برجسته تبدیل شد. او به عنوان همسر سوم خود با سای جین هوا بود ازدواج کرد. سای جین‌هوا به عنوان ساکنی در خیابان ژوانچیائو، همیشه به داستان سرایی، آواز تصنیف و Kun اپرا در جاده پینگجیانگ می پرداخت.


۳) باغ نفیس تحسین برانگیز Couple:

باغ کاپل (Ou Garden، 耦园) یکی از باغ های کلاسیک سوژو است که در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو ثبت شده است. کاپل گاردن که در مسیر Xiaoxinqiao قرار دارد، از سه طرف توسط رودخانه احاطه شده است. با ساختمان های مشخص، پل ظریف و جریان روان، جذابیت بزرگی را نشان می دهد. کاپل گاردن با مساحت ۷۹۱۷ متر مربع به دو بخش شرقی و باغ غربی تقسیم می شود.

باغ شرقی جوهر کل باغ است، با صخره های باشکوهی که می توان آن را با کوه های واقعی مقایسه کرد.


۴) آموزش فرهنگ اپرا کان: 

موزه اپرا سوژو (شامل موزه اپرا Kun چین و موزه اپرای سوژو پینگتان چین) واقع در لین ژانگجیا در جاده پینگجیانگ، موزه‌ای حرفه‌ای است که تاریخ، فرهنگ و هنر Kun اپرا را به نمایش می‌گذارد. مجهز به سالن نمایشگاه اپرا Kun، اپرا سوژو، سوژو پینگتان و برخی آلات موسیقی جالب است.

• منظره شگفت انگیزی از ساختمان های ظریف :

جدا از قدردانی از فرهنگ Kun اپرا و پینگتان (قصه سرایی و آواز تصنیف به گویش سوژو)، می توانید منظره شگفت انگیزی از ساختمان های ظریف نیز داشته باشید. موزه اپرا سوژو با ترکیب آثار معماری و آثار نمایشگاهی، تداعی فعالیت، منظره و صدا، به صورتی باستانی و مدرن را نشان می دهد.

یک صحنه قدیمی در موزه با یک صحنه کلاسیک منحصر به فرد وجود دارد. نقوش کاملاً نفیس هستند و طراحی صدا را تقویت می کنند و لحن را به طور جادویی در خانه ماندگار می کند. در هر یکشنبه، اجرای رایگان Kun Opera در موزه اجرا می شود و زمان اجرا از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۳۰ است.


۵) جاده پینگجیانگ کجاست؟!

جاده پینگجیانگ در منطقه گوسو شهر سوژو قرار دارد. با چند دقیقه پیاده روی، می‌توانید مستقیماً به مکان‌های دیگر مانند Humble Administrator’s Garden، موزه سوژو، باغ جنگل شیر، موزه سوژو و موزه باغ‌های سوژو بروید.

• سفر به صورت مستقل:

مسافران می توانند از اتوبوس های شماره ۳۰۱ یا ۳۰۵ استفاده کنند و در ایستگاه جاده پینگجیانگ یا ایستگاه جنوبی شیزیلین پیاده شوند. سپس حدود ۲۰۰ متر تا جاده پینگجیانگ پیاده روی کنید.


۶) گزینه های پیشنهادی

• پیشنهاد برای غذا خوردن:

یکی از فروشگاه‌ها به نام Yogurt of Fox، ماست با طعم خوب می‌فروشد. اگر علاقه دارید می توانید امتحان کنید اما برای ایستادن در صف طولانی آماده باشید.

• گزینه پیشنهادی برای محل اقامت:

بسیاری از اقامتگاه ها با دکوراسیون برجسته در خیابان اصلی و خطوط جاده پینگجیانگ قرار دارند، یکی را انتخاب کنید. شما دید بسیار خوبی از منظره شبانه جاده پینگجیانگ خواهید داشت.

• هزینه ورودی:

بازدید از موزه اپرا سوژو رایگان است.

• ساعات کاری:

زمان کاری باغ کاپل ۷:۰۰ ~ ۱۷:۰۰ در فصل و ۷:۰۰ ~ ۱۶:۳۰ خارج از فصل است. برای موزه اپرا سوژو ساعت ۹:۰۰ تا ۱۶:۳۰ از سه شنبه تا یکشنبه است.


۷) عکس هایی از خیابان پینگجیانگ:

دیدنی های چین
دیدنی های چین

باغ کاپل در سوژو
باغ کاپل در سوژو

محل اقامت هونگجون فورمر
محل اقامت هونگجون فورمر

سوژو چین
سوژو چین

جاذبه های چین
جاذبه های چین

خیابان های چین
خیابان های چین

غذاهای سنتی
غذاهای سنتی


• موقعیت مکانی:

برچسب ها
از دیدنی های چین در جدول برترین دیدنی های سوژو بهترین دیدنی های سوژو پل های دیدنی چین پینگجیانگ پینگجیانگ سوژو جاذبه های توریستی چین جاذبه های چین جاذبه های چین گردشگری جاذبه های دیدنی چین جاذبه های دیدنی سوژو چین جاذبه های سوژو جاذبه های سوژو چین جاذبه های سوژو در چین جاذبه های کشور چین جاذبه های گردشگری کشور چین جاهای دیدنی چین خیابان پینگجیانگ خیابان پینگجیانگ چین سوژو خیابان پینگجیانگ در چین خیابان پینگجیانگ در سوژو خیابان پینگجیانگ در سوژو چین خیابان پینگجیانگ سوژو خیابان پینگجیانگ سوژو چین خیابان های باستانی سوژو خیابان های سوژو دیدنی های چین دیدنی های چین عجیب دیدنی های سوژو دیدنی های کشور چین سوژو سوژو چین سوژو خیابان پینگجیانگ سوژو در چین شهر سوژو در چین شهر های آبی سوژو شهر های دیدنی چین مکان های دیدنی کشور چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن