دیدنی های چین

رستوران های پکن | طعم های اصیل و قدیمی چینی | دیدنی های چین

Top Restaurants in Beijing

رستوران های پکن |عکس+موقعیت مکانی+ توضیحات 

رستوران های پکن از جمله مواردی هستند که باید در سفرتان به این شهر آن ها را در نظر داشته باشید. در این مقاله به معرفی چندین رستوران می پردازیم که از دیدن آنها پشیمان نخواهید شد. خواه اردک پکنی خوشمزه، غذاهای گیاهی، غذاهای حلال اصیل، دستور العمل غذاهای اصیل چینی، یا غذاهای درجه یک جهانی باشد، در  این شهر همه چیز پیدا می شود. 

۱) رستوران Quanjuede :

 ضرب المثلی در چین وجود دارد که می گوید: “اگر به دیوار بزرگ چین نروید، نمی توانید خود را قهرمان بنامید؛ اگر اردک کوانجود را نخورید، صدرصد پشیمان خواهید شد!ً” رستوران Quanjuede با شعبه هایی که در سراسر جهان دارد شناخته شده ترین رستوران اردک پکن در جهان است. این رستوران در پکن با قدمتی بیش از صد سال، هنر برشته کردن اردک، انتخاب چاشنی ها و غذاهای ایده آل برای سرو شدن در کنار آن را سال ها به مهمانان ارائه می دهد.

قیمت های مناسب آن باعث شده است تا Quanjuede به رستوران اصلی اردک در شهر تبدیل شود.

• غذاهای توصیه شده:

اردک کباب کوانجود ،سوپ استخوان اردک کبابی ،قارچ سرخ شده ، توپ های میگو

• ساعت کاری: ۱۱:۰۰ صبح الی ۱۴:۰۰ و ۵:۰۰ الی ۲۲:۰۰

• آدرس: ۳۰ Qianmen Street, Dongcheng District (near Tian’anmen square)

فضای داخلی رستوران
فضای داخلی رستوران

۲) دادونگ (Dadong)

رستوران دادونگ یک رستوران پخت اردک است که چشم اندازی بین المللی دارد و در بین خارجی ها شهرت بسیار خوبی دارد. علاوه بر اردک پکن، غذاهای زیاد دیگری که با غذاهای غربی ترکیب می شود هم در اینجا موجود است. در واقع، اینجا یک رستوران خانوادگی است. دادونگ از فناوری بین المللی برای پخت و پز استفاده می کند که توسط CNN و دیگر رسانه های محلی تحسین شده است.

 اردک کباب شده انحصاری دادونگ با روش های سنتی دیگر متفاوت است، که باعث می شود اردک بریان آن فوق العاده ترد باشد اما چرب نباشد.

• غذاهای پیشنهادی:

اردک سوخاری super-lean دادونگ، گوشت گاو با فلفل سیاه، میگوی سرخ شده سرآشپز دانگ با سس تند

• ساعت کاری:  ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

• آدرس: Floor 6, Wangfu Shopping Center, 301 Wangfujing Street, Dongcheng District

رستوران در پکن
رستوران در پکن

۳) سیجی مینگفو (Siji Mingfu)

سیجی مینگ فو رستورانی مورد علاقه برای مردم محلی پکن است. که از  روش های پخت قدیمی استفاده می کند و طعم کلاسیک پکن را به شما نشان می دهد. اگر می خواهید فضای غذاخوری مردم محلی را مشاهده کنید و مانند یک محلی غذا بخورید، سیجی مینگ فو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. همه اردک ها با دقت انتخاب می شوند و در اجاق گاز، روی چوب درختان میوه شعله ور پخت می شوند. طعم گوشت لطیف و ترد است

• غذاهای پیشنهادی:

اردک برشته ترد و لطیف ویژه، رشته فرنگی به سبک پکن با خمیر سویا، ترکیب میان وعده امپراتوری

• ساعت کاری: ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

• آدرس: ۱۱ Nanchizi Street, Dongcheng District (near the east gate of the Forbidden City)

رستوران Siji Mingfu پکن
رستوران Siji Mingfu پکن

۴) رستوران Made in China :

رستوران ساخت چین (Made in China) که در Grand Hyatt Beijing واقع شده است، یک رستوران چینی گران قیمت شناخته شده در پکن می باشد که یک محیط غذاخوری عالی به همراه خدمات عالی به شما ارائه می دهد. این رستوران گزینه ای برای افرادی است که بودجه بالاتری دارند. اینجا به خاطر غذاهای شمالی چینی از جمله اردک پکن و beggar’s chicken معروف است.

• غذاهای پیشنهادی:

اردک پکنی پخته شده روی چوب درختان میوه، اسفناج تفت داده شده با دانه کنجد،  ماهی با نارنگی شیرین و ترش، beggar’s chicken

• ساعت کاری: ۱۱:۳۰ صبح الی ۱۴:۳۰ و ۵:۳۰ تا ۲۲:۳۰

• آدرس:۱F Grand Hyatt Beijing, 1 Dong Chang’an Avenue, Dongcheng District (6 minutes’ walk from Wangfujing Street)

رستوران ساخت چین
رستوران ساخت چین

 ۵) Xin Rong Ji (جاده جنوبی Xinyuan)

این رستوران عنوان “رستوران سه ستاره میشلین ۲۰۲۱” را به خود اختصاص داده است. Xin Rong Ji در سال ۲۰۱۹  و در مجاورت هتل Bulgari پکن افتتاح شد. شین رونگ جی معتقد است که یک تجربه لذیذ و عالی باید به هر نحوی برای  مهمانان فراهم شود.

• اهدافی که این رستوران در پکن همواره در نظر می گیرد:

انتخاب مواد اولیه با کیفیت و پخت و پز با طعمی اصیل، در نظر گرفتن استاندارد های تغذیه و سلامتی مواد ازجمله اهداف این رستوران است. دکوراسیون این رستوران بر اساس سبک کلاسیک چینی می باشد که با عناصر مدرن از جمله کافه و آشپزخانه اوپن ادغام شده است. خدمات شخصی این رستوران شامل سفارشی سازی عذا می باشد.

• غذاهای پیشنهادی:

کشک و لوبیا نمکی ،گوشت خوک پخته شده دانگپو ،golden crisp hairtail، roast spring pigeon، سیب زمینی شیرین عسلی

• ساعت کاری: ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۴:۰۰ و ۵:۰۰ تا ۹:۰۰ بعد از ظهر

• آدرس: ۱۰۱، طبقه ۱، ساختمان Qihao، ۸ Xinyuan South Road، Chaoyang District (نه چندان دور از سفارت ایالات متحده)

Xin Rong Ji (Xinyuan South Road)
Xin Rong Ji (Xinyuan South Road)

۶) کوی هوآ لو (Cui Hua Lou) :

یک رستوران یک ستاره میشلین است که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این رستوران، غذاهای مورد علاقه مردم محلی را طبخ می کند. این مکان برای انواع غذاهای Shandong از جمله غذاهای سرخ شده، خورشتی و پخته شده معروف است. غذاهای سرو شده در کوی هوآ لو چشم نواز، معطرو تازه هستند. آشپر ها از مواد با کیفیتی برای پخت و پز، از جمله ماهی، میگو، خیار دریایی و سایر غذاهای دریایی تازه استفاده می کنند.

رستوران های پکن
رستوران های پکن

 


۷) رستوران‌ با سبک غربی در پکن :

The Georg که در هوتونگ‌های پکن قرار دارد، جدیدترین رستوران اروپایی معاصر است که توسط برند طراحی دانمارکی Georg Jensen افتتاح شده است، و همچنین فضایی در هم آمیخته با هنر، طراحی و غذا را به شما نشان می دهد. در یک منوی تک صفحه ای دوازده غذا با سمت نوردیک ارائه شده است. منو بر اساس ماه یا فصل تغییر می کند و بدین ترتیب  اطمینان حاصل می شود که مشتریان در هر فصل غذای باکیفیت مربوط به همان زمان را میل می کنند.

• غذاهای پیشنهادی:

 منو به طور مرتب تغییر می کند

• ساعت کاری: ۱۲:۰۰ الی ۱۰:۰۰ شب، به جز دوشنبه

• آدرس: ۴۵ Dongbuyaqiao Hutong, Dongcheng District (near the Nanluoguxiang hutong)

رستوران های پکن
رستوران های پکن

۸) رستوران معبد پکن (TRB) هوتونگ :

این رستوران بارها به عنوان یکی از بهترین رستوران های غربی در پکن انتخاب شده است، غذا خوردن در رستوران معبد (Temple) یک تجربه عالی است. این رستوران دارای سرآشپزهایی است که همگی در نوع خود معروف و کارآزموده هستند. شما اینجا می توانید در محیطی بدیع( یک معبد باستانی تبتی که اخیراً کشف شده است) غذا میل کنید. این معبد همچنین توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده است.

رستوران معبد در پکن
رستوران معبد در پکن


۹) King’s Joy پکن :

King’s Joy پکن بدون شک یکی از بهترین رستوران های گیاهی شهر است که در سال ۲۰۲۱ به عنوان رستوران سه ستاره میشلین نیز شناخته شد. Yin Dawe، مدیریت King’s Joy، فردی است که به سبک زندگی پایدار و سالم اعتقاد دارد و ، بنابراین رستوران او افراد مشهور، طرفداران غذاهای گیاهی و تاجران زیادی را به خود جذب می کند.

علاوه بر این، در این رستوران می توانید تجربه ای فوق العاده آرام داشته باشید. فضای داخلی رستوران روشن است و پر از جملات فلسفی در مورد گیاهخواری است. غذاها با استفاده از تازه ترین سبزیجات و مواد اولیه تهیه می شوند و معمولاً از مزارع ارگانیک نزدیک تهیه می شوند. این رستوران در نزدیکی معبد Yonghegong Lama قرار دارد.

• غذاهای پیشنهادی:

ریشه شیرین و ترش نیلوفر آبی، قارچ سرخ شده، مارچوبه و یام چینی ، سوپ ماتسوتاکه ،کیک ماش با رب عناب

ساعت کاری:۱۱:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

آدرس: ۲ Wudaoying Hutong, Dongcheng District (next to the Lama Temple)

رستوران در پکن
رستوران در پکن
برچسب ها
از دیدنی های چین در جدول برترین دیدنی های چین برترین رستوران های پکن بهترین دیدنی های چین بهترین رستوران پکن بهترین رستوران های پکن جاذبه های دیدنی در چین دیدنی در چین دیدنی های چین دیدنی های چین پکن دیدنی های چین شهر پکن رستوران پکن رستوران در پکن رستوران های پکن رستوران های چین رستوران های چین پکن رستوران هایی که در پکن می توانیدبه آن بروید سفر به پکن مکان دیدنی در چین مکان های دیدنی در چین مناطق دیدنی در چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن