خدمات گردشگری

دریافت حق شهروندی ترکیه به صورت دائم | خرید ملک در ترکیه

گرفتن پاسپورت و حق شهروندی یکی از اعضای گروه بیست کشور صنعتی جهان

ترکیه همسایه غربی ایران به واسطه سیاستهای درست اقتصادی امروز یکی از بیست کشور صنعتی جهان است که به همراه غولهای اقتصادی جهان عضو ثابت گروه جی بیست است. کشور ترکیه توانسته سرمایه گذاری های عظیمی در صنعت پوشاک، گردشگری، فیلم سازی و سینما، ساختمان سازی، کشاورزی، صنایع بسته بندی و صنایع غذایی و… جذب نماید.

کشور ترکیه راه ارتباطی آسیا و خاورمیانه با اروپا و مسیر دسترسی کشورهای روسیه و حوزه دریای سیاه و بالکن به آبهای گرم دریای مدیترانه و دریای اژه است این موقعیت استراتژیک به این کشور کمک شایانی کرده که بتواند تجارت پر سودی با کشورهای این حوزه از اروپای شرقی و همینطور آسیا و خاورمیانه داشته باشد.

قوانین درست و اجرای دقیق آن و ساختار دمکراتیک این کشور که یکی از الگوهای بسیار موفق دمکراسی در خاورمیانه است توانسته آرامش خاطر سرمایه گذاران بین المللی را جلب نماید تا بتوانند در این کشور سرمایه گذاری کنند.

اقامت و دریافت حق شهروندی ترکیه به صورت دائم : 

برای دریافت حق شهروندی کشور ترکیه راههای مختلفی وجود دارد. که بسته به شرایط متقاضیان می تواند بسیار متفاوت باشد. البته اخیرا قوانین ترکیه تغییراتی داشته تا جلوی مهاجرتهای مخرب به این کشور گرفته شود و چون این کشور در سالهای بعد از جنگ سوریه متحمل خسرانهایی از مهاجرتهای گسترده شده اکنون شرایط این مهاجرت را برای کشورهای مستعد این دسته از مهاجرین همچون ایران دشوارتر کرده است.

دریافت حق شهروندی ترکیه به صورت دائم با خرید ملک : 

شما برای اقامت دو راه در پیش خواهید داشت راه اول و راحتترین راه و امن ترین راه ممکن خرید ملک در ترکیه است که بعد از آن در یک پروسه سه تا شش ماهه شما میتوانید برای خود و اعضای خانواده (فرزندان زیر ۱۸ سال) خود اقامت با حقوق کامل شهروندی ترکیه دریافت نمایید. این امر شامل تمام حقوقی میشود که یک شهروند ترک ترکیه دارد.

از پاسپورت خود میتوانید برای سفرهای راحت به همه کشورهای دنیا طبق اعتبار پاسپورت ترکیه استفاده نمایید. می توانید همانند شهروندان عادی ترکیه حق کار در ترکیه را داشته باشید حتی حقوق شهروندی همچون رای دادن و استفاده از امکانات شهروندی دیگر در حوزه درمان و آموزش و … را داشته باشید.

در چه شهرهایی پروژه داریم و روال کار چگونه است ؟ 

ما در شهرهای مهم و عمده ترکیه همچون استانبول، ازمیر، آلانیا و … پروژه های متعددی برای ارایه به شما عزیزان داریم که می توانید در یک سفر خاطره انگیز همراه خانواده که هماهنگی آن را برای شما انجام خواهیم داد به این کشور سفر کرده و در کنار لذت از سفر خود از فایل های املاک و پروژه های ساختمانی در ترکیه دیدن فرمایید.

پس از پسند واحد اقامتی مورد نظرتان شما به دفترخانه های رسمی کشور ترکیه رفته و ملک را به نام خود خریداری می نمایید. و پس از آن شما به دفاتر حقوقی ما معرفی خواهید شد که پیگیر امور اقامتی شما خواهند شد بعد از خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار به شما شماره TJ که همانند کد ملی ماست داده خواهد شد و پس از حدود سه تا شش ماه کارهای اقامتی شما به طور کامل در ترکیه انجام و به شما ارایه خواهد شد.

به عنوان مثال چند پروژه محدود ساختمانی در استانبول برای اطلاع شما عزیزان ارایه می گردد :

برای مشاهده اطلاعات کامل برخی از پروژه ها روی لینکهای زیر کلیک کنید:

تمامی اطلاعات پروژه شهرک کوردون استانبول در فایل PDF

دانلود بروشور دهکده زکریا کوی استانبول

دانلود بروشور پروژه ویلایی KİLYOS MUSTAKİL SATILIK VİLLA

دانلود بروشور ویلاهای دوبکس مادن استانبول

دانلود بروشور پروژه maden yasemin bahçe kat

قیمت واحدهای پروژه ASI استانبول

دانلود بروشور پروژه ویلایی ZEKERİYAKÖY NUROL SİTESİ SUNUM DOSYASI

دانلود بروشور پروژه لوکس ویلایی ZEKERİYAKÖY SATILIK VİLLA

برای مشاهده ویدئوی پروژه های قابل فروش در استانبول روی لینکهای زیر کلیک کنید : 

 

 

دریافت حق شهروندی ترکیه به صورت دائم و اقامت و پاسپورت ترکیه از طریق ثبت شرکت : 

یکی از راههای کسب شهروندی ترکیه و کار با دنیای تجارت جهانی و اقتصاد آزاد ثبت شرکت در ترکیه است. از آنجایی که ترکیه دولتی دارد که بر درآمد مالیات متکی است و هزینه های مالیات بخش خصوصی آن است که اداره کشور را ممکن می سازد اقتصاد بخش خصوصی در آن بسیار شکوفا و توانمند است و اگر شما ایده و سبقه تجاری و اقتصادی شکوفایی دارید می توانید از این طریق برای کسب اقامت در کشور ترکیه اقدام نمایید.

شما با ثبت شرکت اجازه باز کردن حساب در کشور ترکیه خواهید داشت و می توانید با دنیای آزاد تبادلات مالی و تجاری داشته باشید و دست به کار تولید شوید . ثبت شرکت در ترکیه برای اتباع ایرانی شامل یک سری محدودیت ها و قوانین خاص می باشد. که مشاورین ما در استانبول علاوه بر کمک به ثبت شرکت شما . شرایط آن و قوانین را به شما خواهند آموخت تا بتوانید بیزینس موفقی را در ترکیه آغاز کنید و بعد از ۵ سال با طی مراحل قانونی مندرج در قانون ترکیه جهت دریافت حق شهروندی ترکیه اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت با کارشناسان خود در شیوار تماس بگیرید :  ۰۲۱۹۱۰۱۴۵۷۴  –  ۸ خط

چرا دریافت حق شهروندی ترکیه ؟ 

وقتی شرایط برای زندگی و یا بیزینس در کشور زادگاه به نحوی می شود که تصمیم به مهاجرت گرفته می شود. نکات بسیاری در ذهنها بررسی می گردد که طبق این سئوالها جوابهای مثبت کشور ترکیه می تواند انگیزه سفر به این کشور را چندین برابر نماید.

۱-  فرهنگ جامعه میزبان : 

واژه غربت برای خیلی از مهاجرین واژه دردناک و تلخی هست ولی کشور ترکیه با فرهنگی بسیار نزدیک به جامعه ایرانی تشابه های فرهنگی فراوانی با ایران دارد. علاوه بر این در سالهای اخیر ترکیه میزبان مهاجرین فراوانی از کشورهای مختلف بوده و همینطور از ملیت های مختلف برای تجارت و کار آفرینی به ترکیه مهاجرت کرده اند و این کشور با مردمانی با فرهنگ و متمدن و مهربان میزبانان خوبی برای ایرانیها خواهند بود.

۲-  فاصله تا کشور ایران : 

وقتی تصمیم به مهاجرت می گیرید خانواده و بستگان و اقوام و دوستان و آشنایانتان که برایتان بسیار مهم هستند شما را در این مهاجرت همراهی نمی کنند. و نبود و فقدان آنها می تواند نگرانی هایی را ایحاد کند از نظر سلامتی آنها و اینکه در دسترس شما باشند. انتخاب مقاصد دور همانند کانادا و یا استرالیا یا آمریکا و همینطور کشورهای اروپایی علاوه بر بعد مسافت طولانی هزینه های بلیط های گرانقیمت و مشکلات jet lag (تغییر ساعت خواب و بیداری در سفرهایی با اختلاف ساعت بالا)

شهرهای استانبول و ازمیر روزانه پروازهای فراوانی از ایران دارند و تقریبا مثل مسیرهایی مثل کیش و مشهد خودمان و این پروازها گهگاهی تخفیفات عالی لحظه آخری دارند که امکان سفر به ارزانترین قیمت ممکن را برای شما فراهم می کند.

شما برای دسترسی به ترکیه گزینه های غیر پروازی هم دارید. اتوبوس های وی آی پی برای شهرهای مهم ترکیه و قطار تا آنکارا و از آنکارا به بعد هم شبکه ریلی گسترده و پیشرفته ترکیه در اختیار شماست.

۳-  هزینه های زندگی : 

در ابتدای امر مهاجرت زمانی که لازم است که کاملا با جامعه میزبان اخت شوید و همه کارهای شما درست شود. زمانی خواهد بود که باید هزینه ای برای آن کنار بگذارید به عنوان پشتوانه و اینکه هزینه ها در جامعه میزبان چکونه است و آیا شما توان مالی آن را دارید یا خیر یکی از نکات بسیار حایز اهمیت است. ترکیه از نظر هزینه های زندگی کشوری ارزان محسوب می شود و می تواند نگرانی های کمتری برای شما ایجاد کند.

۴-  زیر ساختهای زندگی : 

چشم انداز آینده انگیزه بخش بزرگی از جامعه ایرانی برای مهاجرت یا کسب ملیت دوم است. ترکیه از نظر زیر ساختهای آموزشی و فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و درمانی، تفریحی و گردشگری، فرهنگ عمومی در سطح بسیار بالایی نسبت به ایران قرار دارد و کسانی که شهروند قانونی این کشور هستند می توانند از این امکانات و زیر ساختها همانند یک شهروند ترک استفاده کنند.

ماشین های روز دنیا را به قیمت مصوب کارخانه تولید کننده با شرایط اقساط عالی با خدمات گارانتی و وارانتی شرکت تولید کننده خریداری کنید.

نیازهای زندگی خود را با خرید در تخفیفات سالیانه بزرگترین برندهای جهان در فروشگاههای بزرگ ترکیه انجام دهید.

در معتبرترین دانشگاهها و موسسات آموزشی با مدارک معتبر بین المللی تحت برنامه های روز آموزشی جهان تحصیل کنید.

هر وقت دلتون گرفت همه خانوادگی به مراکز توریستی کشور ترکیه که کم هم نیستند سفر می کنید و از کنار هم بودن و با هم بودن لذت خواهید برد و با هزینه های بسیار ارزان

فرهنگ رانندگی خوب و مردمی مهربان و با فرهنگ و محیط اجتماعی امن برای بانوان و آزادیهای اجتماعی فردی از دیگر مزایای زندگی شما در ترکیه خواهد بود.

۵-  آینده اقتصادی کشور میزبان مهاجر : 

کشور ترکیه جزو ۲۰ کشور صنعتی جهان و عضو گروه جی بیست است. با اقتصادی قدرتمند و متکی بر اقتصاد بخش خصوصی که توانسته سرمایه گذاریهای بین المللی بسیاری را جذب و کارخانه های بزرگترین برندهای جهان در خاک ترکیه تولیدات داشته باشند.

۶-  وضعیت سیاسی در ترکیه: 

کشور ترکیه یکی از مستحکم ترین ساختارهای دمکراسی در خاورمیانه را داراست و به همین خاطر آینده سیاسی این کشور از داخل صندوقهای رای بیرون می آید.

در پایان لازم هست به این نکته اشاره کنم که قطعا در هر تحولی در زندگی قطعا همه چیز خوب نیست و چیزهایی را بدست و چیزهایی را از دست خواهید داد. و این خود شما هستید که با بررسی خوبی ها و بدیهای آن عمل می توانید تصمیم بگیرید که کدام به صلاح شما و خانواده شماست و تنها تلاش ما در این راه این است که بتوانیم مشاوری امین برای شما در انجام این امور باشیم.

تیم شیوار در ایران و همکاران ما در ترکیه در قالب سه شرکت ثبت شده در ترکیه تمام سعی خود را خواهند داشت که در کوتاهترین زمان با بهترین سرویس و امکانات و خدمات با مناسب ترین هزینه ممکن امر مهاجرت شما را به انجام برسانند.

تماس با شیوار  »»  تماس با ما  ««

اطلاعات کامل درباره تور استانبول در لینک مقابل : تور استانبول 

اطلاعات کامل درباره تور آنتالیا در لینک مقابل :  تور آنتالیا

اطلاعات کامل درباره تور ازمیر و کوش آداسی تور کوش آداسی

نسخه انگلیسی سایت شیوار :  Travel to IRAN

خرید ملک در ترکیه
خرید ملک در ترکیه
دریافت حق شهروندی ترکیه اقامت دائم
دریافت حق شهروندی ترکیه اقامت دائم
دریافت حق شهروندی ترکیه اقامت دائم
دریافت حق شهروندی ترکیه اقامت دائم
خرید خانه در استانبول
خرید خانه در استانبول
دریافت حق شهروندی ترکیه اقامت دائم
دریافت حق شهروندی ترکیه اقامت دائم
خرید خانه در استانبول
خرید خانه در استانبول
خرید ملک در استانبول
خرید ملک در استانبول
خرید ملک در استانبول
خرید ملک در استانبول
خرید ملک در استانبول
خرید ملک در استانبول
خرید ملک در استانبول
خرید ملک در استانبول
برچسب ها
اقامت ترکیه اقامت گرفتن در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه خرید ملک در استانبول خرید ملک در ترکیه دریافت اقامت ترکیه دریافت پاسپورت ترکیه دریافت حق شهروندی در ترکیه به صورت دائم مهاجرت به ترکیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن