دیدنی های ویتنامدیدنی‌ها

وینپیرل ناترانگ ویتنام | Vinpearl Nha Trang Vietnam

جزیره وینپیرل یکی از مهمترین دیدنیهای ناترانگ ویتنام است

شیوار سیاوشان کارگزار تخصصی تورهای ویتنام در ایران برای نخستین بار مقصد ناترانگ را به گردشگران ایرانی معرفی کرد. ناترانگ یکی از شهرهای لوکس ساحلی ویتنام است. جزیره وین پیرل یکی از جاذبه های اصلی و عمده این شهر است:

جزیره وینپیرل ناترانگ ویتنام : 

برای رسیدن به این جزیره زیبای تفریحی میبایست به مرکز شهر ناترانگ آمده و با تله کابینی که در مرکز شهر قرار گرفته و از روی اقیانوس رد می شود به جزیره بروید. و از تصاویر زیبای دریا و ساحل و شهر و جزیره لذت ببرید.

طولانی ترین تله کابین جهان مابین شهر زیبای ناترانگ ویتنام و جزیره تفریحی وینپیرل شهر ناترانگ ویتنام کشیده شده است. به طول ۳۳۲۰ متر که مناظر خیره کننده ای هم در جلوی دیدگان شما خواهد گذاشت.

جزیره وینپیرل از طرف اداره گردشگری ویتنام به عنوان بزرگترین و کاملترین پارک تفریحی این کشور معرفی شده است و از مجموعه کاملی از تفریحات تشکیل شده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بلندترین تله کابین جهان از ناترانگ به جزیره وینپیرل و بالعکس.

پارک آبی بسیار بزرگ و مجهز و متنوع

شهر بازی و امکانات تفریحی فراوان آن

۸ رستوران و کافه

اکواریوم بزرگ و کامل که با دنیای زیر آب آشنا خواهید شد با ۳۴۰۰ متر مربع وسعت و دارای بیش از ۳۰۰ گونه نادر و نایاب و زیبا و مینیاتوری

محل نمایش فیلم های ۴ بعدی

بازیهای واقعیت مجازی سه بعدی

سوئینگ ، تیرول، کشتی دزدان دریایی، شهر خنده، حیوانات سیرک، حیوانات دست آموز، پارک ماجراجویانه، رودخانه تنبل، استخر مواج و …

اطلاعات مهم درباره جزیره : 

ساعت شروع به کار تله کابین ۸:۳۰ صبح است که از ناترانگ حرکت کنید ۹:۱۵ جزیره خواهید بود. و ۱۹:۴۵ پایان کار پارک بوده و باید به شهر ناترانگ برگردید.

جزیره وینپییرل ویتنام یک هتل ریزورت بسیار لوکس و کامل هم دارد که میتوانید آن هتل را هم برای اقامت خود انتخاب نمایید. شیوار سیاوشان به عنوان کارگزار تخصصی تورهای لوکس ساحلی امکان اجرای تورهای متفاوت و جدیدی را در ویتنام دارد.

شیوار دفتر کارگزاری تورهای ویتنام در ایران است برای مشاهده اطلاعات کامل هتلها و دیدنی ها و تورهای ویتنام از لینکهای زیر استفاده نمایید.

دانلود پکیج تورهای ویتنامتور ویتنام

برای اطلاعات بیشتر روی لینک مقابل کلیک کنید :  دیدنی های ویتنام

برای اطلاعات بیشتر روی لینک مقابل کلیک کنید :  هتل های ویتنام

وب سایت انگلیسی شیوار :  Travel to IRAN

تور ویتنام شمال تا جنوب
تور ویتنام شمال تا جنوب
وینپیرل ناترانگ ویتنام
وینپیرل ناترانگ ویتنام
وینپییرل شهر ناترانگ ویتنام
وینپییرل شهر ناترانگ ویتنام
وینپییرل شهر ناترانگ ویتنام
وینپییرل شهر ناترانگ ویتنام
وینپییرل شهر ناترانگ ویتنام
وینپییرل شهر ناترانگ ویتنام
وینپیرل ناترانگ ویتنام
وینپیرل ناترانگ ویتنام
وینپییرل شهر ناترانگ ویتنام
وینپییرل شهر ناترانگ ویتنام
وینپیرل ناترانگ ویتنام
وینپیرل ناترانگ ویتنام
برچسب ها
جزیره وینپیرل شهر ناترانگ دیدنی های ناترانگ ویتنام دیدنی های ویتنام دیدنیهای ناترانگ ویتنام دیدنیهای ویتنام وینپیرل ناترانگ ویتنام وینپییرل ناترانگ ویتنام

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن