دیدنی های دبی

نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی سال ۲۰۲۴

GITEX GLOBAL

نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی

نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی با برگزاری چهل و چهارمین دوره خود، به عنوان معتبرترین و نمادین ترین نمایشگاه فناوری در مقیاس بزرگ در جهان به شمار می آید. برای بیش از چهار دهه، بهترین دروازه برای همکاری سازندگان فناوری، سرمایه گذاران و علاقه مندان بوده است. امسال، این رویداد در دو مکان بزرگ – مرکز تجارت جهانی دبی و بندر دبی – به درجات بالاتری رسید.

این نمایشگاه بیش از ۴۰ سالن فضای نمایشگاهی بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌کند که غول‌های فناوری و استارت‌آپ‌های نوآورانه را در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، امنیت سایبری، تحرک، فناوری پایدار و غیره به نمایش می‌گذارد.

تجربه حضور در نمایشگاه جذاب و مهیج جیتکس

برای پنج روز هیجان انگیز پر از کنفرانس ها، کارگاه های اکشن زنده، شبکه های نگهبانی همسان، و مشارکت های تجاری آماده شوید. جدیدترین و دیده نشده‌ترین نوآوری‌های فناوری را که به شکل‌دهی دنیای ما ادامه می‌دهند، کشف کنید.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲۵۰۰ شرکت کننده Ciso و ۶۵۰۰ شرکت فناوری جهانی از ۱۸۰ کشور در سراسر دنیا می باشد. کشورهایی همچون آلمان، سوئیس، آمریکا، ژاپن، کره جنوبی، امارات، آرژانتین، هنگ کنگ، استرالیا، ترکیه، ایتالیا، پرتغال، و … می باشد.

موقعیت دقیق نمایشگاه:

سالن ۲۳ الی ۲۵، دبی ورد ترید سنتر

هتل های نزدیک نمایشگاه جیتکس گلوبال:

Novotel World Trade Centre Dubai 4 star
ibis World Trade Centre Dubai 3 star
ibis One Central 3 star
Sheraton Grand Hotel
Fairmont Dubai 5 star
۲۵hours Hotel Dubai One Central 5 star


۵ نوع نمایشگاه در ۵ روز:

دوشنبه، ۱۴ اکتبر( ۲۳ مهر)
روز سرمایه گذاری در فناوری

آخرین روندهای سرمایه گذاری که در حال تغییر شکل ثروت جهانی هستند را کاوش کنید. کشف کنید که چگونه محاسبات کوانتومی، LLM و متاورس ارزش بی‌سابقه‌ای را برای کسب‌وکارها باز می‌کنند و بیاموزید که چرا ماندن در آینده برای نسل بعدی نوآوران بسیار مهم است.

سه شنبه، ۱۵ اکتبر( ۲۴ مهر)
SUPER AI TUESDAY

از مواردی در هوش مصنوعی استفاده کنید که صنایع را متحول می کند. از هوش مصنوعی مولد گرفته تا اتوماسیون هوشمند، بیاموزید که چگونه هوش مصنوعی استراتژی‌های کسب‌وکار را تغییر می‌دهد و فرصت‌های رشد جدیدی را در سراسر جهان ایجاد می‌کند.

چهارشنبه، ۱۶ اکتبر( ۲۵ مهر)
روز امنیت سایبری

استراتژی‌های امنیت سایبری نوآورانه، تهدیدات نوظهور در قالب دیپ‌فیک، باج‌افزار و فیشینگ و ابزارهای حیاتی مورد نیاز برای محافظت از سازمان خود را در دنیای دیجیتالی فزاینده کاوش کنید.

پنجشنبه، ۱۷ اکتبر( ۲۶ مهر)
مراکز داده جهان

آینده مدیریت داده و زیرساخت را کشف کنید. نوآوری‌ها در فناوری مرکز داده، راه‌حل‌های انرژی پایدار، و نقش محوری مراکز داده در حمایت از رشد تصاعدی خدمات دیجیتال را بررسی کنید.

جمعه، ۱۸ اکتبر( ۲۷ مهر)
FUTURISTIC FRIDAY

جایی که فناوری‌های پیشگامانه مانند محاسبات کوانتومی، روباتیک پیشرفته و فناوری فضایی، مرزهای امکان را دوباره تعریف می‌کنند. به رویاپردازان و نوآوران بپیوندید تا فناوری‌هایی را که آینده ما را شکل می‌دهند به نمایش بگذارند.

پارکینگ های نزدیک ایستگاه مترو:

۱) پارکینگ ایستگاه مترو سنترپوینت
۲) پارکینگ ایستگاه مترو اتصال
۳) پارکینگ ایستگاه مترو جبل علی
۴
) ساختمان پارکینگ چند طبقه در نزدیکی ایستگاه مکس (که قبلاً به نام الجفیلیه شناخته می شد) در منطقه الکفاف و با استفاده از ایستگاه مترو الجفیلیه برای رسیدن به نمایشگاه

راه های دسترسی به نمایشگاه جیتکس:

از طریق پارکینگ/تاکسی:

از روی پل به سمت دروازه کنوانسیون عبور کنید.
هنگامی که در سطح خیابان قرار گرفتید، در امتداد بیرون برج همایش قدم بزنید، از سالن ۲۶ برای DevSlam وارد شوید و از آنجا به سالن ۲۵ بروید.
درخواست برای تحویل تاکسی به دروازه کنوانسیون.

از طریق مترو:

مسیر مشخص شده را از مترو دنبال کنید.
از طریق Concourse 1 وارد شوید
از سالن ۱-۴ عبور کرده و وارد سالن ۲۰ شوید.
مستقیم به سالن ۲۵ بروید.

از طریق انتقال VIP:

تحویل برای افراد VIP خارج از Za’abeel 1 در دسترس است.

راه های ارتباطی به نمایشگاه جیتکس
راه های ارتباطی به نمایشگاه جیتکس

عکس هایی از نمایشگاه جیتکس گلوبال:

نمایشگاه فناوری اطلاعات
نمایشگاه جیتکس گلوبال
نمایشگاه فناوری اطلاعات
نمایشگاه جیتکس گلوبال
نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی
نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی
نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی
نمایشگاه جینکس گلوبال
نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی
نمایشگاه جیتکس گلوبال دبی
برچسب ها
نمایشگاه جینکس 2024 نمایشگاه جینکس در دبی نمایشگاه جینکس گلوبال نمایشگاه فناوری اطلاعات نمایشگاه های برتر دنیا نمایشگاه های دبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن