دیدنی های ترکیه

آلاچاتی در ترکیه

Alaçatı In Turkey

یک شهر ساحلی هیجان انگیز که احتمالاً تا به حال نامش را نشنیده اید!

آلاچاتی یک شهر کوچک است که در فاصله کمی از ازمیر در سواحل غربی ترکیه قرار دارد. این شهر جذاب جواهری پنهان است که بیشتر مردم درباره آن چیزی نشنیده‌اند.
این شهر در واقع  یک شهر جذاب، قدیمی و یونانی در سواحل دریای اژه ترکیه است که تاریخچه جالبی دارد.

درباره ی این منطقه

شما کارهای شگفت انگیز زیادی برای انجام دادن در این شهر می توانید پیدا کنید. مرکز تاریخی آلاچاتی مملو از ویلاهای سنگی شایان ستایش و خیابان‌های باریک است که در همگی آن ها کافه‌ هایی مشاهده می شود.
شما می توانید آسیاب‌های بادی کلاسیک، مسجدی منحصربه‌فرد و بازاری در حال ساخت رویت کنید. ناگفته نماند سواحل بی شمار آلاچاتی برای موج سواری و فعالیت های آبی بسیار مناسب است.

آلاچاتی در ترکیه
آلاچاتی در ترکیه

کار هایی که در آلاچاتی باید انجام دهید:

اُلد تون

بهترین کار در آلاچاتی ترکیه، پرسه زدن در خیابان های اُلد تون می باشد. خانه‌های سنگی قدیمی که پوشیده از بوگنویل صورتی هستند درها و کرکره‌های پاستیلی رنگ، باعث می شود که خانه های آلاچاتی کاملاً فتوژنیک باشند.
شما ممکن است خیابان‌های زیبا و سنگ‌فرش شده را در همه جای اُلد تون ببینید. کافه‌های دنج و همچنین کافه های شلوغ از دیگر نکات مثبت این مکان هستند‌.

خیابان های پر طرفدار این منطقه
خیابان های پر طرفدار این منطقه

گشت و گذار در خیابان ها

شاید کسی این را  به شما نگوید، اما خیابان های آلاچاتی مجموعه ای شگفت انگیز از هنر را در خود جای دادند. از طراحی پانداهای کوچک گرفته تا گل‌ها و پرندگان جالب و تصاویر  غذاهای مختلف همگی را را در اینجا خواهید یافت.
شما فقط در کوچه پس کوچه ها پرسه بزنید و اینگونه اثر هنری مورد علاقه خود را خواهید یافت‌.

آثار هنری بر روی دیوار های آلاچاتی
آثار هنری بر روی دیوار ها

مسجد بازار آلاچاتی

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی، مسجد بازار آلاچاتی است. اولین بار در سال ۱۸۷۴ به عنوان یک کلیسای یونانی ساخته شد و بعداً به مسجد تبدیل شد. نمای بیرونی ساده است و به صورت سنگی ساخته شده است. این باعث می شود این مسجد با مساجد دیگر ترکیه کاملا متفاوت باشد.

مسجد بازار آلاچاتی
مسجد بازار

خوردن غذاهای خوش طعم آلاچاتی را فراموش نکنید!

مطمعنا بعد از کلی قدم زدن در مرکز شهر، گرسنه هستید و به دنبال یک ناهار خوب هستید. وارد یکی از کافه‌های آلاچاتی شوید و غذاهای اصیل دریای اژه را مزه کنید.

برخی از بهترین مکان ها برای غذا خوردن فاوا آلاچاتی(Fava Alaçati) و اورتایا آلاچاتی( Ortaya Alaçati) هستند. فاوا آلاچاتی یک مکان بسیار محبوب و مورد علاقه همه است. اگر به دنبال همبرگر و هات داگ هستید، Mahalle Alacati را به شما پیشنهاد میکنیم.

کافه‌های آلاچاتی
کافه‌های این منطقه

حتما بستنی های ترکی این منطقه را امتحان کنید!

این منطقه تعدادی مغازه دوندورما (بستنی ترکی) دارد که طعم های لذیذ محلی را سرو می کنند. این کافه ها دیوارهای نقاشی شده، مبلمان زیبا، و دسرهایی با بهترین طعم دارند. یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای خوردن دسر Dondurmino Gelato و Alakoy Alacati Pastanesi هستند.

بستنی ترک
بستنی ترکی
 دوندورما
دوندورما

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تورهای شیوار به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک دریافت پکیح های :  تورهای ترکیه (تور استانبول، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی ، تور آلانیا ، تور وان ، تور بدروم ، تور مارماریس ، چشمه و… )

لینک دریافت اطلاعات : هتل های ترکیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های ترکیه

Travel to IRAN

 

برچسب ها
آلاچاتی الد تون بستنی ترکی تور های آلاچاتی تور های ترکیه تور های چشمه چشمه دوندورما دیدنی های چشمه مسجد بازار آلاچاتی هنر خیابانی در ترکیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن