دیدنی های ویتنام

سفری مهیج به ویتنام با رفتن به باغ وحش و گیاه شناسی سایگون!

Saigon Zoo and Botanical Garden

باغ وحش وگیاه شناسی سایگون|عکس+موقعیت مکانی+اطلاعات در رابطه با این باغ وحش

باغ وحش و گیاه شناسی سایگون بزرگترین پارک حفاظت از گیاهان و حیوانات در شهر هوشی مینه است. این باغ هشتمین باغ وحش بزرگ جهان شناخته می شود. مردم محلی اغلب آن را Thao Cam Vien یا Vuon Thu Saigon می نامند.باغ وحش و گیاه شناسی سایگون با هوایی مطلوب مکانی عالی برای فرار از گرمای هوا است. به صورت کلی سایگون شهر شلوغی است که در آن ماشین ها و موتور های زیادی را مشاهده میکنید. اما هنوز تعدادی پارک با طبیعت سبز وجود دارد که یکی از آنها این باغ می باشد.

ریه کوپک سایگون

در اوایل، این منطقه در اصل یک باغ گیاه شناسی بود که سنبلی برای نشان دادن اکوسیستم سبز و متنوع منطقه در نظر گرفته میشد. بعداً نام آن را به باغ وحش و گیاه شناسی تغییر دادند. بنابراین بسیاری از مردم با به علت پوشش گیاهی این باغ آن را مکانی برای دوری از گرما می دانند.

طبق گزارشات، این باغ یک منطقه تحقیقاتی علمی است که توسط محققی فرانسوی به اسم آقای J.B. Louis Pierre گیاهان گرمسیری آن تحت نظارت قرار میگیرد. برای اینکه این مکان تبدیل به محل پرورش حیوانات و گیاهان در تمام هندوچین شود، تا پایان سال ۱۸۶۵ دولت ژاپن حدود ۹۰۰ گونه گیاهی عجیب و غریب را در اختیار باغ گیاه شناسی قرار داد. به همین دلیل است که مردم این باغ را به عنوان ریه کوچک سایگون می شناسند

مقصدی عالی برای سفر خانوادگی(زمین بازی و محوطه آموزش حیوانات باغ)

اکثر بچه ها در واقع نوستالژی یا سبک کلاسیک را دوست ندارند. به همین علت هر جایی که بتواند شادی و خنده را برای آنها به ارمغان بیاورد بلافاصله تبدیل به بهشت ​​آن ها می شود. بنابراین رفتن به باغ وحش برای لذت بردن از هوای تازه چیزی نیست که آن ها در ذهن خود دارند. اما این مکان بازی های هیجان انگیز زیادی برای کودکان در نظر گرفته است. اگر با خانواده سفر کردید حتما بچه های خود را به اینجا بیاورید، مطمئناً اوقات خوشی خواهند داشت.

در اینجا، می توانید از تراموا برای بازدید از کل باغ گیاه شناسی استفاده کنید. بلیط های این وسیله نقلیه در نزدیکی دروازه در خیابان Le Duan به فروش می رسند که قیمتی حدود ۲۰۰۰ دانگ دارد. منطقه نزدیک دروازه Nguyen Thi Minh Khai ( همچنین به عنوان دروازه پشتی شناخته می شود) سرگرم کننده ترین بخش پارک است. ساعت سرویس دهی در این بخش همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۵ بعد از ظهر می باشد.

باغ وحش کودکان

باغ وحش کودکان مکان مورد علاقه بسیاری از کودکان شناخته میشود. فرزندان شما می توانند از طریق حصار به بزها، بره ها و غیره غذا بدهند. جالب اینجاست که در روزهای شنبه و یکشنبه ( از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۰:۰۰ صبح) و تعطیلات رسمی ( ۱۰:۰۰ الی ۱۰:۳۰ صبح ) درهای باغ کودکان به صورت رایگان برای بازدید و تفریح ​​آنها باز می شود.

در باغ سایگون چه چیز هایی میتوان میل کرد؟

بعد از بازی و گشت و گذار در پارک حتما گرسنه خواهید شد، شما در این باغ علاوه بر رستوران باغ وحش، می توانید از تعداد کمی غرفه های بستنی و تنقلات برای کودکان لذت ببرید. اگر شما می خواهید غذاهای خوشمزه تری بخورید، به باغ وحش روبیک بروید. خوب است بدانید که باغ وحش روبیک یک مرکز خرید، غذاخوری و سرگرمی است با مساحت کل بیش از ۵۰۰۰ متر مربع. باغ روبیک نیز یک پروژه نیمه زیست محیطی در باغ وحش سایگون هست و در این مکان غرفه های مواد غذایی بسیاری وجود دارد. از جمله غذاهای مختلف مناطق ویتنام.

بهترین زمان برای رفتن به باغ وحش گیاه شناسی چ زمانی است؟

این مکان بسیار بزرگ است، بنابراین نیاز به زمان زیادی برای بازدید از کل منطقه است. بنابراین، شما باید کمی زودتر شروع به گشت و گذار کنید. بهترین زمان برای شروع گشت و گذار از ۸:۰۰ صبح تا ۹:۰۰ صبح می باشد. بعد از این تایم میتوانید در ساعت ۲ بعد از ظهر به این باغ مراجعه کنید. در طول سال، تابستان از ماه می تا سپتامبر  فصل اوج گردشگری می باشد که بسیاری از مردم محلی وقت خود را در این مکان سپری می کنند. با این حال بهترین زمان برای گشت و گذار از ماه مارچ تا آپریل می باشد.

تمرین مهارت های عکاسی در باغ وحش

امروزه بسیاری از جوانان سرگرمی های بسیار زیبایی دارند. در این باغ وحش خوشبختانه مکان های بی شماری برای گرفتن عکس وجود دارد. اگر کسی هستید که دوست دارید در جاهای مختلف عکس داشته باشید این باغ وحش هزاران مورد به شما ارائه میدهد. شما می توانید در کنار قفس ها، فواره ها، پل ها یا دروازه های پارک عکس های به یاد ماندنی ای بگیرید.

لینک تورهای خارجی 

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

موقعیت مکانی باغ وحش

عکس هایی از فضای داخلی باغ وحش

گیاهان موجود در باغ
گیاهان موجود در باغ

فضای داخلی باغ وحش و گیاه شناسی
فضای داخلی باغ وحش و گیاه شناسی

حیوانات در باغ
حیوانات در باغ

فضای داخلی پارک
فضای داخلی پارک

فضای سبز در باغ سایگون
فضای سبز در باغ سایگون

پوشش سبز در باغ وحش و گیاه شناسی سایگون
پوشش سبز در باغ وحش و گیاه شناسی سایگون

بخش های مورد علاقه کودکان
بخش های مورد علاقه کودکان

باغ وحش روبیک
باغ وحش روبیک

حیوانات موجود در پارک سایگون
حیوانات موجود در پارک سایگون

حیات وحش در پارک
حیات وحش در پارک

فضای سبز پارک
فضای سبز پارک

گیاهان در باغ
گیاهان در باغ

گونه های گیاهی موجود
گونه های گیاهی موجود

حیات وحش در پارک
حیات وحش در پارک

حیوانات پارک
حیوانات پارک

گونه های آبزی در پارک
گونه های آبزی در پارک

حیوانات پارک
حیوانات پارک

حیوانات پارک سایگون
حیوانات پارک سایگون

فضای داخلی پارک
فضای داخلی پارک

گونه های حیات وحش
گونه های حیات وحش

گیاهان در پارک
گیاهان در پارک

امکانات حمل و نقلی در پارک
امکانات حمل و نقلی در پارک

باغ وحش سایگون
باغ وحش سایگون

حیوانات پارک
حیوانات پارک

باغ وحش و گیاه شناسی سایگون
باغ وحش و گیاه شناسی سایگون

حیوانات پارک
حیوانات پارک

فضای داخلی پارک
فضای داخلی پارک

برچسب ها
آزانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس چارتر کننده تور ویتنام آژانس مادر تور ویتنام آژانس مادر تور ویتنام و مالزی ارزان ترین تور ویتنام ارزان ترین هتل های ویتنام باغ وحش سایگون باغ وحش و باغ گیاه شناسی سایگون برترین هتل های ویتنام بهترین تور ویتنام بهترین قیمت تور ویتنام و مالزی بهترین مجری تور ویتنام بهترین هتل های ویتنام بهترین هتل های ویتنام کدامند پکیج نوروزی تور ویتنام تور ویتنام جاذبه های ویتنام دیدنی های ویتنام رزرو آنلاین هتل های ویتنام رزرو اینترنتی هتل های ویتنام رزرو هتل های ویتنام رزرواسیون آنلاین هتل های ویتنام رزرواسیون اینترنتی هتل های ویتنام رزرواسیون هتل های ویتنام میونه هتل های ویتنام هوشی مینه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن