جاذبه های روسیهدیدنی‌هارسانه

فیلم روس های جوانی که ایران را دوست دارند

در سرمای زمستان مسکو نزدیکای تعطیلات کریسمس نظر عده ای از دانشجویان رشته ادبیات فارسی در روسیه را درباره ایران ببینید و بشنوید:

رابطه تاریخی و فرهنگی و سیاسی دو کشور همسایه ایران و روسیه قدمت بسیاری دارد. از روزهای تلخ و سیاه دوران قاجار و عهدنامه هایی که خاطرات سیاه و تلخی در تاریخ روابط دو کشور بجا گذاشتند تا نقش تعیین کننده ای که استالین در ممانعت از تجزیه ایران به دست متفقین داشت. و اکنون هم که روسیه شریک مهم سیاسی و نظامی ایران است. در سال های اخیر توسعه زیادی در روابط بین دو کشور و دو ملت انحام پذیرفته و شاهد توسعه رفت و آمد بین دو ملت هستیم.

مردم روسیه مردمانی بسیار با فرهنگی هستند. کتابخوان ترین ملت دنیا و کسانی که به واسطه میراث خوب دوران اتحاد جماهیر شوروی در زمینه آموزش عمومی از سطح فرهنگی خیلی بالایی نسبت به تمام دنیا بهره می برند و در هنر و ورزش در دنیا اولین هستند. نگاهی به تاریخ روسیه نشان از حضور چهره های برجسته ای در زمینه های مختلف هنر و فرهنگ است هنرمندان بنامی همچون تولستوی، چایکوفسکی، داستایوفسکی ، مایاکوفسکی، استانیسلاوسکی، شوستاکوویچ، ایوان شیشکین، آنتوان چخوف، ایلیا ریپین، ماکسیم گورکی از جمله بخشی از هنرمندان نامی روس هستند.

هنر و تاریخ و تمدن روسیه در فرهنگ و هنر معاصر ایرانی تاثیر به سزایی داشته و دارد. سبک تئاتر استانیسلاوسکی توسط استاد بزرگ تئاتر معاصر بانو مریم اسکویی وارد هنر تئاتر معاصر ایرانی گردید. آثار آنتوان چخوف و ماکسیم گورکی و داستایوفسکی در بسیاری از احراهای تئاتر مورد استفاده قرار گرفت و ترجمه های متعددی از آثار این هنرمندان نامی و بزرگ در ایران تهیه و تکثیر گردید.

اشتیاق به یادگیری زبان روسی و فارسی در دو کشور به دلیل همین ارتباطات تاریخی و  فرهنگی بوده و اکنون بهترین دانشگاههای دو کشور به تدریس زبان های دو کشور مشغول هستند و هر ساله دانشجویان فراوانی به تحصیل زبان های دو کشور اشتغال دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر جاذبه های گردشگری روسیه (کلیک کنید)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های روسیه (کلیک کنید)

سایت انگلیسی زبان ما : (کلیک کنید)

برچسب ها
Free download film اتحاد جماهیر شوروی تور روسیه تور مسکو تور مسکو و سنت پترزبورگ جاذبه های توریستی روسیه جاذبه های روسیه جاذبه های سفر به روسیه جاذبه های گردشگری روسیه دانلود رایگان فیلم دانلود فیلم مسکو روسیه دانلود کلیپ های کوتاه جذاب دیدنی های روسیه روسیه روسیه بزرگ شوروی فدراسیون روسیه فیلم از روسیه فیلم از کشور روسیه فیلم از مردم روس فیلم های روسی قیمت تور روسیه قیمت تور مسکو قیمت تور مسکو و سنت پترزبورگ کشور روسیه نرخ تور روسیه نرخ تور مسکو و سنت پترزبورگ

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

‫۵ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن