دیدنی های ویتنام

جزایر ویتنام| جزیره تی تپ با ساحلی زیبا در خلیج هالونگ!

Titop Island

جزیره تی تپ ویتنام|عکس+ موقعیت مکانی+ تاریخچه جزیره

♦ جزیره تی تپ کجاست؟

جزیره تی تپ در خلیج ها لونگ، استان کوانگ نین، در حدود ۷ تا ۸ کیلومتری جنوب شرقی بندر کشتی توریستی بای چای(bai chay) واقع شده است. برخلاف ۲۰۰۰ نقطه توریستی دیگر در هالونگ، جزیره تی تپ دارای یک ساحل شنی هلالی شکل معروف به نام ساحل تی تپ یا ساحل وانگ ترانگ می باشد. وانگ ترانگ به معنای ساحل ماه است زیرا ساحل شنی شبیه ماهی آویزان به کوه جزیره است.

♦ دانستنی های جذاب در رابطه با جزیره تی تپ در خلیج هالونگ ویتنام:

  1. باشکوه ترین جزیره در خلیج هالونگ می باشد.
  2. این جزیره به داشتن زیباترین ساحل، به اسم ساحل وانگ ترانگ معروف است.
  3. ساحل این جزیره دارای شن و ماسه سفید است.
  4. تی تپ دارای مناظر طبیعی، زیبا و بسیار آرام است.
  5. به دلیل جزر و مد منظم، این منطقه دارای ساحل شنی طولانی است و به طور قابل توجهی تمیز می باشد.
  6. آب دریا در تمام طول سال در ۴ فصل به قدری واضح است که می توانید سنگریزه های کف دریا را ببینید.
  7. این جزیره زیبا با وجود اینکه در ویتنام واقع شده است، به نام یک فضانورد شوروی نامگذاری شده است.

♦ جزیره تی تپ از کجا آمده است؟

در سالهای اولیه جزیره تی تپ کمتر شناخته شده بود و جزیره قبرستان یا صلیب سرخ(Graveyard Island or Red Cross) نامیده می شد. این نام به یاد مرگ خدمه کشتی باری فرانسوی است که در همان نزدیکی با فاجعه مواجه شدند و در جزیره به خاک سپرده شدند. این نام تا سال ۱۹۶۲ که هوشی مین به همراه یک فضانورد شوروی به نام ژرمن تی تف از جزیره دیدن کرد استفاده می شد. سپس هوشی مین از همه خواست تا نام تی تف را برای این جزیره انتخاب کنند. بنابراین نام “Titop” ظاهر شد و نماد دوستی بین ویتنام و اتحاد جماهیر شوروی بود.

♦ چه فعالیت هایی در ساحل می توانید انجام دهید؟

ساحل تی تپ چندان بزرگ نیست، اما بسیار آرام و تمیز است. به لطف افزایش موج جزر و مدی روزانه، ماسه هایی که در کنار آب دریای سبز زمردی هستند شسته شده و سفید می شوند. شنا در اینجا یکی از مهم ترین فعالیت های خلیج هالونگ است. در حال حاضر یک کافه در ساحل با خدمات کرایه لباس شنا، تخته شنا و حمام آب شیرین وجود دارد. علاوه بر این ها، فعالیت های دیگری برای انجام دادن در این ساحل وجود دارد:

  1. کایاک سواری
  2. پرش با چتر نجات
  3. خدمات اجاره موتور آبی

♦ چه ورزش های هیجان انگیزی در ساحل انجام می شود؟

اگر به اندازه کافی دوستدار هیجان هستید، می توانید به بالای کوه تی تپ صعود کنید، اما تنها مانع برای انجام این کار، پلکان ۴۰۰ پله ای است. با این حال، مهم نیست که چقدر از راه پله خسته شده اید، منظره مرتفع نفس شما را بند می آورد.با دید وسیعی که از بالا دارید، احساس کوچکی خواهید کرد و خودتان را در بین دریاچه زیبا و منظره کوهستانی گم می کنید.

♦ گذراندن شبی آرام برای دوستداران آرامش در ساحل جزیره:

غروب خورشید در اینجا نیز بسیار خاص است. وزش باد از میان جنگل باشکوه و صدای امواجی که به تدریج قوی تر از روز می شوند، همه این ها هارمونی ای روح نواز در فضایی آرام ایجاد می کنند. می توانید یک چادر در ساحل یا یک قایق شناور روی آب را انتخاب کنید تا از منظره کامل دریا برای یک شب فراموش نشدنی در جزیره تی تپ لذت ببرید.

لینک تورهای خارجی 

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

♦ موقعیت مکانی جزیره

♦عکس از جزیره تی تپ

تور ویتنام از ایران
تور ویتنام از ایران

تور ویتنام
تور ویتنام

آب های شفاف جزایر ویتنام
آب های شفاف جزایر ویتنام

جزایر ویتنام
جزایر ویتنام

طبیعت ویتنام
طبیعت ویتنام

ساحل جزیره
ساحل جزیره

جزیره در ویتنام
جزیره در ویتنام

فضای سبز در ویتنام
فضای سبز در ویتنام

تاریخچه جزیره
تاریخچه جزیره

آب های شفاف جزیره
آب های شفاف جزیره

فضای سبز ویتنام
فضای سبز ویتنام

قیمت تور ویتنام
قیمت تور ویتنام

برچسب ها
آزانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس چارتر کننده تور ویتنام آژانس مادر تور هوشی مینه و هانوی و مویینه ویتنام آژانس مادر تور ویتنام آژانس مادر تور ویتنام و مالزی اتحاد مجدد هوشی مینه ارزان ترین تور ویتنام ارزان ترین هتل های ویتنام استقلال سایگون هوشی مینه برترین هتل های ویتنام برنامه تور ویتنام بلیط تور ویتنام بهترین تور ویتنام بهترین قیمت تور ویتنام و مالزی بهترین مجری تور ویتنام بهترین هتل های ویتنام بهترین هتل های ویتنام کدامند پکیج نوروزی تور ویتنام تور ارزان قیمت ویتنام هوشی مین و موئینه تور ارزان ویتنام از تهران تور به ویتنام تور ترکیبی ویتنام کامبوج تور جزایر ویتنام تور سفر به ویتنام تور شهر هوشی مین و سواحل فانتیت تور هانوی و دانانگ و هوشی مینه تور هانوی و دانانگ و هوشی مینه ویتنام تور هانوی و هوشی مینه مویینه تور هوشی مین و فانتیت تور ویتنام تور ویتنام ۱۴۰۲ تور ویتنام ارزان تور ویتنام از ایران تور ویتنام از مشهد تور ویتنام برای عید تور ویتنام تابستان 1402 تور ویتنام و کامبوج تی تپ تیتوپ جزایر ویتنام جزیره تی تپ جزیره تی تپ در خلیج هالونگ جزیره تی تپ در ویتنام جزیره تیتوپ خلیج هالونگ رزرو آنلاین هتل های ویتنام رزرو اینترنتی هتل های ویتنام رزرو هتل های ویتنام رزرواسیون آنلاین هتل های ویتنام رزرواسیون اینترنتی هتل های ویتنام رزرواسیون هتل های ویتنام قیمت تور به ویتنام قیمت تور ویتنام قیمت تور ویتنام ۱۴۰۲ قیمت تور ویتنام از شیراز قیمت هتل های ویتنام کارگزار هتل های ویتنام مجری مستقیم تور ویتنام هتل های ویتنام هتل های ویتنام در مویینه هزینه تور به ویتنام

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن