دیدنی های چیندیدنی‌ها

آکواریوم اقیانوس شانگهای | Shanghai Ocean Aquarium

این آکواریوم در ناحیه تجاری «لوجی‌آزویی» واقع در «پودونگ» شانگهای قرار داشته و یکی از بزرگترین آکواریوم‌های دریایی جهان با مساحتی بیش از ۲۰۵۰۰۰ مترمربع محسوب می‌شود.

آکواریوم اقیانوس شانگهای دارای ده هزار گونه نادر از آبزیان سرار جهان از آب های شیرین و شور می باشد. همچنین این امکان را به شما می دهد که در اعماق اقیانوس به غواصی و تفحص بپردازید

آکواریوم اقیانوس شانگهای به ۹ قسمت با مجموعه ای از بیش از ۴۵۰ گونه و از آبزیان از ۵ قاره و ۴ اقیانوس تقسیم شده و  با هزینه ۵۰ میلیون دلار ساخته شده است. از زمان تاسیس آن در سال ۲۰۰۲ تا به امروز، بالغ بر یک میلیون بازدید کننده داشته است.

همچنین آکواریوم اقیانوس شانگهای طولانی‌ترین تونل آکواریومی زیر اقیانوس جهان با طول ۱۵۵ متر محسوب می شود. در بخشی از این هتل پله های برقی تعبیه شده است که بسیار تجربه جالبی است که از روشنایی محیط با پله برقی وارد دنیای آکواریوم و دنیای زیر آب شوید.

این آکواریوم دارای دو بنای هرمی شکل بوده و دارای رستورانی بزرگ و همینطور فروشگاه می‌باشد.
ساختمان اصلی مجموعه به چندین بخش از جمله بخش چین ، آمریکای جنوبی ، استرالیا ، ناحیه قطب ، دریای سرد و … دارد که می‌توانید با گردش در بخش‌های مختلف، با جانوران دریایی متفاوتی آشنا شوید.

آکواریوم اقیانوسی شانگهای یکی از برترین جاذبه های توریستی شانگهای است و توسط فن آوری های پیشرفته آکواریوم طراحی شده. بازدید کنندگان از طریق این تونل طویل صخره های ساحلی ، اقیانوس باز، غار کلپ ، کوسه یارو ، و صخره های مرجانی را می توانند نظاره گر باشند.

آکواریوم اقیانوسی یکی از بهترین دیدنیهای شانگهای چین و جاذبه های گردشگری چین به شمار میرود.
اگر به موجودات اقیانوسی و دریایی علاقمند هستید، احتمالا این آکواریوم زیبا مناسب شما خواهد بود.

آکواریوم اقیانوسی شانگهای این فرصت را در اختیارتان می گذارد تا از نزدیک به تماشای کوسه های دریایی ، کلپ‌ها ، انواع ماهی و موجودات دریایی دیگر مشغول شوید. لذتی وصف ناشدنی و قابل لمس و فرصتی استثنایی برای تماشای دنیای زیر آبی را فراهم می کند.

 نکته‌ها:

– اجازه ندهید هزینه‌ی ورودی گران این آکواریوم شما را از تماشای آن منصرف کند، چرا که این هزینه ارزشش را خواهد داشت.
– طوری برنامه ریزی کنید که چندین ساعت زمان را در این مکان صرف کنید تا دیدنی‌های زیاد آن را از دست ندهید.
– اگر به شلوغی علاقه‌ای ندارید سعی کنید در طول روزهای هفته به تماشای آکواریوم بروید و از آخر هفته‌ها اجتناب کنید.

از معروف ترین گونه های جانوری که در این آکواریوم قابلیت مشاهده کردن دارند عبارتند از :

Archerfish,  Blue tangChinese alligator, Chinese SturgeonChinese giant salamanderChinese water dragonCichlids,Electric eelFreshwater sawfishGiant gouramiGiant grouperSand tiger sharkHorseshoe crabHumboldt penguinJapanese giant spider crabPort Jackson sharkLeafy sea dragonLion fish,Oranda goldfishPirarucu,RainbowfishSeahorsesSouth American lungfishSpotted eagle raySpotted sealTawny nurse sharkWalking catfishWeedy sea dragon,Moon jellyDragon moray eel,  Zebra shark


 موقعیت مکانی آکواریوم اقیانوس شانگهای در نقشه گوگل : 


 


وب سایت آکواریوم شانگهای : کلیک کنید

لینک آکواریوم شانگهای در سایت TRIP ADVISOR :  کلیک کنید


برای کسب اطلاعات درباره تور چین کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات درباره هتل های چین کلیک کنید

برای کسب اطلاعات درباره دیدنی های چین کلیک کنید


تصاویر زیبایی از آکواریوم اقیانوس شانگهای چین :

آکواریوم اقیانوس شانگهای
آکواریوم اقیانوس شانگهای
آکواریوم شانگهای
آکواریوم شانگهای
آکواریوم شانگهای
آکواریوم شانگهای
آکواریوم اقیانوس شانگهای
آکواریوم اقیانوس شانگهای
آکواریوم شانگهای
آکواریوم شانگهای
آکواریوم شانگهای
آکواریوم شانگهای
آکواریوم شانگهای
آکواریوم شانگهای
برچسب ها
آکواریوم اقیانوس شانگهای آکواریوم شانگهای آکواریوم شهر شانگهای تفرجگاههای شانگهای چین تور پکن تور پکن و شانگهای تور چین تور چین تابستان 95 تور چین تابستان 96 تور چین تابستان 97 تور چین تابستان 98 تور چین تابستان 99 تور شانگهای و پکن جاذبه های توریستی شانگهای جاذبه های سفر به شانگهای جاذبه های شانگهای جاذبه های گردشگری شانگهای دیدنی های شانگهای دیدنی های شانگهای چین دیدنی های شهر شانگهای قیمت تور پکن قیمت تور چین قیمت تور شانگهای و پکن نرخ تور پکن نرخ تور چین نرخ تور شانگهای و پکن

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن