دیدنی های ویتنام

زیستگاه طبیعی ترنگان با پوشش گیاهی و مناظر فوق العاده چشم نواز!

Trang An Scenic Landscape Complex

ترنگ آن| موقعیت مکانی+ اطلاعات این زیستگاه+ عکس

ترنگ آن ویتنام منطقه ای است که متعلق به مجتمع طبیعی ترنگ آن در استان نینه بینه می باشد. این زیستگاه که در نزدیکی حاشیه جنوبی دلتای رودخانه سرخ واقع شده است، به عنوان خلیج هالونگ  نیز شناخته می شود. این زیستگاه شامل کوه های باشکوه، غارهای آهکی و نهرهایی پر آب است که از میان غارها می گذرند. مناظر زیبای اینجا به طور طبیعی با سنگ های بزرگ، رودخانه، جنگل سبز و آسمان آبی ایجاد شده است. همه ی این جاذبه ها این زیستگاه را تبدیل به یکی از زیباترین و جذاب ترین کارست های جهان کرده است.

تاریخچه ترنگ آن

ترنگ آن در سال ۲۰۱۴ توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی شناخته شد. این مکان حدود ۲۵۰ میلیون سال تغییرات زمین شناسی را تجربه کرده است. کاوش های باستان شناسی نشان می دهد که در این مکان آثاری از فعالیت های انسانی در دوره ای ۳۰۰۰۰ ساله به صورت مداوم وجود داشته است. مردم این کوه ها را از طریق شکار و گشت و گذار ها در فصل های متفاوت کشف کردند. این فعالیت های انسان ها از دوران نوسنگی و عصر مفرغ که بر روی طبیعت این مکان تاثیر گذار بودند قابل مشاهده است. هوآ لو، پایتخت باستانی ویتنام در قرن ۱۰ و ۱۱ پس از میلاد به صورت استراتژیک در اینجا تأسیس شد.

جاذبه های این زیستگاه

این زیستگاه برای حفظ و نگهداری بسیاری از اکوسیستم های تالابی، جنگل های آهکی، آثار باستانی و فرهنگی مناسب می باشد. علاوه بر این، همچنین شامل معابد، بتکده ها، شالیزارها و دهکده های کوچک است. این یک مقصد ایده آل برای بازدیدکنندگانی که می خواهند از شلوغی شهر فرار کنند در نظر گرفته می شود. شما می توانید آب و هوای تازه ای در ترنگ آن حس کنید. در حالی که روی قایق نشسته اید، می توانید نقاط دیدنی مختلف را ببینید. از آب، ساحل، و حتی از درون خود کوه ها می توانید عبور کنید و لذت ببرید. مزارع بخش زیادی از این منطقه را تشکیل می دهد و زمین های حاصلخیز برای کشاورزی و زندگی در این مکان وجود دارد. به صورت کلی با رفتن به این منطقه یک منظره طبیعی فوق العاده زیبا در مقابل چشمان شما قرار دارد.

چگونه می توان به این منطقه سفر کرد؟

شما از هانوی می توانید به این زیستگاه  در نینه بینه بروید. از مرکز هانوی تا ترنگ آن با ماشین حدود ۲ یا ۳ ساعت طول می کشد. اتوبوس یکی دیگر از گزینه های حنل و نقلی با قیمت ارزان است. می توانید با اتوبوس عمومی از هانوی در ایستگاه اتوبوس Giap Bat یا My Dinh استفاده کنید. یا با استفاده از اتوبوس سر باز مثل Sinh tourist که در ساعت ۱۰ الی ۱۱ شب به نینه بینه می رسد. شما به این ترتیب یک شب را در نینه بینه سپری خواهید کرد، سپس فردا صبح به ترنگ آن خواهید رسید. قیمت اجاره موتور در نینه بینه حدود ۱۲۰,۰۰۰ دانگ است. و فاصله تا Trang An حدود ۷ کیلومتر است.

غار های موجود در این منطقه

از اسکله ترانگ آن، بازدیدکنندگان می توانند به وسیله قایق سواری از مجموعه ای متشکل از ۵۱ غار بازدید کنند. بخش هایی وجود دارد که زیر آب غوطه ور هستند، و این بهترین راه برای کشف مجموعه ی ترنگ آن است. در حالی که امکان دوچرخه‌سواری، رانندگی، یا حتی پیاده‌روی در اطراف کوه‌ها وجود دارد، بیشتر مردم یک تور قایق ترانگ آن را برای سفر در برخی از دیدنی‌ترین نقاط منطقه انتخاب می‌کنند.

موقعیت مکانی منطقه

عکس های ترنگ آن

ترنگ آن در ویتنام
ترنگ آن در ویتنام

معبد های موجود در نینه بینه
معبد های موجود در نینه بینه

تور های قایق رانی در ویتنام
تور های قایق رانی در ویتنام

قایق رانی در آب های ترنگ آن
قایق رانی در آب های ترنگ آن

فضای سبز در ترنگ آن
فضای سبز در ترنگ آن

تور های قایق رانی در نینه بینه
تور های قایق رانی در نینه بینه

معبد های موجود در این زیستگاه
معبد های موجود در این زیستگاه

کوه های ترنگ آن
کوه های ترنگ آن

فضای سبز این زیستگاه
فضای سبز این زیستگاه

مجموعه ی ترنگ آن
مجموعه ی ترنگ آن

غار های موجود
غار های موجود

آب های ویتنام
آب های ویتنام

طبیعت نینه بینه
طبیعت نینه بینه
برچسب ها
آزانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس چارتر کننده تور ویتنام آژانس مادر تور هوشی مینه و هانوی و مویینه ویتنام آژانس مادر تور ویتنام ارزان ترین تور ویتنام ارزان ترین هتل های ویتنام برترین هتل های ویتنام بهترین تور ویتنام بهترین قیمت تور ویتنام و مالزی بهترین مجری تور ویتنام بهترین مجری تور ویتنام در ایران بهترین هتل های ویتنام بهترین هتل های ویتنام کدامند پکیج نوروزی تور ویتنام ترانگ آن ترنگ آن در نینه بینه تور نینه بینه تور هوشی مینه تور هوشی مینه و دانانگ و هانوی تور هوشی مینه و دانانگ و هانوی ویتنام تور هوشی مینه و فانتیت تور هوشی مینه و فانتیت ویتنام تور هوشی مینه و موئینه و هانوی و هالونگ بی ویتنام تور هوشی مینه و موئینه ویتنام تور هوشی مینه و مویینه ویتنام تور هوشی مینه و هانوی تور هوشی مینه و هانوی دانانگ تور هوشی مینه و هانوی و فانتیت و هالونگ بی و موئینه تور هوشی مینه و هانوی و موئینه تور هوشی مینه و هانوی و مویینه ویتنام تور هوشی مینه و هانوی و هالونگ بی تور هوشی مینه و هانوی و هالونگ بی ویتنام تور هوشی مینه ویتنام تور ویتنام خرید تور هوشی مینه و هانوی و هالونگ بی رزرو آنلاین تور هوشی مینه و هانوی و هالونگ بی رزرو آنلاین هتل های ویتنام رزرو اینترنتی تور هوشی مینه و هانوی و هالونگ بی رزرو اینترنتی هتل های ویتنام رزرو هتل های ویتنام رزرواسیون آنلاین هتل های ویتنام رزرواسیون اینترنتی هتل های ویتنام رزرواسیون هتل های ویتنام زیستگاه طبیعی ترنگ آن هتل های ویتنام هتل های ویتنام در مویینه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن