دیدنی های ویتنام

دهکده توریستی بین کوی در ویتنام با جاذبه های طبیعی بسیار!

Binh Quoi Tourist Village

دهکده توریستی بین کوی| عکس+ موقعیت مکانی+ اطلاعات دهکده توریستی

دهکده توریستی بین کوی در مجاورت منطقه یک شهر هوشی مینه و در شمال، ناحیه بینه تان قرار دارد. رودخانه سایگون در امتداد این مکان پیچ ​​و تاب می خورد و حلقه ای را تشکیل می دهد که به شبه جزیره تان دین معروف است.
کانالی بین دو قسمت رودخانه ساخته شده که سبب تشکیل  جزیره ای می شود. دهکده توریستی بین کوی( Binh Quoi) در انتهای جزیره دورتر از شهر قرار دارد. نام ویتنامی آن Lang Du Lich Binh Quoi است.

ساخت دهکده 

این منطقه توریستی در دو فاز توسعه پیدا کرد، ابتدا منطقه توریستی بین کوی ۱ در سال ۱۹۷۵ و ۷۶ و سپس منطقه گردشگری بین کوی ۲ در سال ۱۹۷۹ و ۸۰ که فاصله آنها حدود ۴۰۰ متر است.
این  دهکده توریستی در سال ۱۹۹۴ ساخته و افتتاح شد. شما با رفتن به این روستا می توانید از ترافیک و شلوغی مرکز شهر فرار کنید. شاید باورش سخت باشد  که تنها ۲۰ دقیقه با قلب منطقه ۱ هوشی مینه فاصله دارید. کیفیت هوا در اینجا بسیار بهتر است و آلودگی صوتی تقریباً وجود ندارد.

جاذبه های دیدنی دهکده

این دهکده از چمنزارهای زیبا و فضای سبز با درختان نخل و نهرهای کوچک تشکیل شده است. کلبه های کاهگلی و آلاچیق ها در کنار رودخانه ساخته شده اند که جلوه ای زیبا به روستا میدهد و باعث میشود منظره ای ایجاد شود که یادآور دوران قدیم در دلتای مکونگ است.
به این ترتیب می توانید از گذشته فرهنگی و تاریخی ویتنام اطلاع بیابید. در این روستا استراحتگاه هایی نیز با کابین‌های بامبوی کاهگلی وجود دارد که منظره ای بسیار زیبا به شما ارائه میدهد. همچنین شما می توانید از چند قایق سواری و یک تئاتر عروسکی آبی سنتی وجود دارد.

تور های موجود در دهکده

در این دهکده توریستی رودخانه ای کوچک به اسم مکونگ را با ساختن یک دریاچه کوچک که از آب رودخانه سایگون تغذیه می شود، ایجاد کرده اند. در این دهکده تورهای ماهیگیری سنتی و یک مسیر پیاده روی با درخت های بامبو وجود دارد که مناطق مختلف پارک را روی آب به هم متصل می کند.

چرخی برای خارج ساختن چاه از آب وجود دارد که از حنس بامبو می باشد و حسی بسیار آرامش‌بخش به بازدیدکنندگان می دهد، این چرخ به آرامی می‌چرخد و صدایی ملایم در سکوت ایجاد می‌کند. با کمتر از چند دلار می توانید یک قایق پارویی کوچک برای پارو زدن در اطراف دهکده کرایه کنید.

رستوران دهکده توریستی

در این مکان رستوران شناور سه طبقه ای با ۷۰۰ صندلی در بندر باخ دانگ وجود دارد. شما می توانید غذاهای معتبری از دلتای مکونگ و دیگر بخش‌های جنوب ویتنام در این روستا میل کنید، این رستوران بسیار محبوب است و بیشتر اوقات شلوغ است. برخی غذاها مانند خرچنگ قیمت بسیار مناسب و استانداردی دارند.

هر روز یک جشن عروسی ویتنامی به سبک قدیمی در این دهکده اجرا می شود. زوج شادی از روی آب حرکت می کنند و رقص‌های سنتی و آیین‌های دیگر برگزار می‌شود. در این دهکده توریستی مکان خوبی برای لذت بردن از نوشیدنی وجود دارد مخصوصا وقتی که خورشید در پایان روز غروب می کند.پ

لینک تورهای خارجی 

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

موقعیت مکانی دهکده

عکس هایی از دهکده توریستی

غذاها در دهکده بین کوی
غذاها در دهکده بین کوی

غذاهای رستوران ها
غذاهای رستوران ها

سرویس دهی رستوران های دهکده
سرویس دهی رستوران های دهکده

رستوران های موجود در دهکده
رستوران های موجود در دهکده

نیلوفر آبی های دهکده
نیلوفر آبی های دهکده

فضای داخلی در دهکده
فضای داخلی در دهکده

طبیعت ویتنام
طبیعت ویتنام

فضای سبز موجود در پارک
فضای سبز موجود در پارک

دریاچه در بین کوی
دریاچه در بین کوی

فضای داخلی دهکده
فضای داخلی دهکده

طبیعت موجود در دهکده توریستی بین کوی
طبیعت موجود در دهکده توریستی بین کوی

طبیعت دهکده
طبیعت دهکده

پوشش گیاهی بین کوی
پوشش گیاهی بین کوی

نخل های دهکده
نخل های دهکده

دهکده توریستی بین کوی
دهکده توریستی بین کوی

برچسب ها
آزانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس چارتر کننده تور ویتنام آژانس مادر تور ویتنام ارزان ترین تور ویتنام ارزان ترین هتل های ویتنام برترین هتل های ویتنام بهترین تور ویتنام بهترین قیمت تور ویتنام و مالزی بهترین مجری تور ویتنام بهترین مجری تور ویتنام در ایران بهترین هتل های ویتنام بهترین هتل های ویتنام کدامند پکیج نوروزی تور ویتنام تور ویتنام جاذبه های ویتنام دیدنی های ویتنام رزرو آنلاین هتل های ویتنام رزرو اینترنتی هتل های ویتنام رزرو هتل های ویتنام رزرواسیون آنلاین هتل های ویتنام رزرواسیون اینترنتی هتل های ویتنام هتل های ویتنام

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن