دیدنی های چین

لوجیازوی شانگهای بزرگترین منطقه مالی با بیش از ۴۰۰ بانک | دیدنی های چین

Lujiazui

لوجیازوی شانگهای |عکس+موقعیت مکانی+برج ها

لوجیازوی شانگهای که در ساحل شرقی رودخانه هوانگپو و رو به باند قرار دارد. ۲۸ کیلومتر مربع (۱۰٫۸ مایل مربع) مساحت دارد و حدود ۱۰۰ ساختمان مرتفع را می توانید در این منطقه ببینید. بسیاری از ساختمان های شاخص شانگهای در این منطقه هستند. به همین علت این منطقه مکانی عالی برای تجربه کردن زندگی مدرن است . لوجیازوی که اغلب به عنوان “وال استریت چین” نیز نامیده می شود. بزرگترین منطقه مالی در چین است. بیش از ۴۰۰ بانک و موسسه مالی از داخل و خارج از کشور، از جمله HSBC، Citibank، و Standard Chartered Bank در این منطقه رویت می شود.

علاوه بر این، بیش از ۷۰ غول تجاری بین المللی و حدود ۵۰۰۰ شرکت فعال در تجارت، سرمایه گذاری و خدمات واسطه ای در لوجیازوی به چشم می خورد. مجموع معاملات در بازار سهام شانگهای، آن را تنها پس از بورس نیویورک در رتبه دوم جهان قرار می دهد.

لوجیازوی شانگهای
لوجیازوی شانگهای

۱) خاستگاه نام لوجیازوی از کجا آمده است؟

از وقتی که از سال ۱۹۷۸ اصلاحاتی رخ داد، شانگهای به صورت گسترده ای رونق اقتصادی یافت. و لوجیازویی به تدریج به طور گسترده‌تری شناخته شد. با این حال، تعداد کمی در رابطه با نام این منطقه می دانند. نام (Lu Jia Zui در چینی)، که در کلمه به معنای خانواده لو که در یک ساحل ساکن هستند، می باشد. در واقع، این نام به لو شن، محقق برجسته آکادمی امپراتوری در سلسله مینگ (۱۳۶۸ – ۱۶۴۴) مرتبط است.

پس از بازنشستگی، او تا زمان مرگش در اینجا زندگی کرد. امروزه هنوز هم می‌توانید خط لو شن را در موزه شانگهای پیدا کنید. همچنین محل سکونت سابق و قبرستان خانوادگی وی در این منطقه قرار دارد.

۲) چهار تا از بلندترین ساختمان های لوجیازوی :

در لوجیازوی،می توانید جذابیت یک شهر را به عنوان کلان شهر ببینید. شما می توانید آسمان خراش های مدرنی را در امتداد خیابان Binjiang و همچنین ساختمان های مختلف با سبک های مختلف معماری را در سراسر رودخانه هوانگپو مشاهده کنید. چهار تا از بلندترین مکان های دیدنی شهر عبارت اند از برج مروارید شرقی، برج جین مائو، مرکز مالی جهانی شانگهای و برج شانگهای می باشد که در کنار یکدیگر ساخته شده اند.

وقتی شب فرا می رسد، تمام ساختمان ها با نورهای رنگارنگ درخشان تزئین می شوند و صحنه ای باشکوه را در مقابل چشمان شما به نمایش می گذارند. د باند ، رو به این منطقه مالی در سراسر رودخانه کشیده شده است.و شگفت انگیزترین مکان برای لذت بردن از منظره شب است.

لوجیازوی
لوجیازوی

۳) برج مروارید شرقی :

برج مروارید شرقی با ارتفاع ۴۶۸ متر (۱۵۳۶ فوت) دارای سه طبقه برای بازدید از منظره است. یک سالن نمایشگاهی که تاریخ شهر را به نمایش می گذارد، در پایه برج قرار دارد. کره پایینی برج دارای یک سالن است که می توانید از ارتفاع ۹۰ متری (۲۹۵ فوت) د باند و مناظر زیبا در امتداد رودخانه هوانگپو را ببینید. بازدیدکنندگان همچنین می توانند در رصدخانه در ارتفاع ۲۵۹ متری (۸۵۰ فوت) یا در طبقه Capsule Sightseeing در ارتفاع ۳۵۱ متری (۱۱۵۲ فوت) از کل شهر، منظره ای پانوراما داشته باشند.

برج مروارید شرقی
برج مروارید شرقی

۴) برج جین مائو :

برج جین مائو با ارتفاع ۴۲۰٫۵ متر (۱۳۸۰ فوت) نیز مکان خوبی برای تماشای شهر است. آسانسور فوق سریع تنها ۴۵ ثانیه طول می کشد تا بازدیدکنندگان را از زیرزمین به سالن تماشا در طبقه ۸۸ برساند. و مناظر شهری باشکوهی را در امتداد رودخانه هوانگپو به شما نشان دهد. شما می توانید مناظری از طلوع و غروب گلگون را  از این برج مشاهده کنید.

۵) مرکز مالی جهانی شانگهای :

این برج به عنوان بلندترین ساختمان با سقف تخت در جهان، ۴۹۲ متر (۱۶۱۴ فوت) ارتفاع و ۱۰۱ طبقه دارد. منطقه هایی که برای تماشای منظره هستند از طبقه ۹۴ تا ۱۰۰ را در بر می گیرد. سالن مربوط به طبقه ۱۰۰ در ارتفاع ۴۷۴ متری (۱۵۵۵ فوتی) قرار دارد. همچنین پلی در طبقه ۹۷ وجود دارد که به نظر می رسد در هوا ساخته شده است.

۶) برج شانگهای لوجیازوی:

در حال حاضر، این برج بلندترین ساختمان در چین است که ۶۳۲ متر (۲۰۷۳ فوت) ارتفاع دارد. نمای بیرونی ساختمان با یک درجه پیچش در هر طبقه به سمت بالا به صورت مارپیچ حرکت می کند تا اثر باد را کاهش دهد. 


۷) پارک در مرکز مالی لوجیازوی:

به غیر از مجموعه ای از برج های شناخته شده، یک قطعه پارک در مرکز منطقه مالی وجود دارد که زیبایی طبیعی را به این شهر شلوغ القا می کند. این پارک مساحتی به وسعت ۱۰۰٫۰۰۰ متر مربع (۲۵ هکتار) دارد. و بزرگترین پارک چمنی روباز شهر است. در واقع مردمان به آن لقب “ریه سبز شهر” را داده اند.

این پارک با مجسمه‌هایی نفیس، صخره‌ها و استخرها تزئین شده است. بیدها، درختان ماگنولیا، کهن دار، سرو و سایر درختان در سرتاسر پارک دیده می‌شوند و نشاط را به منطقه تزریق می‌کنند. برخلاف سبک زندگی شلوغ شهری ،این پارک مکان خوبی برای استراحت است.

پارک مرکزی در منطقه مالی لوجیازوی
پارک مرکزی در منطقه مالی لوجیازوی

۸) چگونه به Lujiazui برویم؟

• با مترو :

سوار خط ۲ مترو شوید و در ایستگاه Lujiazui پیاده شوید.

با اتوبوس :

۱٫ سوار اتوبوس Lujiazui Financial City Line 4، ۸۱، ۸۵، ۳۱۳، ۷۷۹، ۷۹۸ یا ۹۹۲ شوید و در ایستگاه مترو Lujiazui پیاده شوید.

۲٫ سوار اتوبوس Lujiazui Financial City Line 1 یا ۳, ۵۸۳, ۸۷۰, ۹۳۹, ۹۶۱, ۹۸۵, Pudong 100 یا Pudong 62 شوید و در ایستگاه جاده Lujiazui Loop Line Mingshang پیاده شوید.

۳٫سوار اتوبوس گشت و گذاری خط ۲ شوید و در ایستگاه Dongfang Mingzhu (مروارید شرقی) پیاده شوید. 


۹) جاذبه های دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

دیدنی های چین در لوجیازوی
دیدنی های چین در لوجیازوی

برج جین مائو در چین
برج جین مائو در چین

منطقه سبز در لوجیازوی
منطقه سبز در لوجیازوی

رودخانه هوانگپو
رودخانه هوانگپو

هوانگپو شانگهای
هوانگپو شانگهای

طبیعت موجود در لوجیازوی
طبیعت موجود در لوجیازوی

ارتش تراکوتا
ارتش تراکوتا

دیدنی های چین
دیدنی های چین


۹) موقعیت مکانی:


برچسب ها
برترین دیدنی های چین برج جین مائو برج شانگهای برج مروارید شرقی برج های لوجیازوی بهترین دیدنی های چین پارک مرکزی در لوجیازوی دیدنی های چین دیدنی های شانگهای دیدنی های لوجیازوی رودخانه هوانگپو رودخانه هوانگپو شانگهای شانگهای لوجیازوی لوجیازوی شانگهای لوجیازی مرکز مالی جهانی شانگهای مناطق دیدنی در لوجیازی منطقه لوجیازوی شانگهای منطقه مالی شانگهای منطقه مالی لوجیازوی منطقه مالی لوجیازوی شانگهای

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن