دیدنی های چین

معبد کنفوسیوس یا معبد فوزی میائو با معماری سلسله های مینگ و چینگ

Nanjing Confucius Temple (Fuzimiao)

معبد کنفسیوس |عکس +موقعیت مکانی + جاذبه ها

معبد کنفوسیوس در نانجینگ مکانی هست که برای عبادت و تقدیس کنفوسیوس، فیلسوف و مربی بزرگ چین باستان شهرت دارد. در این نوشته باهم به معرفی این معبد و سرگذشتی که داشت می پردازیم، خوب است بدانید که در زبان چینی این معبد با نام Fuzimiao شناخته می شود.

در اصل، این معبد در سال ۱۰۳۴ در سلسله سونگ (۴۲۰-۵۸۹) ساخته شده. بارها آسیب دیده و از آن زمان تاکنون چندین بار بازسازی هم شده. این معبد در سال ۱۹۳۷ زمانی که توسط متجاوزان ژاپنی به آتش کشیده شد، بیشترین آسیب را دید. سپس در سال ۱۹۸۴ معبد تحت حمایت دولت محلی بازسازی شد.

• معماری پیچیده ای که ساختمان های معبد دارد :

در طول این فرآیند طولانی، ساختمان اصلی گسترش یافت و به یک ساختمان با سبک معماری پیچیده از سلسله‌های مینگ (۱۳۶۸-۱۶۴۴) و چینگ (۱۶۴۴-۱۹۱۱) تبدیل شد. ساختمان هایی از جمله خود معبد کنفوسیوس نانجینگ، موزه امتحانات امپراتوری چین و ژو گونگ. آکادمی امپراتوری). به صورت کلی، این مجموعه از روی عادت توسط مردم محلی و بازدیدکنندگان، معبد کنفوسیوس نامیده می شود.

برای دریافت اطلاعات از هر بخش بر روی نام آن کلیک کنید

در مقابل معبد نانجینگ کنفوسیوس، رودخانه Qin Huai در جریان است. در ساحل جنوبی رودخانه، طولانی ترین دیوار صفحه ای در چین را می توانید ببینید که ۱۱۰ متر طول دارد و با آجر انباشته شده . سالن Dacheng مکانی هست که توصیه می شود حتما ببینید. ۱۶٫۲۲ متر ارتفاع (حدود ۵۳ فوت) و ۲۸٫۱ متر (حدود ۳۰ یارد) عرض دارد و دارای یک پایه ۱٫۵ متری (حدود ۵ فوت) می باشد.

• جاذبه هایی که در تالار داخلی می توانید ببینید :

دو جاذبه ارزشمند در تالار داخلی وجود دارد. یکی بزرگترین چهره کنفوسیوس در چین و دیگری مجموعه ای زیبا از ۳۸ تابلو است که با انواع یشم، طلا و نقره ساخته شده اند و زندگی کنفوسیوس را به تفصیل نشان می دهند. بیرون از سالن، مجسمه برنزی کنفوسیوس و همچنین مجسمه های مرمر سفید هشت شاگرد او را خواهید دید.

جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

بزرگترین مدرسه امتحانات چین :

با بازدید از Jiangnan Gongyuan می‌توانید تصویری خارق‌العاده در مورد نحوه انتخاب مقامات چینی باستانی به دست آورید. منظره ای است که نباید آن را از  دست بدهید. توسعه و گسترش گونگیوان در سلسله سانگ جنوبی آغاز شد و در سلسله‌های مینگ و چینگ ادامه یافت تا اینکه در زمان سلطنت امپراتور گوانگ‌سو در سلسله چینگ، این مدرسه تبدیل به بزرگترین مدرسه امتحانات در چین شد.

haoshe در ساختمان اصلی گونگیوان :

ساختمان اصلی گونگیوان برج سه طبقه مینگیوان است که از ۲۰۶۴۴ بخش امتحانات تشکیل شده. این بخش ها در زبان چینی “haoshe” نامیده می شوند. در حال حاضر، یک موزه تخصصی در مورد سیستم امتحانات مدنی امپراتوری در اینجا وجود دارد. همچنین بازدیدکنندگان این فرصت را دارند که در آزمون های شبیه سازی شده شرکت کنند و حس و حال شرکت کنندگان را راحت تر درک کنند.

منطقه اطراف معبد کنفوسیوس نانجینگ ،مجموعه ای از فروشگاه های توریستی، اسنک بارها، رستوران ها و کافه ها دارد. به نظر می رسد که سبک معماری همه آنها سبک مینگ و چینگ هستند. انواع غذاها و تنقلات شامل هشت طعم از معروف ترین طعم ها را در این مکان می توانید امتحان کنید. در نتیجه سلایق فردی هر کسی به خوبی در اینجا بر آورده می شود. این مکان بخش هایی ضروری هستند که اگر به دنبال تجربه فرهنگ غذایی نانجینگ هستید، مناسب شماست.

در اطراف می توانید از چه مکانی بازدید کنید :

شما با پیمودن مسیر اندکی می توانید به پارک Bailuzhou برسید. برخلاف سایر مکان های شلوغ، اینجا ساکت تر و آرام است. اگر می خواهید به دنبال آرامش باشید، می توانید به اینجا بیایید تا ورژن دیگری از نانجینگ را ببینید.

چگونه به معبد کنفوسیوس نانجینگ برویم :

  •  از خط ۳ مترو به Fuzimiao (معبد کنفوسیوس نانجینگ) بروید. همچنین می توانید از خط ۱ به سمت Sanshanjie استفاده کنید .
  •  با اتوبوس ۴، ۷، ۳۰، ۳۱، ۴۰، ۴۴، ۴۹، ۲۰۲ یا ۳۰۴ به سمت Jiankang Lu، Fuzimiao بروید.
  •  با اتوبوس ۱ یا G5 به Taipingnan Lu، Fuzimiao بروید.

معبد کنفسیوس نانجینگ
معبد کنفسیوس نانجینگ

کنفسیوس
کنفسیوس

معبد کنفسیوس چین
معبد کنفسیوس چین

معبد های چین
معبد های چین

چین
چین

نانجینگ چین
نانجینگ چین

معبد نانجینگ چین
معبد نانجینگ چین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

دیدنی های چین
دیدنی های چین

دیدنی های نانجینگ چین
دیدنی های نانجینگ چین

نانجینگ چین
نانجینگ چین

معبد کنفسیوس نانجینگ
معبد کنفسیوس نانجینگ


موقعیت مکانی :

برچسب ها
Nanjing Confucius Temple دیدنی های چین دیدنی های نانجینگ معبد کنفوسیوس معبد کنفوسیوس نانجینگ معبد کنفوسیوس نانجینگ چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن