دیدنی های سیشل

کوه نوردی در سیشل | مسیرهای پیاده روی در ماهه | دیدنی های سیشل

Hiking in Seychelles

کوه نوردی در سیشل | عکس+ موقعیت مکانی+ توضیحات

کوه نوردی و پیاده روی در سیشل می تواند از آن دسته فعالیت هایی باشد که در میان آرامش سیشل کمی هیجان به شما تزریق کند. پس اگر به دنبال ماجراجویی در جنگل های زیبای این کشور هستید. این مقاله برای شماست.

۱) لژ Copolia Trail :

این مسیر در پارک ملی مورنه سیشل به ارتفاع ۴۹۷ متری (۱۶۳۰ فوت) منتهی می شود. این مسیر از میان جنگلی با سایه های دل نشین می گذرد و به یک فلات منتهی می گردد. که از آنجا کوهنوردان می‌توانند از منظره پانورامای پارک ملی Sainte Anne Marine و ویکتوریا، لذت ببرند. در روزهایی که آسمان صاف است، پراسلین و لادیگ هم دیده می شوند. شما می توانید گیاهان ادویه ای متعددی را در طول مسیر پیدا کنید، از جمله دارچین، وانیل و آناناس، همراه با گیاه پارچ شکم دار. مسیر رفت و برگشت حدود دو ساعت طول می کشد. برای رسیدن به نقطه شروع حرکتتان، با اتوبوس از ویکتوریا (شماره ۱۴) به سمت Port Launay بروید.

میزان سختی راه: متوسط ​​/ مدت زمان: ۱٫۵ ساعت / مکان: Copolia Lodge, Mahé  


۲) Morne Blanc در ماهه :

هرکسی که بخواهد به Morne Blanc صعود کند. می‌تواند از پس این مسیر بر بیاید. در پایان مسیر یک منظره باورنکردنی از ساحل غربی ماهه خواهید دید که شما را شگفت زده خواهد کرد. مسیر از طریق مزرعه قدیمی چای است که به بالای کوه منتهی می شود. هرچه بالاتر می‌روید، هوا مه‌آلودتر می‌شود، بنابراین ممکن است گیاهان مختلفی را که در آنجا رشد می‌کنند، مانند چمن، خزه یا سرخس نبینید.

همچنین به دلیل وجود حفره‌های متعددی که به سختی قابل تشخیص است، دور شدن از مسیر را به شما توصیه نمی‌کنیم. برای رفتن به نقطه شروع حرکت، به سادگی جاده Sans Soucis را از ویکتوریا در جهت Port Glaud دنبال کنید. اگر ماشین کرایه‌ای رزرو نکرده‌اید، با اتوبوس شماره ۱۴ به سمت پورت لونای بروید. در چایخانه قدیمی پیاده شوید و جاده را تا کوه دنبال کنید. بعد از حدود ۲۰۰ متر، یک تابلوی اطلاعات در سمت چپ جاده پیدا خواهید کرد.

میزان سختی راه: تقریبا زیاد / مدت زمان: ۱٫۵ ساعت /  مکان: کارخانه چای، ماهه 


۳) Glacis Trois Frères ماهه :

 این مسیر پیاده روی ساده است و به دلیل مسطح بودنش برای هر کسی مناسب می باشد. پس از داشتن صعودی کوتاه در حدود ۳۰۰ متر، کوهنوردان به یک منظره می رسند که از آنجا منظره وسیعی از جزایر اطراف، پارک سنت آنه مارین و ویکتوریا دارند. در روزهای صاف، حتی می توانید تمام مسیرهای پراسلین و لادیگ را در دوردست ببینید. کفش‌های مقاوم، آب آشامیدنی کافی و  وسایل لازم برای محافظت در برابر پشه‌ها را به همراه داشته باشید تا به طور کامل از مسیر لذت ببرید. مسیر برگشت به سمت معکوس مسیر رفت است.

میزان سختی راه : آسان  / مدت زمان: ۱ ساعت /  مکان:Sans Soucis، ماهه


۴) مسیر Cassedent | کوه نوردی در سیشل:

کوهنوردان برای این کوه نوردی باید به‌خوبی مجهز باشند. زیرا طولانی‌تر از دیگر مسیرهاست. بهتر است آب آشامیدنی فراوان، مقداری تنقلات، کفش‌های محکم، و لباس‌های حمام به همراه داشته باشید، زیرا مسیر به آبشاری زیبا و غار ختم می‌شود. شروع مسیر را می توان با دنبال کردن جاده Sans Soucis از پایتخت، به سمت پورت گلاد پیدا کرد. سپس با عبور از ۴۰۰  متر مسیر یک تابلوی اعلانات در سمت راست وجود دارد. یا اگر سوار اتوبوس می خواهید شوید، نقطه شروع فقط چند متر با ایستگاه اتوبوس فاصله دارد.

میزان سختی راه :بسیار / مدت زمان: ۳٫۵ ساعت /  مکان: Sans Soucis، ماهه


۵) مسیر کوه نوردی Anse Major Trail :

این مسیر از پارک ملی مورنه سیشل آغاز می شود و در ساحل صخره‌ای شمال غربی ماهه تمام می شود. و سپس به ساحل کوچک Anse Major می‌رسد. بهترین نقطه شروع از طریق ماشین یا اتوبوس است. با اتوبوس شماره ۲۱ از ویکتوریا به سمت Bel Ombre بروید و سپس در Danzil پیاده شوید. از آنجا، جاده را در حدود ۲۰۰ متر تا کوه دنبال کنید. کسانی که تصمیم دارند رانندگی کنند، جای پارک نیز در اینجا پیدا خواهند کرد. در انشعاب مسیر، به سمت راست به سمت Danzil بروید و خطوط زرد را دنبال کنید. مسیر رفت و برگشت ۲٫۵ کیلومتری نسبتاً صاف است.

میزان سختی راه : آسان / مدت زمان: ۲ ساعت / مکان: Danzil، Bel Ombre، Mahé 


۶) مسیر کوه نوردی Vacoa Nature Trail :

این مسیر پیاده‌روی کوتاه تنها ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و از رودخانه Dauban عبور می کند. و در کنار درختان حرا، به جنگلی در مرکز جزیره منتهی می شود. این جنگل محل رشد آجیل پاندا است، درختی که به نام “واکوآ” نیز شناخته می شود، و مسیر هم به نام آن نامگذاری شده است.

میزان سختی راه: آسان / مدت زمان:۰٫۵ ساعت


۷) Dans Gallas در ماهه :

برای کسانی که می خواهند از منظره پانوراما و دیدنی  Beau Vallon لذت ببرند، این مسیر پیاده رویمناسب شماست. نام “گالاس” از گروهی از اتیوپیایی ها گرفته شده است که در قرن نوزدهم پس از آزاد شدن از دست ملوانان انگلیسی توسط اعراب در اینجا زندگی می کردند. مسیر نسبتاً شیب دار و صخره ای است، اما پله ها و نردبان های چوبی برای کمک به شما در طول مسیر وجود دارد. برای رسیدن به این مسیر، با اتوبوس شماره ۳۲ به ایستگاه “Le Niol” بروید، جایی که می توانید مرکز اطلاعات پارک ملی را هم پیدا کنید.

میزان سختی راه:بسیار / مدت زمان: ۳ ساعت / مکان:Grand Anse, Mahé 


۸) Glacis La Réserve در سیشل :

مسیر “Glacis La Réserve” از میان جنگل های انبوه می گذرد و به سنگ های گرانیتی منتهی می شود. اگر فلش ها را به سمت سکوی دید دنبال کنید، منظره ای باورنکردنی از ساحل شرقی ماهه را خواهید دید. نقطه شروع در جاده Montagne Posee است که در شرق به Anse aux Pins و در غرب به Anse Boileau می پیوندد. اگر از سمت شرق به داخل جاده بپیچید و چند کیلومتر آن را تا ایستگاه Cable and Wireless دنبال کنید، سپس با تابلویی روبرو می‌شوید که نشان‌دهنده شروع مسیر است.

میزان سختی راه: متوسط / ​​مدت زمان: ۲ ساعت / مکان: Montagne Posée Road, Mahé 


۹) Salazie | کوه نوردی در سیشل :

این مسیر در امتداد درختان ماهون به مزارعی منتهی می شود. و شما می توانید از دیدن رنگ های زیبای چای لذت ببرید. بخش آخر مسیر از کنار یک مخزن آب می گذرد و به جنگلی انبوه منتهی می گردد. جایی که فضا کمی تاریک تر می شود و شما ممکن است احساس کنید که از هر طرف توسط درختان احاطه شده اید. با ادامه مسیر، قبل از رسیدن به یک شهرک خصوصی، گیاهان مختلف سیشل را می توانید در طول مسیر کشف کنید.


• جاذبه های دیگری از سیشل که ممکن است برایتان جالب باشد: 

۱۰) عکس هایی از مسیرهای کوه نوردی در ماهه سیشل :

مسیر Vacoa Nature Trai در ماهه
مسیر Vacoa Nature Trai در ماهه

Salazie ماهه سیشل
Salazie ماهه سیشل

Morne Blanc در ماهه
Morne Blanc در ماهه

Glacis Trois Frères ماهه
Glacis Trois Frères ماهه

Glacis La Réserve در ماهه
Glacis La Réserve در ماهه

کوه نوردی در سیشل
کوه نوردی در سیشل

مسیر کوه نوردی Anse Major Trail
مسیر کوه نوردی Anse Major Trail

مسیر Dans Gallas
مسیر Dans Gallas

مسیر Cassedent
مسیر Cassedent
کوه نوردی در جنگل های ماهه سیشل
کوه نوردی در جنگل های ماهه سیشل

گونه های جانوران در طبیعت ماهه
گونه های جانوران در طبیعت ماهه

منظره پانوراما در پایان کوه نوردی
منظره پانوراما در پایان کوه نوردی

منظره در پایان کوه نوردی
منظره در پایان کوه نوردی

منظره از ماهه
منظره از ماهه

منظره پانوراما در پایان کوه نوردی
منظره پانوراما در پایان کوه نوردی

گیاهان ماهه سیشل
گیاهان ماهه سیشل

منظره پانوراما
منظره پانوراما

منظره پانوراما در کوه نوردی ماهه سیشل
منظره پانوراما در کوه نوردی ماهه سیشل

درختان بزرگ جنگل ها
درختان بزرگ جنگل ها

تابلو اعلانات منظره پانوراما
تابلو اعلانات منظره پانوراما


• موقعیت مکانی لژ Copolia Trail :

برچسب ها
پیاده روی در ماهه سیشل جاذبه های سیشل جاذبه های ماهه سیشل دیدنی های سیشل دیدنی های ماهه سیشل کوه نوردی در سیشل کوه نوردی در ماهه کوه نوردی در ماهه سیشل مسیر پیاده روی در ماهه سیشل مسیر های کوه نوردی در سیشل مسیر های کوه نوردی در ماهه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن