هتل های موریس

هتل جی دبلیو ماریوت موریس چشم در چشم اقیانوس هند – پنج ستاره لوکس

JW Marriott Mauritius Resort

هتل جی دبلیو ماریوت موریس چشم در چشم اقیانوس هند :

بی تردید می توان جزیره ی زیبای موریس را یکی از رویایی ترین مقاصد گردشگری جهان نامید . جزیره ای زیبا که یکی از خیره کننده ترین نماهای اقیانوس هند را به رخ می کشد .

برای دیدن پکیج های موریس با نرخ کارگزاری مستقیم کلیلک کنید

هتل JW Marriott Mauritius Resort هتلی مجلل با۱۷۲ اتاق یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در موریس می باشد و با پنج رستوران مجزای ناهار خوری که مجموعه‌ای از غذاهای موریسی، غذاهای فرانسه، غذاهای آسیای جنوب شرقی، انتخاب‌های خوب ژاپنی، غذاهای دریایی، غذاهای لذیذ گوشتی و کبابی و طعم‌های سنتی هندی را ارائه می‌کنند.

در هتل جی دبلیو ماریوت موریس  فعالیت‌های ورزش‌های آبی ماجراجویانه و هیجان‌انگیزی هست  از شنا با دلفین‌ها گرفته تا غواصی، موج‌سواری و غواصی در مکان‌های بکر و نزدیک به استراحتگاه ، نقطه نمادین «One-Eye»، مکانی که در سراسر جهان به‌خاطر کایت‌سواری عالی‌اش مشهور است که جذابیت این هتل را دو چندان می کند .

امکانات رفاهی  :

اینترنت رایگان

استخر

مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی / اتاق تمرین

سالن

ساحل

دریا

اجاره دوچرخه

نگهداری از کودکان

 ویژگی های اتاق:

حمام

تهویه مطبوع

ساحل خصوصی

حمام اضافی

مینی بار

تلویزیون

 زبان هایی که صحبت می شود:

فرانسوی

عربی

برند جی دبلیو در گروه هتلهای ماریوت همیشه نشانه کیفیت بالا و دسته هتلهای لاکچری است که یقینا در موریس هم یکی از نمونه های بسیار موفق این برند خوشنام ماریوت را تجربه خواهید کرد.

هتل در ساحل غربی واقع شده است که همین امر باعث می شود در انتخاب همیشگی پکیج تورهای موریس شیوار باشد. چون هتلهای سمت غرب و شمال موریس برای ما همیشه در اولویت هستند و هتلهای زنده ای محسوب می شوند.

این هتل در نزدیک ساحل ل مورنه واقع شده است و از آن دسترسی به منطقه بلو بی و زیپ لاینر و همینطور منطقه حفاظت شده بلک ریور اند جورج و ساحل تامارین به نسبت فراهم است.

تجربه ای بی نهایت لوکس و متفاوت را در این هتل خواهید داشت. از کیفیت اقامتی لاکچری و فراموش نشدنی نهایت لذت و استفاده خود را ببرید.

لینک های مهم :  

دریافت پکیج :  تور موریس

اطلاعات کامل :  هتل های موریس

اطلاعات کامل :  دیدنی های موریس

 

لینک وبسایت هتل مریوت : کلیک کنید 

تصاویر هتل ماریوت موریس

موریس هتل 5 ستاره
موریس هتل ۵ ستاره
موریس هتل 5 ستاره
موریس هتل ۵ ستاره
موریس هتل 5 ستاره
موریس هتل ۵ ستاره ماریوت
موریس هتل 5 ستاره
موریس هتل ۵ ستاره
موریس هتل 5 ستاره
موریس هتل ۵ ستاره
موریس هتل 5 ستاره
موریس هتل ۵ ستاره
موریس هتل 5 ستاره
موریس هتل ۵ ستاره
هتل جی دبلیو ماریوت موریس
هتل جی دبلیو ماریوت موریس
برچسب ها
بهترین هتل موریس تور موریس جزیره موریس کارگزار تور موریس لوکسترین هتل موریس مجری مستقیم تور موریس موریس هتل جی دابلیو ماریوت موریس هتل جی دبلیو ماریوت هتل جی دبلیو ماریوت موریس هتل جی دبلیو موریس هتل ماریوت موریس هتل های 5 ستاره موریس هتل های پنج ستاره موریس هتل های لاکچری موریس هتل های موریس

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن