تور ترکیهتورهای خارجی

تور استانبول بلک فرایدی خریدی باکیفیت و ارزان در آخرین جمعه سال| ترکیه

Black Friday

بلک فرایدی| آفر+هتل های استانبول+تاریخچه این روز

تور استانبول بلک فرایدی بدون شک از جمله مواردی است که همه ساله افراد زیادی خواهان آن هستند. بلک فرایدی روز بعد از روز شکرگزاری نامیده می شود. به یکی از شلوغ ترین روزهای خرید سال در ایالات متحده و مناطق دیگر جهان تبدیل شده است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای ملی به‌طور سنتی برای جذب خریداران به فروشگاه‌ها در حالی که امکان خرید آنلاین را هم ارائه می‌دهند، تخفیف‌های ویژه و به صرفه ای از کالاها را ارائه می‌دهند.

آفر ویژه استانبول برای بلک فرایدی

♦ تور استانبول بلک فرایدی :

شیوار سیاوشان برای تور های استانبول در بلک فرایدی آفر های مناسب و بسیار منحصر به فردی در نظر گرفته است. بلک فرایدی ترکیه در تاریخ ۲۴ نوامبر آغاز می شود. از این تاریخ که مصادف می شود با ۳ آذر تخفیفات باورنکردنی بر روی برند های بسیار باکیفیت و روز دنیا در نظر گرفته خواهد شد. این تخفیفات به طول مدت یک هفته در شهر های بزرگی مثل استانبول، ازمیر و آنکارا وجود دارد.

تخفیفات بر روی برخی از برند ها از چند روز زودتر شروع می شود. در ادامه به بررسی نرخ برخی از هتل های ترکیه که به علت بلک فرایدی تخفیفات عالی ای دارند، می پردازیم.

هتل های استانبول
هتل های استانبول

آفر استانبول
آفر استانبول

تور استانبول
تور استانبول

بلک فرایدی
بلک فرایدی


• برای مشاهده برخی از هتل های ذکر شده در بالا کلیک فرمایید:

• هتل نوا پلازا کریستال استانبول – چهارستاره

• هتل تایتانیک سیتی تکسیم

• هتل الیت وورد استانبول – پنج ستاره ای در تکسیم

• هتل گرند حیات تکسیم استانبول پنج ستاره لوکس در موقعیتی بی نظیر

• هتل مرکور بومونتی شیشلی استانبول یک پنج ستاره اقتصادی

• هتل ریوا تکسیم استانبول | Istanbul Riva Hotel

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات

راه های ارتباطی با شیوار

 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان دسترسی داشته باشید. هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم نیز وجود دارد. شیوار در خدمت شماست!

آخرین جمعه سال

۱) بلک فرایدی زمانی برای فروش‌های انبوه :

بسیاری بر این باورند که اصطلاح بلک فرایدی از این مفهوم نشأت می‌گیرد که کسب‌وکارها تا روز بعد از عید شکرگزاری ممکن است زیان مالی ای را محتمل شوند یا به اصطلاح در حالت قرمز به سر ببرند. بلک فرایدی زمانی است که فروش‌های انبوه در نهایت به فروشندگان اجازه می‌دهد به سود برسند.


۲) علت ازدحام ایجاد شده در آخرین جمعه سال:

توضیح دقیق‌تر این اصطلاح به اوایل دهه ۱۹۶۰ برمی‌گردد، زمانی که افسران پلیس در فیلادلفیا شروع به استفاده از عبارت «بلک فرایدی» برای توصیف هرج‌ومرج کردند. هرج و مرجی که وقتی تعداد زیادی از گردشگران حومه شهر به شهر می آمدند تا خریدهای تعطیلات خود را انجام دهند، و یا سال هایی بود که برای بازی فوتبال ارتش و نیروی دریایی می آمدند، ایجاد شده بود.

این ازدحام برای پلیس دردسر ایجاد می کرد. آنها مجبور بودند که در شیفت‌های طولانی‌تر از حد معمول کار کنند و با راهبندان، تصادفات، دزدی از مغازه و مسائل دیگر برخورد می‌کردند.


۳) بیشترین خرید در طول یک روز در سراسر جهان:

در عرض چند سال، اصطلاح جمعه سیاه در فیلادلفیا ریشه دوانید. بازرگانان شهر سعی کردند با نامیدن آن روز به عنوان “جمعه بزرگ” چهره زیباتری را نشان دهند. بلک فرایدی به عنوان روزی که فروشگاه ها شروع به سودآوری در سال کردند و به عنوان بیشترین خرید در طول یک روز در ایالات متحده شناخته می شود. در حقیقت، اکثر فروشگاه ها بیشترین فروش خودشان را در شنبه قبل از کریسمس مشاهده کردند.


۴) کار هایی که در طول بلک فرایدی صورت میگیرد:

در سال‌های اخیر، بلک فرایدی با تعطیلاتی برای خرید شناخته می شود. خرید در بازار های کوچک به راه افتاده در شنبه ها، که خریداران را تشویق می‌کند تا از خرده‌فروش‌های محلی بازدید کنند. و یا ماندی سایبر که خرید آنلاین را ترویج می‌کند. اهدای وسایل در روز سه‌شنبه نیز برای تشویق کمک به موسسات خیریه وجود دارد.


۵) بلک فرایدی از لحاظ تاریخی:

از لحاظ تاریخی، بلک فرایدی مفهوم دیگری نیز دارد که به خرید ربطی ندارد. در سال ۱۸۶۹، Jay Gould و Jim Fisk ، سرمایه‌داران وال استریت، با خرید هرچه بیشتر طلا به قصد افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها، تلاش کردند بازار طلای کشور را در بورس طلای نیویورک تحت کنترل خود درآورند.
روز جمعه، ۲۴ سپتامبر، مداخله رئیس جمهور Ulysses S. Grant باعث شد نقشه آنها به هم بخورد. بازار سهام فوراً سقوط کرد و هزاران آمریکایی را به ورشکستگی کشاند.

کریسمس

• در رابطه با کریسمس بیشتر بدانید!

کریسمس به طور سنتی یک جشن مسیحی بود که تولد عیسی مسیح را جشن می‌گرفت، اما در اوایل قرن بیستم، به یک جشن خانوادگی تبدیل شد که توسط مسیحیان و غیر مسیحیان به طور یکسان برگزار می‌شد. تعطیلات اغلب فاقد عناصر مسیحی است و شخصیت اسطوره ای بابانوئل نقش محوری را ایفا می کند.


۱) کریسمس چه روزی است؟

کریسمس توسط بسیاری از مسیحیان در ۲۵ دسامبر در تقویم میلادی جشن گرفته می شود. برای کلیساهای Orthodox شرقی که همچنان از تقویم جولیان برای مراسم مذهبی استفاده می کنند، این تاریخ مطابق با ۷ ژانویه در تقویم گریگوری است. هدایا در شب کریسمس در اکثر کشورهای اروپایی و صبح کریسمس در آمریکای شمالی رد و بدل می شود.


۲) سنت هایی از کریسمس:

مسیحیان و غیر مسیحیان در برخی از محبوب‌ترین سنت‌های کریسمس شرکت می‌کنند که بسیاری از آنها منشأ مسیحیت ندارند. این آداب و رسوم شامل تزئین درختان همیشه سبز یا در هند درختان انبه یا بامبو است. جشن گرفتن (پیک نیک و آتش بازی در آب و هوای گرم نیز محبوب هستند). همچنین تبادل هدایا در شب کریسمس یا صبح کریسمس از جمله دیگر کار هایی است که انجام می شود.


۳) کریسمس در زبان های مختلف:

کریسمس، جشن مسیحی ای برای جشن تولد عیسی مسیح است. اصطلاح انگلیسی کریسمس منشأ نسبتاً جدیدی دارد. اصطلاح قبلی Yule ممکن است از واژه آلمانی jōl یا آنگلوساکسون geōl گرفته شده باشد که به جشن انقلاب زمستانی اشاره دارد.

اصطلاحات متناظر در زبان‌های دیگر – Navidad در اسپانیایی، Natale در ایتالیایی، نوئل در فرانسوی- احتمالاً همگی نشان دهنده ولادت هستند. کلمه آلمانی Weihnachten به معنای “شب مقدس” است. از اوایل قرن بیستم، کریسمس همچنین یک تعطیلات خانوادگی سکولار بوده است که توسط مسیحیان و غیر مسیحیان به طور یکسان برگزار می‌شود.

عکس هایی از بلک فرایدی استانبول

بلک فرایدی
بلک فرایدی

دیدنی های استانبول
دیدنی های استانبول

تور برای آخرین جمعه سال
تور برای آخرین جمعه سال

بلک فرایدی
بلک فرایدی

آنکارا
آنکارا

دیدنی های استانبول
دیدنی های استانبول

تور استانبول
تور استانبول

آفر استانبول
آفر استانبول

تور ترکیه
تور ترکیه

تور بلک فرایدی
تور بلک فرایدی

تور آنکارا
تور آنکارا


 موقعیت مکانی آنکارا:

برچسب ها
آوانتگارد استانبول استانبول بلک فرایدی بلاك فرايدي2023 بلک فرایدی بلک فرایدی 1402 بلک فرایدی ۱۴۰3 بلک فرایدی 2023 بلک فرایدی 2023 چه روزی است بلک فرایدی ps4 بلک فرایدی ps5 بلک فرایدی استانبول بلک فرایدی استانبول کی است بلک فرایدی ترکیه بلک فرایدی چه روزی است بلک فرایدی چیست بلک فرایدی در استانبول بلک فرایدی در ترکیه بلک فرایدی کی است بلک فرایدی کیه تاریخ بلک فرایدی تاریخ بلک فرایدی 1402 تاریخ بلک فرایدی 2023 تاریخ بلک فرایدی 2023 ترکیه تاریخ بلک فرایدی استانبول تاریخ بلک فرایدی در ترکیه تاریخ بلک فرایدی در وان ترکیه تاریخ بلک فرایدی2023 ترکیه تایتانیک تکسیم تخفیف های بلک فرایدی ps4 تخفیفات بلک فرایدی تکسیم تور استانبول برای بلک فرایدی تور استانبول بلک فرایدی تور استانبول ویژه بلک فرایدی تور بلک فرایدی تور بلک فرایدی استانبول تور بلک فرایدی ترکیه تور بلک فرایدی وان تور وان ترکیه بلک فرایدی حراج بلک فرایدی خرید بلیط استانبول زمان بلک فرایدی 1403 گرند حیات هتل استانبول هتل اکسیدنتال تکسیم هتل الیت ورلد تکسیم هتل اوکسیدنتال تکسیم هتل ریوا تکسیم هتل فاید تکسیم هتل گرین پارک تکسیم هتل متروپولتیان هتل مرکور بومونتی هتل نوا پلازا کریستال هتل نوا پلازا کریستال استانبول

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن