دیدنی های قرقیزستان

بازار اوش بیشکک |از بزرگ ترین و شلوغ‌ترین بازارها | دیدنی های قرقیزستان

Osh Bazaar

• بازار اوش بیشکک |عکس+موقعیت مکانی+ جاذبه ها

بازار اوش بیشکک که مملو از عطر ادویه جات و ترشی جات است شما را به وجد خواهد آورد. انبوه لباس های رنگارنگ سنتی قرقیزستانی و خریداران و فروشندگان، از جمله برخی از چیزهایی هستند که با نگاهی اجمالی از اینجا یا با بازدید از این شهر، تجربه خواهید کرد. بازار اوش یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین بازارهای قرقیزستان است. اینجا فرصتی است تا بتوانید از یک بازار واقعی دیدن کنید. بازاری که زندگی محلی را حفظ کرده است. 

۱) در بازار اوش چه چیز هایی می فروشند؟

قسمت اعظم بازار پر از وسایل معمولی خانگی است که برای زندگی روزمره ضروری هستند. بخش جالب‌تر بازار برای بازدیدکنندگان، غرفه‌هایی است که غذاهای محلی می فروشند. در اینجا بازدیدکنندگان کیسه‌ها و سطل‌هایی را می‌بینند که روی هم چیده شده‌اند. و با ادویه‌های عجیب و غریب، آجیل شیرین‌ و میوه‌های تازه خشک پر شده اند. نان‌های قهوه‌ای طلایی سنتی با طرح‌های پیچیده که به طرز ماهرانه‌ای درست شده اند هم می توانند خوشمزه باشند. اینجا مکانی است که بازدیدکنندگان می توانند ساعت ها به کاوش در بازار بپردازند

۲) از بزرگترین و شلوغ ترین بازارهای بیشکک :

بازار اوش که در قسمت غربی بیشکک واقع شده به عنوان یکی از بزرگترین و شلوغ ترین بازارهای شهر محسوب میشود. بازدید از بیشکک بدون اینکه در فضای پر جنب و جوش این بازار وقت بگذرانید، کامل نخواهد شد.  بازار اوش بازاری وسیع در فضای باز است که در آن می توان مجموعه ای شگفت انگیز از کالاها را پیدا کرد. از محصولات غذایی ضروری و ادویه های معطر گرفته تا وسایل روزمره خانه، لباس، سوغاتی های منحصر به فرد و حتی آلات موسیقی، این بازار تجربه خرید بی نظیری را ارائه می دهد. 


۳) مکانی پر جنب و جوش با ترکیبی از رنگ ها و فرهنگ ها :

با ورود به بازار اوش، چشم‌اندازی پر جنب و جوش از مناظر، صداها و عطرها خواهید دید. این بازار مکانی پر جنب و جوش با ترکیبی از رنگ ها و فرهنگ ها است، زیرا مردم محلی و بازدیدکنندگان در اینجا کنار هم می آیند تا مایحتاج روزانه خود را خریداری کنند. ازدحام مردم، رایحه‌های وسوسه‌انگیز غذاهای محلی، و سمفونی صداها و فعالیت‌ها در ابتدا می‌تواند بسیار زیاد احساس شود، اما به سرعت به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌شود.


۴)  نقطه ای مشترک برای تجار از سراسر آسیای مرکزی :

بازار اوش بازاری شلوغ و رنگارنگ است که در شهر اوش قرقیزستان واقع شده . این بازار برای قرن ها مرکز تجارت و بازرگانی بوده و به عنوان نقطه ای مشترک برای تجار از سراسر آسیای مرکزی در نظر گرفته می شود.


۵) میراث غنی قرقیزستان و فرهنگ پر جنب و جوش :

 بازدیدکنندگان از بازار می توانند طیف وسیعی از کالاها، محصولات تازه و ادویه جات گرفته تا منسوجات، صنایع دستی سنتی قرقیزستانی و اقلام خانگی را بیابند. فضای پر جنب و جوش و رنگ های زیاد بازار، آن را به مقصدی محبوب برای گردشگران و مردم محلی تبدیل کرده است. بازار اوش یک نقطه عطف فرهنگی و تاریخی است که نشان دهنده میراث غنی قرقیزستان و فرهنگ پر جنب و جوش و متنوع آن است. 


•  جاذبه های دیگری از قرقیزستان که ممکن است برایتان جالب باشد:

۶) عکس هایی از بازار :

بازار اوش در قرقیزستان
بازار اوش در قرقیزستان

محصولات بازار در قرقیزستان
محصولات بازار در قرقیزستان

نان های بازار
نان های بازار

فضای بازاز در قرقیزستان
فضای بازاز در قرقیزستان

بازار بیشکک
بازار بیشکک


موقعیت مکانی بازار :

برچسب ها
Osh Bazaar بازار اوش بیشکک بازار اوش بیشکک قرقیزستان بازار اوش قرقیزستان بازار های قرقیزستان دیدنی های قرقیزستان

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن