دیدنی های سریلانکا

قطار کندی به الا با مناظر سرسبز چای سبز، کوه ها و دره ها| طبیعت سریلانکا

Kandy to Ella Train

قطار  کندی به الا | عکس+ موقعیت مکانی+ نکاتی که باید در نظر داشته باشید

قطار کندی به الا، ممکن است که در جهان آنقدر شهرت نداشته باشد ولی زیباترین قطار سواری در سریلانکا است. سوار قطار شوید و مناظر خیره کننده از مزارع سرسبز چای سبز، کوه ها، دره ها و جنگل های انبوه را مشاهده کنید.

علاوه بر این، این بهترین راه برای تجربه زندگی سریلانکایی است. در قطار با مردم محلی خندان را ملاقات میکنید، برای کودکانی که در حال دویدن در امتداد ریل هستند دست تکان دهید، و تنقلات تند فروشندگانی که در هر ایستگاه سوار می شوند را بخورید. این یک تجربه ضروری در سریلانکا است.

راه های ارتباطی با شیوار

 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان دسترسی داشته باشید. هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم نیز وجود دارد. شیوار در خدمت شماست!

۱) قطار از کندی به الا:  تجربه ای فراموش نشدنی در سریلانکا

قطار از کندی به الا یک سفر زیبا ۷ ساعته است که از مزارع چای، جنگل و کوه ها عبور می کنید. همانطور که سفر ادامه دارد، به سمت ارتفاعات سرسبز که در آن مزارع بزرگ چای و بسیاری از دهکده ها و آبشارهای زیبا در بالای تپه قرار دارند، بالاتر و بالاتر می روید.

این قطار قدیمی به خاطر پنجره‌ها و درهای بازش معروف است که برای افرادی که می‌خواهند باد را در طول سفر حس کنند، محبوبیت دارد. در واقع، این یکی از معروف ترین کارهایی است که می توان در سریلانکا انجام داد. شما قطعا مسافرانی را خواهید دید که از سراسر جهان برای تجربه این سفر می آیند.


۲) تاریخچه به حرکت در آمدن قطار کندی به الا سریلانکا:

این قطار در اواسط دهه ۱۸۰۰ زمانی که سریلانکا تحت سلطه استعمار بریتانیا بود، به حرکت در آمد. در طول این مدت، از آن به عنوان قطاری برای حمل چای از مزارع به کلمبو استفاده می شد، جایی که سپس به خارج از کشور صادر می شد.
این روزها عمدتاً توسط مردم محلی که از آن برای رفت و آمد بین خانه و محل کار استفاده می کنند استفاده می شود. به همین دلیل، گرفتن بلیط به عنوان یک توریست می تواند کمی دشوارتر باشد، زیرا صندلی ها به سرعت فروخته می شوند.


جاذبه های دیگری از سریلانکا که شاید برایتان جالب باشد!

 

• باغ گیاه شناسی هاک گالا دومین باغ گیاه شناسی بزرگ سریلانکا

•باغ گیاه شناسی کندی سریلانکا | باغ گیاهشناسی پرادنیا کندی

• معبد غار دامبولا سریلانکا | معبد طلایی | Dambulla Cave Temple

•تور بالن سواری سریلانکا 

• قلعه سیگیریا سریلانکا | صخره شیر سریلانکا

• درباره کشور سریلانکا

• دیدنی های سریلانکا (کندی،کلمبو،بنتوتا)

•معبد گانگارا مایا| عکس+ تاریخچه

•برج لوتوس سریلانکا| عکس+کارهایی که می توانید انجام دهید

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۳) نکاتی درباره قطار کندی به الا که باید بدانید:

این مسیر بسیار دیدنی است و شما نباید در سفر به سریلانکا آن را از دست بدهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا از سفر خود بیشترین بهره را ببرید!

• سفر قطار ممکن است طولانی تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید!

قطار از کندی به الا باید حدود ۶ ساعت طول بکشد. با این حال، همه چیز در سریلانکا کمی کندتر پیش می رود و ممکن است توقف ها و تاخیرهای طولانی تری در سفر وجود داشته باشد. در واقعیت، ممکن است تا ۱۰ ساعت طول بکشد، اما این یعنی زمان بیشتری برای دیدن مناظر زیبا دارید! ممکن است یک سفر طولانی باشد، اما ۱۰۰٪ ارزش سفر را دارد.

• می توانید با قطار از کلمبو سفر کنید!

سفر از کلمبو می تواند خسته کننده باشد، به خصوص اگر صبح زود سوار قطار شده باشید. ما خوابیدن را توصیه نمی کنیم (زیرا نباید چیزی را از دست بدهید) اما اگر چنین شد، مطمئن شوید که برای زیباترین قسمت سفر بیدار باشید. بهترین مناظر در بخش بین کندی تا الا است، به همین دلیل است که بسیار محبوب است.

• سوار قطار صبحگاهی شوید!

سوار شدن به قطار صبحگاهی از کندی به الا بهترین ایده است، زیرا در طول سفرتان روشنایی روز خواهید داشت. از این گذشته، شما صدرصد نمی خواهید در نهایت به مسافرت در شب بپردازید و به طور کلی مناظر زیبا را از دست بدهید.

اگر می‌توانید، توصیه می‌کنیم از تعطیلات آخر هفته خودداری کنید، این زمان شلوغ‌ترین زمان است و گرفتن صندلی ای برای نشستن در این زمان ممکن است سخت باشد. ۹ ساعت ایستادن قطعا جالب نیست!

• در طول مسیر چند توقف داشته باشید!

اگر وقت دارید، در طول مسیر چند توقف داشته باشید. قطار در شهرهای زیبای بالای تپه مانند Nuwara Eliya و Haputale توقف می‌کند، جایی که می‌توانید مزارع معروف چای را کشف کنید.
به عنوان مثال، مزرعه چای لیپتون مناظر زیبایی را در خود جای داده است. به یاد داشته باشید، ارتفاعات به دلیل آب و هوای سردتر و مرطوب‌تر، برای کاشت چای مناسب هستند، بنابراین به یاد داشته باشید که لباس گرم همراه خود ببرید!

• بهترین سمت قطار را انتخاب کنید!

اگر می خواهید بهترین عکس ها را از منظره بگیرید، ضروری است که در بهترین سمت قطار باشید. سمت راست قطار تا Nuwara Eliya بهترین مکان است. از اینجا، اگر می توانید برای بقیه سفر به سمت چپ بروید. این باعث می شود که در هر دو بخش از سفر، نماهایی کاملاً باز داشته باشید.

• با خود غذا بیاورید!

خود قطار جایی ندارد که بتوانید غذا بخرید. با این حال، بهترین چیز در مورد قطار کندی به الا، فروشندگان محلی است که برای فروش کالاهای خود در هر ایستگاه وارد قطار می شوند. می شنوید که فریاد می زنند و قیمت هایشان را می گویند در حالی که در بین کابین ها با سبدهای بخارپز از تنقلات سرخ شده تند، بادام زمینی شور یا میوه های تازه راه می روند. مطمئن شوید که مقدار کمی پول نقد در اختیار داشته باشید تا بتوانید خرید کنید.

• ایستگاه قطار کندی را ببینید و لذت ببرید!

قطار ممکن است زیبا باشد، اما ایستگاه قطار کندی نیز زیباست! پناهگاه سنتی آهنی سفید و تابلوهای ایستگاه به رنگ طلایی را ببینید. همانطور که قطار قدیمی به ایستگاه می‌آید و مردم دست تکان می‌دهند، می‌توانید احساس کنید که در زمان پا به عقب گذاشته‌اید.


۴) کلاس بندی قطار:

به طور معمول، بلیط های درجه یک بهترین گزینه در هر قطار است. با این حال، قطار کندی به الا برعکس است! کابین درجه یک تهویه مطبوعی دارد. بنابراین نمی توانید پنجره ها یا درها را برای عکس برداری باز کنید. همچنین به این معنی است که وقتی وارد دره میشوید، نسیم خنکی از مزارع چای نمی‌وزد. این بخش بزرگی از تجربه سفر به سریلانکا است، بنابراین توصیه می کنیم به جای آن کلاس دوم یا سوم را انتخاب کنید.

• کلاس دوم قطار

در کلاس دوم، شما یک فن برای کاهش گرما خواهید داشت، و همچنین می توانید پاهای خود را از در به بیرون آویزان کنید. و باورنکردنی ترین مناظر را به شما ارائه می دهد. کلاس سوم کمی ناخوشایندتر است، اما شما تجربه سفر با مردم محلی و محصولات آنها را خواهید داشت. به عنوان مثال، مرغ یا سبزیجات.

لطفاً توجه داشته باشید:

هنگام آویزان کردن خود از درها یا پنجره های قطار مراقب باشید زیرا ممکن است خطراتی مانند شاخه های درخت در سفر وجود داشته باشد. هنگام ورود قطار به ایستگاه، مطمئن شوید که روی صندلی خود بنشینید. وقتی قطار به سمت سکو می آید آویزان کردن پاهای خود می تواند خطرناک باشد.


۵) عکس هایی از قطار کندی به الا:

 

جادبه های سریلانکا
جادبه های سریلانکا

طبیعت سریلانکا
طبیعت سریلانکا

ایستگاه قطار
ایستگاه قطار

قطار کندی به الا
قطار کندی به الا

ساعت حرکت قطار
ساعت حرکت قطار

مزارع سریلانکا
مزارع سریلانکا

ایستگاه قطار
ایستگاه قطار

خوراکی هایی که در قطار می فروشند
خوراکی هایی که در قطار می فروشند

مناظر طبیعی سریلانکا
مناظر طبیعی سریلانکا

مسیر کندی به الا در سریلانکا
مسیر کندی به الا در سریلانکا

قطار سواری کندی به الا
قطار سواری کندی به الا

قطار کندی به الا
قطار کندی به الا

برچسب ها
ارزانترین تور سریلانکا الا سریلانکا بهترین هتل سریلانکا بهترین هتل های سریلانکا پایتخت سریلانکا پکیج تور سریلانکا تور الا سریلانکا تور دامبولا سری لانکا تور سريلانكا تور سری لانکا تور سری لانکا کامل تور سریلانکا تور سریلانکا 1402 تور سریلانکا از شیراز تور سریلانکا نوروز 1402 تور سواحل سری لانکا تور قطار سریلانکا تور قطار کندی به الا سریلانکا تور کندی الا تور کندی به الا تور کندی سریلانکا تور کندی و الا تور کندی و الا سریلانکا جاذبه سریلانکا جاذبه گردشگری سریلانکا جاذبه گردشی سریلانکا جاذبه های تور سریلانکا جاذبه های توریستی سریلانکا جاذبه های سریلانکا جاذبه های سفر به سریلانکا جاذبه های کندی سریلانکا جاذبه های گردشگری بنتوتا سریلانکا جاذبه های گردشگری کشور سریلانکا جاذبه های گردشگری کلمبو سریلانکا جاذبه های گردشگری کندی سریلانکا جاهای دیدنی سریلانکا جزیره سریلانکا کجاست ؟ رزرو هتل سریلانکا رزرواسیون آنلاین بهترین هتل های سریلانکا رزرواسیون اینترنتی بهترین هتل های سریلانکا سريلانكا كجاست سری لانکا سریلانکا سریلانکا تور سریلانکا در نقشه سریلانکا روی نقشه سریلانکا کجاست سریلانکا کجاست ؟ سفارت سریلانکا سفر به سریلانکا قطار الا سریلانکا قطار سریلانکا قطار کندی به الا قطار کندی به الا سریلانکا قطار کندی به الا سریلانکا تور قطار کندی سریلانکا قیمت تور سریلانکا قیمت تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۲ قیمت هتل سریلانکا كشور سريلانكا کشور سریلانکا کشور سریلانکا کجاست؟ کندی سریلانکا مجری مستقیم تور سریلانکا هتل uall سریلانکا هتل سریلانکا هزینه سفر به سریلانکا ویزای سریلانکا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن