دیدنی های دبی

میراکل گاردن دبی (باغ گل دبی) بهشتی در دل کویر

Miracle Garden Dubai

میراکل گاردن دبی |عکس+موقعیت مکانی

میراکل گاردن دبی بهشتی در دل کویر است که بازدیدکنندگان را تنها در یک نگاه به خود جذب می کند. دبی در دهه گذشته با جاذبه های توریستی فوق العاده و منحصر به فرد خود مقصدی بوده است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده. در حالی که برخی از جاذبه‌ها مانند برج خلیفه و آکواریوم دبی شهرت جهانی دارند، اما جاذبه‌های نسبتا ناشناخته‌ای هم هستند که ممکن است به اندازه کافی به آن ها پرداخته نشده باشد. میراکل گاردن دبی یکی از این مکان هاست. این باغ که در روز ولنتاین راه اندازی شد، در زمینی به مساحت بیش از ۷۲۰۰۰ فوت مربع ساخته شده.

• بزرگترین باغ در جهان :

میراکل گاردن دبی  محلی برای میل کردن غذا در آرامش و همچنین کاوشی کامل در بناهای تاریخی و باغ ها را ارائه می دهد. میراکل گاردن دبی، باغ گلی طبیعی و در واقع بزرگترین باغ در جهان است. با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است که این مکان را در برنامه سفر بعدی دبی خود داشته باشید. اگر طرفدار پیاده روی های آرام و تمایل دارید از طبیعت لذت ببرید، این جاذبه ای است که حتما باید از آن دیدن کنید.

باغ گل دبی

این جاذبه با مساحت ۷۲۰۰۰ متر مربع، اندازه ۱۳ زمین فوتبال مساحت دارد.  و ایده ساخت آن از طراح Abdel Naser Rahal است. میراکل گاردن دبی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد، دارای بیش از ۱۵۰ میلیون شکوفه گل است که به طرز چشمگیری چیده شده اند تا ساختمان ها و سازه های معروفی را تشکیل دهند.

باغ معجزه دبی چندین رکورد جهانی دارد. در سال ۲۰۱۳، رکورد جهانی  گینس را با عنوان بزرگترین باغ عمودی ثبت کرد. در سال ۲۰۱۶ با تزیین هواپیمای فوق بزرگ ایرباس A380 و آراسته کردن آن با گل ها عنوان جدیدی را به خود اختصاص داد . آخرین رکورد آن بزرگترین سازه توپیاری جهان (از میکی ماوس) در فوریه ۲۰۱۸ است. بنابراین اگر از مراکز خرید و مکان های بسته خسته شده اید، اجازه دهید که رنگ‌ها و گل های باغ روح شما را بنوازد.

راه های ارتباطی

دلیل شهرت میراکل گاردن دبی چیست؟

باغ گل دبی به دلیل اینکه باغ گل طبیعی جهان است شهرت دارد. این باغ در دبی واقع شده و مجموعه ای از ۵۰ میلیون گل و ۲۵۰ میلیون گیاه را در خود جای داده است. این یک باغ گل بزرگ است که در ۷۲۰۰۰ متر مربع گسترده شده، و به هر سمت و جهتی که نگاه کنید گل آرایی های مختلف و تجربیات منحصر به فردی خواهید دید.

این مکان دارای جاذبه‌های فراوانی است که در ادامه تعداد اندکی از آنها را ذکر خواهیم کرد:

  • ایرباس A380 امارات(بزرگ‌ترین گل‌آرایی در جهان)
  • خیابان دیزنی (بخشی که شخصیت‌های معروف دیزنی را به صورت گل آرایی به نمایش گذاشته است)
  • مسیر قلب-(سازه ای قلب مانند و بهت آور)
  • پارک ترامپولین و آمفی تئاتر، و بسیاری موارد دیگر.
  • باغ گل دبی به افزودن جاذبه های جدید ادامه می دهد و آن را به مقصدی محبوب برای گردشگران و خانواده ها تبدیل کرده است.

چه جاذبه هایی در داخل باغ می توانید ببینید؟

اگر فکر می‌کردید باغ معجزه دبی خانه بیش از ۴۵ میلیون گل است که بدون هیچ طرحی کاشته شده‌اند، باید بگوییم که این تصور اشتباه است! گل‌های باغ به روش‌های نوآورانه ای به نمایش گذاشته شده اند. از جمله ماکت گل‌های خیره‌کننده برج خلیفه مشهور، قوس گل، خانه‌ها، کلبه‌ها و نمایشگاه‌های دیگر. اگر قصد رزرو تور دبی را دارید، باید بدانید که از کدام جاذبه ها و نمایشگاه ها باید بازدید کنید. در اینجا لیستی از کارهایی که می توانید در میراکل گاردن دبی انجام دهید آورده شده :


• جاذبه های دیگری از دبی که ممکن است برایتان جالب باشد:

Hearts Passage

HEARTS PASSAGE

گذرگاهی تشکیل شده از قلب ها:

آیا تا به حال این تصور را داشتید که در گذرگاهی نفس گیر که از قلب های عظیم گل ساخته شده قدم بزنید؟ میراکل گاردن دبی محلی حیرت‌انگیز است که گل‌های رنگارنگ و معطری را در خود جای داده و هنگام قدم زدن در این گذرگاه، شما وارد بهشت ​​می شوید. یکی از محبوب ترین کارهایی که در باغ میراکل دبی انجام می شود، گرفتن عکس هایی در داخل این قلب هاست.

Emirates A380

Emirates A380

هواپیما امارات A380 یکی از موارد شگفت انگیز در گیاه شناسی است که برخلاف هر چیزی که قبلا دیده اید، یکی از محبوب ترین جاذبه های میراکل گاردن دبی می باشد. ماکتی در اندازه واقعی از هواپیمای امارات A380 که با بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ گل و گیاه تازه پوشیده شده. A380 همچنین افتخار این را دارد که بزرگترین سازه نصب شده گل دنیا باشد.

دسترسی آسان به تور، دیدنی ها و هتل های دبی

Floral Clock

Floral Clock

ساعت گل :

هیچ محدودیتی برای خلاقیت و اشتیاق تیم  تدارکات میراکل گاردن دبی وجود ندارد و این به طور کامل در بخش ساعت گل به نمایش گذاشته شده. این ساعت زیبا با عرض ۱۵ متر تماما از گل و گیاه واقعی ساخته شده و قطعات مکانیکی ساعت از آمریکا وارد شده. بهترین قسمت در مورد این بخش این است که طرح و گل های نمایش داده شده در ساعت با توجه به فصل تغییر می کند.

Big Teddy Bear

Big Teddy Bear

خرس عروسکی بزرگ:

همه عاشق خرس های عروسکی بامزه خواهند شد، و در Miracle Garden Dubai، می توانید عکس هایی با یک خرس عروسکی ۱۲ متری بگیرید که با زحمت با هزاران گل و گیاه تازه ساخته شده. خرس عروسکی قلبی به همان اندازه بزرگ در دست دارد و با افتخار پیام هماهنگی، صلح و عشق را منتشر می کند. در میان جدیدترین جاذبه‌های میراکل گاردن دبی، خرس عروسکی بزرگ هم می تواند گزینه خوبی برای بازدید باشد.

Disney Avenue

Disney Avenue

خیابان دیزنی:

یکی از بزرگ‌ترین نقاط برجسته میراکل گاردن دبی، خیابان دیزنی است که شخصیت‌های نمادین دیزنی به شکلی شبیه به درخت ارایی در آنجا قرار گرفته است. یکی از ویژگی های برجسته خیابان دیزنی، ساختار گل میکی ماوس با ارتفاع ۱۸ متر است که دارای بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ گیاه و گل است! در فوریه ۲۰۱۸، درخت آرایی میکی موس رکورد جهانی گینس را تحت عنوان بزرگترین سازه درخت آرایی جهان به دست آورد.

Dubai Butterfly Garden

Dubai Butterfly Garden

باغ پروانه دبی:

در کنار باغ معجزه دبی، جاذبه ای به همان اندازه معجزه آسا وجود دارد که نام آن باغ پروانه دبی است. این باغ پروانه که بیش از ۱۵٫۰۰۰ پروانه زیبا از ۵۰ گونه مختلف را در خود جای داده است، یکی از محبوب ترین جاذبه های دبی می باشد. در داخل باغ، ۱۰ گنبد منحصربه‌فرد و با دمای کنترل‌شده را خواهید یافت که به پروانه‌ها اجازه می‌دهد در حالی که فضای زیادی برای پرواز دارند، زیست خوبی هم داشته باشند.

برای دریافت اطلاعات کامل از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

میراکل گاردن دبی
میراکل گاردن دبی

باغ گل دبی
باغ گل دبی

ماکت های موجود در میراکل گاردن دبی
ماکت های موجود در میراکل گاردن دبی

دیدنی های دبی
دیدنی های دبی

جاذبه های دبی
جاذبه های دبی

Emirates A380
Emirates A380

خیابان دیزنی
خیابان دیزنی

غذاهای باغ گل دبی
غذاهای باغ گل دبی

دیدنی های دبی
دیدنی های دبی

دبی
دبی

ساعت گل
ساعت گل

جاذبه های دبی
جاذبه های دبی

دیدنی های دبی
دیدنی های دبی

برچسب ها
Miracle Garden Dubai باغ گل دبی جاذبه های دیدنی دبی دیدنی های دبی میراکل گاردن دبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن