تور ژاپنتورهای خارجیتورهای مسافرتی

تور ژاپن | گشت در توکیو، اوساکا، هاکونه،کیوتو، نارا | تابستان ۱۴۰۳

Japan Tours

• تور ژاپن | ژاپن+عکس+هزینه سفر

تور ژاپن بی شک از آن دسته از تور ها خواهد بود که هرگز از یادتان نخواهد رفت. کشور ژاپن یکی از زیباترین مقاصد گردشگری جهان است و به خاطر داشتن فرهنگی غنی و بی مثال در کل جهان و تاریخی کهنسال، تمدنی و هنری متمایز و مستقل در جهان و زبان و سبک های اقتصادی و مدیریتی و … که نام آن سبک ها همگی به سبک ژاپنی در جهان شهره هستند.

برای دریافت اطلاعات کامل از هر بخش بر روی آن کلیک کنید

• تور ژاپن برای تابستان ۱۴۰۳ : با شیوار خاطراتتان را بسازید !

در قسمت زیر می توانید برنامه گشت تور ۹ روزه ژاپن را برای شهر های توکیو، اوساکا، هاکونه، کیوتو و نارا ببینید. که برای تابستان ۱۴۰۳ طرح ریزی شده است. از جمله خدمات تور می توان به راهنمای انگلیسی و فارسی زبان محلی، بیمه مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، بلیط اتوبوس گشت شهری و بلیط قطار سریع السیر از توکیو به اوساکا  اشاره کرد. شما می توانید برای دریافت مشاوره در رابطه با تور ژاپن با کارشناسان گردشگری ما در تماس باشید.


قیمت تور ژاپن
قیمت تور ژاپن

برنامه گشت تور :

روز اول/ ۶ تیر: ترانسفر از فرودگاه به هتل ، چک این و استراحت برای باقی روز.
شب اقامت در توکیو
روز دوم/ ۷ تیر: گشت شهری توکیو با اتوبوس، بازدید از منطقه زیبا و تاریخی آساکوسا و معبد آساکوسا ، کروز در توکیو بی و بازدید از جزیره توریستی تفریحی اودایبا.
شب اقامت در توکیو
وعده غذایی: صبحانه و ناهار
روز سوم/ ۸ تیر: گشت شهری توکیو با اتوبوس، بازدید از برج اسکای تری یکی از بلندترین برج های جهان با چشم انداز زیبا ، معبد میجی بزرگترین معبد شهر توکیو و یکی از مهم ترین مکان های مقدس مذهب شینتو، منطقه هاراجوکو مرکز مد و فرهنگ جوانان ژاپن با فروشگاه های زنجیره ای و بوتیک های لاکچری برندهای معتبر جهانی و چهارراه شیبویا یکی از محبوب ترین مناطق توکیو و یکی از شلوغ ترین تقاطع های جهان با رستوران های محلی و بین المللی ، گالری های هنری و مراکز خرید و سرگرمی و مد.
شب اقامت در توکیو
وعده غذایی: صبحانه

روز چهارم/ ۹ تیر:

روز سوم در توکیو را آزاد خواهید بود و در صورت تمایل می توانید تورهای آپشنال دیزنی لند یا موزه هنرهای دیجیتال رو رزرو کنید.
شب اقامت در توکیو
روز پنجم/ ۱۰ تیر: در روز پنجم کروز رودخانه Ashi و تله کابین رو در هاکونه خواهید داشت و سپس با قطار سریع السیر به سمت اوساکا می روید.
شب اقامت در اوساکا
وعده غذایی: صبحانه
روز ششم/ ۱۱ تیر: گشت در شهر اوساکا با اتوبوس و بازدید از قلعه اوساکا زیباترین و معروف ترین قلعه تاریخی ژاپن ، بازدید از منطقه اومدا و بازدید ازقلب تپنده و قطب اقتصادی اوساکا ، دوتونبوری که می توانید از رستوران های معروف و فروشگاه های متنوع آن دیدن کنید.
شب اقامت در اوساکا
وعده غذایی: صبحانه


جاذبه هایی از ژاپن که ممکن است برایتان جالب باشد:

کشور ژاپن را بشناسید!

ژاپن تنها کشور قربانی بمباران اتمی جهان است، کشوری که با انفجارهای هیروشیما از هست و نیست ساقط شد. و علاوه بر شکست در جنگ جهانی دوّم به انواع روش های ممکن تحقیر شد. ولی سر آخر فرهنگ سخت کوشی و کار تیمی منسجم و منظم و فکر جمعی ژاپنی ها بود که بر روی خرابه های جنگ، تمدنی را در کمتر از ۵۰ سال ساخت. که مایه حسرت جهانیان شد. دیدار از کشوری با این ویژگی های منحصر به فرد خالی از لطف نیست. سطح زندگی در ژاپن بسیار بالاست.

• توکیو ، پایتخت ژاپن :

سطح رفاه اجتماعی و مدیریت بی نهایت توانمند و کارآمد و سالم و پاسخگو که جامعه ای ایده آل و رویایی را برای ژاپنی های چشم بادامی ساخته است. توکیو پایتخت ژاپن شهری مدرن و صنعتی با آسمان خراش های فراوان و تجربه ای از یک کلان شهر است. با این تفاوت که در عین اینکه یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان است. ولی بسیار منظم و زیبا و بافکر ساخته شده است. مردمی بسیار مهربان و مشتاق به کمک کردن دارد. محال است درخواست کمک یا سوالی از شهروندی ژاپنی داشته باشید و او با محبت بی اندازه شما را شرمنده خود نکند.

• فرهنگ قانون مداری ژاپنی ها :

البته این صفت اخلاقی در کل ژاپن عمومیت دارد. ژاپنی ها بسیار قانون مدار هستند به همین خاطر توصیه می کنیم هیچگاه شهرهای ژاپن را با تهران اشتباه نگیرید. چون ممکن است بهای سنگینی برای تخلف حاصل از تخطی قانون خود بپردازید. شهر کیوتو ترکیب بی نظیری از مدرنیسم و سنت اصیل ژاپنی است.

• در کیوتو چه کار هایی می توانید انجام دهید:

اگر دنبال باغ های ژاپنی و خانه های تاریخی ژاپنی و تجربه پوشیدن کیمونو لباس سنتی ژاپنی و مشاهده معابد باشکوه هستید به کیوتو سری بزنید. بسیار شهر زیبایی است و از آرامش و زیباییهای بافت قدیمی و توریستی آن لذت ببرید. محال است در سفر به ژاپن عاشق سینه چاک این کشور زیبا و مردمان خوب آن نشوید. ژاپنی ها هتل های باشکوه و مجلل و بسیار خوبی دارند و در گردشگری بسیار توسعه یافته عمل می کنند. امیدوارم در طول سفر خود از زیبایی های وصف ناپذیر این کشور نهایت لذت را ببرید.

برچسب ها
تور توکیو و اوزاکا ژاپن تور توکیو و کیوتو ژاپن تور ژاپن تور کیوتو و توکیو ژاپن کارگزار تور ژاپن مجری مستقیم تور ژاپن

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن