جاذبه های سوچیدیدنی‌ها

دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی | Riviera Dolphinarium Sochi

بزرگترین دلفیناریوم کشور پهناور روسیه با نمایش خیره کننده دلفین سفید

بزرگترین دلفیناریوم سوچی روسیه

این پارک یکی از قدیمی ترین سازه های شهری سوچی است که بر می گردد به دوران کمونیسم و حکومت اتحاد جماهیر شوروی و این حضور را در ورودی پارک به طور ملموس می توان دید در ورودی پارک ریوییرا سوچی شما نقش برجسته ای از لنین به رنگ قرمز را خواهید دید که به سبک سایر کارهای انقلابی در ورودی پارک خودنمایی می کند. پارک ریوییرا سوچی در جانب غربی رودخانه سوچی واقع شده است و بعد از عبور از ایستگاه راه آهن شهری سوچی به سمت غرب که حرکت کنید به پلی خواهید رسید که از روی رودخانه سوچی عبور می کند و بعد از عبور از این پل کمی جلو تر این پارک را خواهید دید. محیط زیبا و صمیمی فضای پارک دارد و در پارک مجسمه های ریز و درشت زیاد و دکورهای زیبایی خواهید دید. ولی آنچیزی که این پارک را خاص می کند اینها نیست بلکه حضور بزرگترین دلفیناریوم کشور روسیه در این پارک است.

پارک ریوییرا (Riviera) سوچی: 

مکان: مرکز سوچی، خیابان ایگورووا (Egorova)، شماره ی ۱٫

توضیح: پارک ریوییرا در سال ۱۸۹۸ توسط واسیلی خلودوو (Vasili KHludov 1841-1913)، بازرگان مشهور این ناحیه ساخته شد، که مساحتی در حدود ۱۴٫۷ هکتار اشغال کرده است. ۲۴۰ نوع گیاه در این پارک وجود دارد که ۵۰ نوع از آن ها غیر بومی اند. سرگرمی ها و تفریحات زیادی برای کودکان و بزرگسالان در پارک ریوییرا وجود دارد. زمین ورزشی، فواره ی عشق، نیمکت آشتی، تئاتر سبز، استخر دلفین، استخر موجودات اقیانوسی، ساحل و بسیاری دیگر از جمله سرگرمی های این پارک می باشند.

چگونه به آنجا برویم: اتوبوس یا تاکسی خط ۴، ۶، a6 یا ۷ را به مقصد ایستگاه ریوییرا سوار شوید.


دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی

توضیح: استخر دلفین ریویرا یکی از مدرن ترین مراکز درمانی و فرهنگی چهار فصل در اروپاست و دارای  آکواریوم دلفین و مرکز دلفین درمانی می باشد. بوسینکا (Businka) و مارگو (Margo) دریانوردانی هستند که در اینجا به همراه دلفین های دماغ بطری ای به نام های للیک (Lelik)، لوکو (loko)، یونونا (Yunona) و بولیک (Bolik) و شیرهای دریایی کوب الیگریا (Cub Allegriya) و چارلی (Charli) زندگی می کنند. این استخر دلفین ظرفیتی بیش از ۱۳۰۰ بازدید کننده را داراست.

چگونه به آنجا برویم: مسیر شماره ی ۴، ۶، a6 یا ۷ را سوار شوید تا به ایستگاه ریوییرا برسید، سپس تابلوها را تا استخر دلفین دنبال کنید.

لینکهای مهم برای مسافرین تور روسیه :  

لینک دریافت اطلاعات :   تور سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات :  هتل های سوچی روسیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های سوچی روسیه

Travel to IRAN

دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی
دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی
دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی
دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی
دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی
دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی
دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی
دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی
دلفیناریوم سوچی
دلفیناریوم سوچی
دلفیناریوم سوچی
دلفیناریوم سوچی
دلفیناریوم سوچی
دلفیناریوم سوچی
دلفیناریوم سوچی
دلفیناریوم سوچی
دلفیناریوم پارک ریوییرا
دلفیناریوم پارک ریوییرا
دلفیناریوم پارک ریوییرا
دلفیناریوم پارک ریوییرا
برچسب ها
10 جاذبه برتر سوچی اماکن گردشگری سوچی تفرجگاههای سوچی تور سوچی تور سوچی با پرواز ماهان تور سوچی تابستان 1400 تور سوچی تابستان 97 تور سوچی تابستان 98 تور سوچی تابستان 99 تور سوچی تیر ماه 1400 تور سوچی تیر ماه 97 تور سوچی تیر ماه 98 تور سوچی تیر ماه 99 تور سوچی شهریور ماه 1400 تور سوچی شهریور ماه 97 تور سوچی شهریور ماه 98 تور سوچی شهریور ماه 99 تور سوچی قیمت تور سوچی مرداد ماه 1400 تور سوچی مرداد ماه 97 تور سوچی مرداد ماه 98 تور سوچی مرداد ماه 99 جاذبه های توریستی سوچی جاذبه های سفر به سوچی جاذبه های سوچی جاذبه های گردشگری سوچی دلفیناریوم پارک ریویرا سوچی دلفیناریوم پارک ریوییرا دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی دلفیناریوم پارک ریوییرا سوچی روسیه دلفیناریوم های سوچی دیدنی های سفر سوچی دیدنی های سوچی سوچی قیمت تور سوچی کارگزار تور سوچی در ایران لیست جاذبه های گردشگری سوچی مجری مستقیم تور سوچی مراکز تفریحی سوچی نرخ تور سوچی هزینه تور سوچی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن