دیدنی های تایلند

بازار چاتوچاک بانکوک، سوغاتی های تایلندی را از این بازار بگیرید!

Chatuchak market

به بازار چاتوچاک مکانی که برای معاشرت با مردم محلی و غوطه ور شدن در زندگی روزمره تایلندی عالی است، حتما بروید!

بازار چاتوچاک بانکوک ، بازاری بزرگ است که در آخر هفته ها باز می شود و شما می توانید ار آن دیدن کنید، این مکان بزرگترین بازار جهان و یکی از بهترین جاها برای خرید است. گردشگران می توانند همه چیز را از جواهرات و نمادهای مذهبی گرفته تا لوازم حیوانات خانگی، لامپ های کاغذی، و غذاهای خیابانی خوشمزه در این بازار پیدا کنند‌.

هر سوغاتی که ممکن است بخواهید را احتمالاً در اینجا با قیمت بسیار ارزان تر از هر جای دیگری در بانکوک می توانید پیدا کنید.

غرفه های هنری بازار
غرفه های هنری بازار

مساحت بازار چاتوچاک

این بازار در مجاورت ایستگاه Kamphaengpecth (MRT) قرار گرفته و همچنین حدوداً پنج دقیقه پیاده روی از ایستگاه قطار هوایی (BTS) mochit و ایستگاه Suan Chatuchak دارد. به علت بیش از ۲۰۰۰۰۰ بازدید از بازار چاتوچاک در هر آخر هفته،این مکان به بزرگترین بازار جهان تبدیل شده است. این بازار دارای بیش از ۱۵۰۰۰ غرفه است که در ۳۵ هکتار  ساخته شده. همچنین ۲۶ بخش دارد که شامل سوغاتی های خوراکی، مربوط به هنر، عتیقه جات، مد و موارد دیگر  می شود.
بازار چاتوچاک
بازار چاتوچاک

بخش های مختلف بازار

هر آنچه را که بتوانید در خواب ببینید، چاتوچاک احتمالاً آن را دارد. در اینجا، از تنوع بسیار زیاد کالاها شگفت زده خواهید شد، خواه یک لامپ مراکشی، یک صندوق چوبی عتیقه، یک جفت جین قدیمی Levi’s، یا یک مار پیتون زنده باشد. اگرچه نام بردن از همه غرفه های این بازار غیرممکن است، اما کالاهایی که در بازار چاتاچوک به فروش می رود را می توان تقریباً به ۱۱ دسته تقسیم کرد:
  1. پوشاک و لوازم جانبی (بخش ۲-۶، ۱۰-۲۶)
  2. صنایع دستی (بخش ۸-۱۱)
  3. سرامیک (بخش های ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۵)
  4. مبلمان و دکوراسیون منزل (بخش ۱،۳،۴،۷،۸)
  5. غذا و نوشیدنی (بخش‌های ۲، ۳، ۴، ۲۳، ۲۴، ۲۶، ۲۷)
  6. گیاهان و ابزار باغبانی (بخش ۳، ۴)
  7. هنر و گالری (بخش ۷)
  8. حیوانات خانگی و لوازم جانبی حیوانات خانگی (بخش ۸، ۹، ۱۱، ۱۳)
  9. کتابها (بخش ۱ و ۲۷)
  10. عتیقه جات و کلکسیون (بخش ۱، ۲۶)
  11. پوشاک متفرقه و مستعمل (بخش ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۲۲، ۲۵، ۲۶)
غرفه های بازار
غرفه های بازار

احتیاط های لازم در هنگام خرید!

هنگام خرید اجناس در چاتوچاک، به ویژه “عتیقه جات”، عاقلانه است که حتما احتیاط کنید. کالاهای خود را به طور کامل بررسی کنید تا ببینید آیا آسیبی وجود دارد یا خیر، زیرا بسیاری از فروشندگان اجناس رد شده کارخانه را می فروشند. برای خرید”عتیقه جات”، وقتی فروشنده به شما می گوید اصل است، بهتر است که راحت اعتماد نکنید. یک متخصص به همراه داشته باشید.
بازار بانکوک
بازار بانکوک

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
بازار چاتوچاک بازار در تایلند بزرگترین بازار تایلند بزرگترین بازار جهان بزرگترین بازار جهان در بانکوک بزرگترین بازار جهان در تایلند سوغاتی های تایلند سوغاتی های تایلندی غرفه های تایلندی غرفه های حیوانات خانوادگی غرفه های مواد خوراکی غرفه های هنری

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن