دیدنی های چیندیدنی‌ها

موزه تاریخ طبیعی شانگهای | Shanghai Museum

شانگهای را به علت کثرت تعداد موزه های آن می توان شهر موزه ها و گالری ها هم نامید. موزه های مدرن و امروزی با سازه های معماری منحصر به فرد که دیدن بناهای این موزه ها هم به تنهایی خود یک جاذبه گردشگری به حساب می آید از جمله این بناهای خاص و زیبا و دیدنی بنای موزه تاریخ طبیعی شانگهای است که بسیار سازه زیبا و دیدنی دارد و درس های معماری فراوانی برای معماران جهان دارد.

به تازگی موزه‌ی تاریخ طبیعی باشکوهی در شهر شانگهای چین افتتاح شده است. موزه تاریخ طبیعی شانگهای فرصتی مناسب در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد داد تا در سفری به قدمت تاریخ، از بیش از ده هزار اثر هنری که از هفت قاره‌ی جهان جمع آوری شده‌اند، دیدن کنند. موزه تاریخ طبیعی شانگهای ۴۴ هزار متر مربعی، امکانات دیگری نیز دارد که در ادامه همراه شما به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
شرکت معماری و طراحی جهانی پرکینز + ویل (Perkins+ Will) با مدیریت رالف جانسن (Ralph Johnson)، پروژه‌ی ساخت موزه‌ تاریخ طبیعی شانگهای در چین را به اتمام رسانده است. این موزه‌ی وسیع علاوه بر ظاهر جالب و متفاوت خود، همچون کتابچه‌ای مصوّر تاریخ بشر را به نمایش می‌گذارد. در کنار بازدید از هزاران اثر دیدنی، امکانات دیگری نیز به این مجموعه اضافه شده که از آن جمله می‌توان به فضاهای نمایشگاهی، سینمای ۴ بعدی و یک باغ بزرگ بیرونی اشاره کرد.
این موزه که در منطقه‌ای شهری قرار گرفته، از نظر ظاهر و سازماندهی داخلی، در کل شبیه به صدف حلزون طراحی و اجرا شده است. طرحی که از خلوص طبیعت نشأت گرفته و با اهداف موزه هماهنگ است. ساختار موزه تاریخ طبیعی شانگهای به شکلی طراحی شده که از بخش فوقانی شروع و به شکل مارپیچ به بخش انتهایی ختم می‌شود. اگر از بالا به این موزه بنگریم، استخری تخم مرغی شکل را می‌بینید که توسط چمنزاری سبز، احاطه شده است.
این شرکت برنده‌ی مسابقه‌ی طراحی موزه‌ی جدید شهر شانگهای شد که قرار بود جایگزین ساختمان قدیمی موزه شود. طرحی که با اجرای آن، دست کم ۲۰ برابر به وسعت فضای نمایشگاهی موزه اضافه شده است. موزه تاریخ طبیعی در نزدیک پارک مجسمه‌ها قرار گرفته  است که باعث شده همچون نگینی توسط فضای سبز اطراف احاطه شده باشد.
دیوار جنوبی موزه را می‌توان دیواری زنده نامید. این دیوار با صفحات پوشیده شده از گیاهان استتار شده و نرده‌ی فلزی حائل، میعادگاه درختان کوچک انگور است. در واقع این دیوار سبز در همراهی با پارکی که در مقابلش قرار گرفته است، فرمی شبیه به یک طاق پیدا کرده که به نوعی یادآور پوشش سبز گیاهی سطح زمین است.
بخش خارجی و داخلی موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای با صفحاتی پوشیده شده که الگوهای جالبی دارند. این الگوها در اصل از شکل و ساختار سلول‌های بدن انسان، پیکره‌ی گیاهان و جانوران الهام گرفته شده‌اند. دیوار شمالی این موزه  توقف گاه ماشین‌ها بوده و درست در نزدیکی ورودی اصلی این سازه قرار گرفته است. این دیوار به نوعی انعکاس دهنده‌ی صفحات تشکیل دهنده‌ی زمین است.
در بخش میانی موزه نیز دیواره‌ای شیشه‌ای قرار گرفته که با نقوشی الهام گرفته از سلول‌های پیکر گیاهان، و جانوران مزیّن شده است. این دیواره به دلیل فرم ظاهری خود، نورگیری مناسب برای محیط بوده و فضا را روشن و وسیع جلوه می‌دهد.

وب سایت موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای چین :  کلیک کنید

صفحه موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای در سایت WIKI PEDIA  : کلیک کنید

صفحه موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای در سایت TRIP ADVISOR : کلیک کنید


برای کسب اطلاعات درباره تور چین کلیک نمایید

برای کسب اطلاعات درباره هتل های چین کلیک کنید

برای کسب اطلاعات درباره دیدنی های چین کلیک کنید

عکس های زیبایی از موزه تاریخ طبیعی شانگهای چین :

موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای
موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای

موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای
موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای

موزه منابع طبیعی شهر شانگهای
موزه منابع طبیعی شهر شانگهای

موزه تاریخ طبیعی
موزه تاریخ طبیعی

موزه تاریخ طبیعی شانگهای
موزه تاریخ طبیعی شانگهای

موزه تاریخ طبیعی شانگهای
موزه تاریخ طبیعی شانگهای

Shanghai Natural History Museum
Shanghai Natural History Museum

موزه تاریخ طبیعی شانگهای
موزه تاریخ طبیعی شانگهای

Shanghai Natural History Museum
Shanghai Natural History Museum

Shanghai Natural History Museum
Shanghai Natural History Museum

موزه تاریخ طبیعی شانگهای
موزه تاریخ طبیعی شانگهای

موقعیت مکانی موزه تاریخ طبیعی شانگهای چین در نقشه گوگل :

برچسب ها
10 جاذبه برتر از بین جاذبه های شانگهای چین 10 جاذبه برتر گردشگری شانگهای چین 10 جاذبه توریستی برتر از بین جاذبه های توریستی شانگهای چین 10 دیدنی برتر از بین دیدنی های شانگهای چین 10 موزه برتر از بین موزه های شانگهای چین برترین جاذبه های شانگهای چین برترین دیدنی های شانگهای چین برترین موزه های شانگهای چین بهترین جاذبه های شانگهای چین بهترین دیدنی های شانگهای چین بهترین موزه های شانگهای چین تور چین تور شانگهای و پکن تور شانگهای و پکن آبان ماه 1400 تور شانگهای و پکن آبان ماه 95 تور شانگهای و پکن آبان ماه 96 تور شانگهای و پکن آبان ماه 97 تور شانگهای و پکن آبان ماه 98 تور شانگهای و پکن آبان ماه 99 تور شانگهای و پکن آذر ماه 1400 تور شانگهای و پکن آذر ماه 95 تور شانگهای و پکن آذر ماه 96 تور شانگهای و پکن آذر ماه 97 تور شانگهای و پکن آذر ماه 98 تور شانگهای و پکن آذر ماه 99 تور شانگهای و پکن اردیبهشت ماه 1400 تور شانگهای و پکن اردیبهشت ماه 96 تور شانگهای و پکن اردیبهشت ماه 97 تور شانگهای و پکن اردیبهشت ماه 98 تور شانگهای و پکن اردیبهشت ماه 99 تور شانگهای و پکن اسفند ماه 1400 تور شانگهای و پکن اسفند ماه 95 تور شانگهای و پکن اسفند ماه 96 تور شانگهای و پکن اسفند ماه 97 تور شانگهای و پکن اسفند ماه 98 تور شانگهای و پکن اسفند ماه 99 تور شانگهای و پکن با پرواز ماهان تور شانگهای و پکن با ماهان تور شانگهای و پکن بهمن ماه 1400 تور شانگهای و پکن بهمن ماه 95 تور شانگهای و پکن بهمن ماه 96 تور شانگهای و پکن بهمن ماه 97 تور شانگهای و پکن بهمن ماه 98 تور شانگهای و پکن بهمن ماه 99 تور شانگهای و پکن تیر ماه 1400 تور شانگهای و پکن تیر ماه 96 تور شانگهای و پکن تیر ماه 97 تور شانگهای و پکن تیر ماه 98 تور شانگهای و پکن تیر ماه 99 تور شانگهای و پکن خرداد ماه 1400 تور شانگهای و پکن خرداد ماه 96 تور شانگهای و پکن خرداد ماه 97 تور شانگهای و پکن خرداد ماه 98 تور شانگهای و پکن خرداد ماه 99 تور شانگهای و پکن دی ماه 1400 تور شانگهای و پکن دی ماه 95 تور شانگهای و پکن دی ماه 96 تور شانگهای و پکن دی ماه 97 تور شانگهای و پکن دی ماه 98 تور شانگهای و پکن دی ماه 99 تور شانگهای و پکن شهریور ماه 1400 تور شانگهای و پکن شهریور ماه 96 تور شانگهای و پکن شهریور ماه 97 تور شانگهای و پکن شهریور ماه 98 تور شانگهای و پکن شهریور ماه 99 تور شانگهای و پکن مرداد ماه 1400 تور شانگهای و پکن مرداد ماه 96 تور شانگهای و پکن مرداد ماه 98 تور شانگهای و پکن مرداد ماه 99 تور شانگهای و پکن مهر ماه 1400 تور شانگهای و پکن مهر ماه 95 تور شانگهای و پکن مهر ماه 96 تور شانگهای و پکن مهر ماه 97 تور شانگهای و پکن مهر ماه 98 تور شانگهای و پکن مهر ماه 99 تور شانگهای و پکن نوروز 96 تور شانگهای و پکن نوروز 97 تور شانگهای و پکن نوروز 98 تور شانگهای و پکن نوروز 99 جاذبه های توریستی شانگهای چین جاذبه های شانگهای چین جاذبه های شهر شانگهای چین جاذبه های گردشگری شانگهای چین جاذبه های گردشگری شهر شانگهای چین دیدنی های شانگهای دیدنی های شانگهای چین قیمت تور شانگهای و پکن لیست موزه های شانگهای چین موزه تاریخ طبیعی موزه تاریخ طبیعی شانگهای موزه تاریخ طبیعی شانگهای چین موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای موزه تاریخ طبیعی شهر شانگهای چین موزه های چین موزه های شانگهای چین موزه های شهر شانگهای چین نرخ تور شانگهای و پکن هزینه تور شانگهای و پکن

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن