دیدنی های ویتنام

سوغاتی های ویتنام| بازار بن تان در هوشی مینه با تنوع سوغاتی های فراوان!

Ben Thanh Market

بازار بن تان|عکس از بازار بن تان+ موقعیت مکانی بازار در ویتنام+ سوال های رایج در رابطه با این بازار

♦ بازار بن تان کجاست؟

بازار بن تان در تقاطع خیابان های Le Loi، Ham Nghi، Tran Hung Dao و Le Lai، درست در وسط منطقه ۱ در شهر هوشی مینه قرار دارد. در واقع، بازار بن تان دارای ۴ دروازه رو به خیابان های بزرگ است، از جمله:

۱)دروازه شمالی (Cua Bac) که در خیابان Le Thanh Ton قرار دارد
۲)دروازه شرقی (Cua Dong) که در خیابان Phan Boi Chau است.
۳) دروازه غربی (Cua Tay) که در خیابان Phan Chu Trinh است.
۴)دروازه جنوبی (Cua Nam) که در خیابان های Le Loi و Le Lai قرار دارد.

♦ چگونه به بازار بن تان برویم؟

بسته به مکانی که در آن هستید، می توانید راه مناسبی را برای رفتن به این بازار انتخاب کنید. اگر از بازار دور هستید، می توانید سوار موتور یا تاکسی شوید. اگر در حال بازدید از سایر جاذبه های گردشگری در نزدیکی هستید، می توانید با پیاده روی به این بارار به راحتی بروید‌.

تاکسی: تاکسی راحت ترین راه برای رسیدن به بازار است. می توانید از Grab که ارزان تر از تاکسی های دیگر است استفاده کنید. اگر از فرودگاه به سمت بازار میخواهید سفر کنید، از ۳۰۰٫۰۰۰ تا ۴۰۰٫۰۰۰ دانگ هزینه دارد.
موتورسیکلت: موتور یک راه راحت و ارزان برای رفت و آمد است. تنها با ۱۵۰٫۰۰۰ دانگ می توانید به راحتی به بازار و سایر جاذبه های گردشگری شهر بروید.
پیاده روی: اگر در خیابان Pham Ngu Lao اقامت دارید، می توانید با اندکی قدم زدن به بازار بروید. این خیابان تنها ۱ کیلومتر با بازار فاصله دارد و حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی طول می کشد.
اتوبوس: اتوبوس راهی ارزان برای رسیدن به بازار بن تان است. بازار یک پایانه اتوبوس اصلی دارد که بسیاری از اتوبوس ها به اینجا می روند. از فرودگاه می توانید با اتوبوس شماره ۱۵۲ به بازار بروید. قیمت بلیط ۱۵٫۰۰۰ دانگ است.

با تاریخچه بازار سایگون بن تان آشنا شوید!

این بازار ابتدا به عنوان گردهمایی فروشندگان خیابانی در نزدیکی رودخانه سایگون ایجاد شد. پس از اینکه قدرت‌های استعماری فرانسه در سال ۱۸۵۹ ارگ Gia Định را تصرف کردند، بازار بن تان را به طور رسمی تأسیس کردند. نام Ben Thanh در واقع از کلمات بندر (Ben) و ارگ (Thanh) گرفته شده است.

در سال ۱۸۷۰، بازار در آتش سوخت، و بعد از آن بازسازی شد و بزرگترین بازار در سایگون باقی ماند. جالب است بدانید که این بازار از فرانسوی ها تاثیر زیادی پذیرفته است. دروازه جنوبی در خیابان Le Lai دارای برج ساعت نیز می باشد.

در سال ۱۹۱۲، بازار به یک ساختمان جدید منتقل شد و نام خود را به بازار بن تان تغییر داد تا آن را از مدل قبلی خود متمایز کند. در سال ۱۹۸۵، ساختمان بازسازی شد. این بازار بیش از ۱۰۰ سال است که در زمان های مهم تاریخ ویتنام وجود داشته است و فراز و نشیب های زیادی را در طول تاریخ تجربه کرده است.

بازار بن تان در حال حاضر قدیمی ترین بازار و یکی از بزرگترین بازارهای شهر است. هزاران غرفه در ساختمان با ده ها هزار بازدید کننده به صورت روزانه وجود دارد.

در بازار بن تان چه چیز هایی می توانیم بخریم؟

لباس و لوازم جانبی

شما می توانید انواع لباس و لوازم جانبی را در ویتنام پیدا کنید. Ao Dai و Ao Ba Ba سنتی، لباس‌های مختلف، لباس‌های زیر، تی‌شرت‌ها و سایر محصولات مد در بازار بن تان به وفور یافت می‌شوند.

پارچه ها

انواع پارچه از پارچه های کتان، نایلون، پنبه، مخمل، ابریشم و پارچه ابریشمی در بازار به فروش می رسد. این نوع پارچه ها از ویتنام، تایلند، ایتالیا، چین تهیه می شوند. همچنین می توانید یک خیاط داشته باشید تا کت و شلوار و یا شلوار و پیراهن شما را درست در بازار بدوزد.

غذای خشک، قهوه

این بازار هم غذاهای تازه و هم غذاهای خشک می فروشد، اما گردشگران غذای خشک، قهوه و چای را ترجیح می دهند. خیار دریایی خشک، کیک پیا(pia)، بادام هندی خشک و دانه‌های نیلوفر خشک، چیزهای مورد علاقه‌ای هستند که نه تنها ویتنامی‌ها، بلکه بسیاری از خارجی‌ها می‌خواهند بخرند.
علاوه بر این، در بازار انواع قهوه با یا بدون شکر و شیر به فروش می رسد. مارک های خوبی مانند Trung Nguyen، Metrang، Wakeup، Mr. Viet Coffee وجود دارد که می توانید آن هارا بخرید و از کیفیت آن ها به وجد بیایید.

سوغاتی

هنگام سفر، بسیاری از گردشگران دوست دارند چیزی بخرند تا به عنوان سوغاتی به خانه بیاورند. در بازار Ben Thanh می توانید سوغاتی های زیادی پیدا کنید. کیف پول دوخته شده، تابلو پلاستیکی، بشقاب پلاستیکی، کاسه و روسری در بازار به وفور یافت می شود. فانوس های پارچه ای، مجسمه های چوبی دختران ویتنامی، مجسمه های برنزی بودا از جمله چیز های دیگری هستند که می توانید در این بازار ببینید.

چمدان و کیف

اگر به بازار بن تان رفتید پس این نشان میدهد که شما عاشق سفر هستید. فراموش نکنید که حتما برای سفرهای بعدیتان هم چیزی بخرید، زیرا چمدان های متنوعی وجود دارد که می توانید از این بازار تهیه کنید. چمدان های دستی، کیف های چرخ دار، کیف های پوشاک، و انواع دیگر چمدان ها در بازار برای شما وجود دارد.

 در بازار بن تان چه چیز های میتوانیم بخوریم؟

این بازار نه تنها به دلیل طراحی، سوغاتی ها و ساختارش معروف است،بلکه دارای فودکورت های بسیار خوشمزه می باشد. در زیر برخی از غذاهای توصیه شده در بازار برای شما گردآوری شده است:
رستوران Banh Beo Hue
آدرس:Door number 7; Ben Thanh Market
غذای اصلی:Banh Beo/ قیمت: ۲۰٫۰۰۰ دانگ
ساعت کاری: از هشت صبح تا ده شب

رستوران Quan Bun Mam
آدرس:۲۲ Phan Boi Chau, District 1
غذای اصلی: Bun Mam,Goi Cuon/قیمت:۱۰٫۰۰۰ دانگ و ۶۵٫۰۰۰ دانگ
ساعت کاری: شش صبح تا هفت غروب

رستورانBe Che
آدرس:Door number 7, Ben Thanh Market
غذای اصلی:che /قیمت: ۱۷٫۰۰۰ دانگ و ۳۹٫۰۰۰ دانگ
ساعت کاری: از هفت و نیم صبح تا چهار و نیم بعدازظهر

رستورانOc Van
آدرس:Ben Thanh Market
غذای اصلی:Shellfish
قیمت: از ۲۰٫۰۰۰ دانگ تا ۵۰٫۰۰۰ دانگ
ساعت کاری:از ده صبح تا پنج بعدازظهر

لینک تورهای خارجی 

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

♦ عکس از بازار بن تان هوشی مینه

بازار بن تان هشی مینه
بازار بن تان هشی مینه

دیدنی های ویتنام
دیدنی های ویتنام

فضای داخلی بازار در هوشی مینه
فضای داخلی بازار در هوشی مینه

غذاهای بازار
غذاهای بازار

بازار بن تان در هوشی مینه
بازار بن تان در هوشی مینه

هوشی مینه
هوشی مینه

نوشیدنی های بازار
نوشیدنی های بازار

فضای داخلی بازار
فضای داخلی بازار

بن تان مارکت
بن تان مارکت

محصولات موجود در بازار
محصولات موجود در بازار

♦ موقعیت مکانی بازار بن تان

برچسب ها
آزانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس چارتر کننده تور ویتنام آژانس مادر تور هوشی مینه و هانوی و مویینه ویتنام آژانس مادر تور ویتنام آژانس مادر تور ویتنام و مالزی اتحاد مجدد هوشی مینه ارزان ترین تور ویتنام ارزان ترین هتل های ویتنام استقلال سایگون هوشی مینه بازار بن تان بازار بن تان هوشی مینه بازار در هوشی مینه بازار در ویتنام برترین هتل های ویتنام برنامه تور ویتنام بلیط تور ویتنام بن تان ویتنام بهترین تور ویتنام بهترین قیمت تور ویتنام و مالزی بهترین مجری تور ویتنام بهترین مجری تور ویتنام در ایران بهترین هتل های ویتنام بهترین هتل های ویتنام کدامند پکیج نوروزی تور ویتنام تور کوالا و هوشی مینه تور هانوی و دانانگ و هوشی مینه تور هانوی و دانانگ و هوشی مینه ویتنام تور هانوی و هوشی مینه مویینه تور هوشی مینه تور هوشی مینه و دانانگ و هانوی تور هوشی مینه و دانانگ و هانوی ویتنام تور هوشی مینه و فانتیت تور هوشی مینه و فانتیت ویتنام تور هوشی مینه و موئینه و هانوی و هالونگ بی ویتنام تور هوشی مینه و موئینه ویتنام تور هوشی مینه و مویینه ویتنام تور هوشی مینه و هانوی تور هوشی مینه و هانوی دانانگ تور هوشی مینه و هانوی و مویینه ویتنام جاذبه های توریستی ویتنام جاذبه های دیدنی کشور ویتنام جاذبه های دیدنی ویتنام جاذبه های کشور ویتنام جاذبه های گردشگری ویتنام جاذبه های گردشی ویتنام جاهاي ديدني ويتنام جاهای دیدنی ویتنام دیدنی های ویتنام دیدنیهای کشور ویتنام رزرو آنلاین هتل های ویتنام رزرو اینترنتی هتل های ویتنام رزرو هتل های ویتنام رزرواسیون آنلاین هتل های ویتنام رزرواسیون اینترنتی هتل های ویتنام رزرواسیون هتل های ویتنام زیبایی های ویتنام سوغاتی های ویتنام سوغاتی ویتنام شهرهای دیدنی ویتنام طبیعت زیبای ویتنام طبیعت ویتنام قیمت هتل های ویتنام کارگزار هتل های ویتنام کشور ویتنام محصولات بازار هوشی مینه مکان های دیدنی کشور ویتنام مکان های دیدنی ویتنام هتل های هوشی مینه هتل های ویتنام هتل های ویتنام در مویینه ویتنام

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن