هتل های کیشهتل‌های ایران و جهان

هتل ایران کیش | هتل ۵ ستاره ایران کیش

هتل بین المللی ۵ ستاره ایران با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره ی زیبای کیش بنا شده است. سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد.
موقعیت هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل ایران کیش رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند.
هتل ایران کیش جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران محترم دارد. هتل ایران کیش همچنین تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

نرخنامه هتل ایران کیش پاییز ۹۴ :

برای دانلود PDF نرخنامه هتل ایران پاییز ۹۴ روی لینک مقابل کلیک کنید : نرخنامه هتل ایران کیش پاییز ۹۴

هتل ایران کیش
هتل ایران کیش

از جمله امکانات و خدمات هتل ایران کیش می توان به:

  • – سالن همایش
  • – سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی
  • – رستوران اصلی و رستوران روباز
  • – کافی شاپ
  • – صندوق امانات اختصاصی
  • – اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)
  • – سیستم تلفن VOIP
  • – سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره
  • – لاندری ۲۴ ساعته
  • – سرویس رفت و برگشت به فرودگاه (معمولی و VIP)
  • – پارکینگ سرپوشیده

اشاره کرد.
هتل ایران کیش قدمتی بالغ بر ۱۸ سال (از سال ۱۳۷۵) دارد؛ به دلیل علاقه ی مالکین هتل نسبت به ارتقاء سطح کیفی پذیرایی و میزبانی از میهمانان گرامی تصمیم به ایجاد هتلی پیشرفته با معماری خاص گرفته شد.
ساخت بنای جدید هتل ایران کیش از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت حدود ۵۰۰۰ مترمربع آغاز گردید. مراحل مختلف ساخت و تکمیل این پروژه بزرگ ۸ سال زمان برده است که در نهایت هتل بین المللی ایران با زیربنای ۱۲۰۰۰ مترمربع شامل ۱۲۸ باب اتاق )که ۲۲ واحد آن سوئیت های ۵۰ الی ۷۰ متری هستند( آماده بهره برداری گردید.
در هتل بین المللی ایران کیش تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران محترم جزیره ی زیبای کیش می باشد. از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.
هتل بین المللی ۵ ستاره ایران با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره ی زیبای کیش بنا شده است. سازه ی اصلی هتل ایران کیش در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد.
کافی شاپ هتل ایران دارای محیطی دلباز و آرام و لابی هتل واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان خواهد داشت.
رستوران اصلی هتل ایران با کادری آموزش دیده و حرفه ای در فضایی گسترده آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان و گردشگران جزیره کیش می باشد.
سالن های ورزشی هتل ایران در میان سالن ها جزیره کیش (و حتی هتل های سایر شهرهای ایران) مجموعه ای کم نظیر است. فضای بزرگ استخر به همراه سونای خشک، جکوزی، سونای بخار بصورت کامل در اختیار مهمانان گرامی خواهد بود. نورپردازی و فضای منحصر بفرد و زیبا تجربه ای متفاوت از ورزش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. سالن بدنسازی اکسیژن (شعبه ی کیش) دارای جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای ورزشی و بدن سازی می باشد. این مجموعه با تجربه ای موفق در تهران، آماده میزبانی از مهمانان و ورزشکاران گرامی می باشد.
سالن همایش مجهز هتل ایران با گنجایش بیش از ۱۲۰ نفر طراحی شده است. این سالن دارای تمامی امکانات لازم از جمله سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور است که آماده برگزاری جلسات رسمی، همایش ها، دوره های آموزشی عمومی می باشد
گالری تصاویر هتل ۵* بین المللی ایران کیش:

سالن کنفرانس هتل ایران
سالن کنفرانس هتل ایران
عکس از اتاق های هتل ایران کیش
عکس از اتاق های هتل ایران کیش
عکس از اتاق های هتل ایران کیش
عکس از اتاق های هتل ایران کیش
عکس از اتاق های هتل ایران کیش
عکس از اتاق های هتل ایران کیش
رستوران هتل ایران
رستوران هتل ایران
عکس از اتاق های هتل ایران
عکس از اتاق های هتل ایران
باشگاه بدنسازی هتل ایران
باشگاه بدنسازی هتل ایران
باشگاه بدنسازی هتل ایران
باشگاه بدنسازی هتل ایران
باشگاه بدنسازی هتل ایران
باشگاه بدنسازی هتل ایران
رستوران هتل ایران
رستوران هتل ایران
رستوران هتل ایران
رستوران هتل ایران
لابی هتل ایران
لابی هتل ایران
رستوران هتل ایران
رستوران هتل ایران
کافی شاپ هتل ایران
کافی شاپ هتل ایران
کافی شاپ هتل ایران
کافی شاپ هتل ایران
برچسب ها
Iran Hotel kish island آدرس هتل ایران کیش امکانات هتل ایران کیش تلفن تماس هتل ایران کیش تور کیش هتل ایران خرید آنلاین هتل ایران کیش رزرو آنلاین هتل ایران کیش رزرو اینترنتی هتل ایران کیش رزرو هتل ایران کیش رزرواسیون هتل ایران کیش سایت هتل ایران کیش شماره تماس هتل ایران کیش عکس های هتل ایران کیش قیمت اقامت در هتل ایران کیش گالری تصاویر هتل ایران کیش موقعیت مکانی هتل ایران کیش نرخ اتاق های هتل ایران کیش هتل 5 ستاره ایران کیش هتل ایران کیش

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن