دیدنی های ترکیه

بهترین پلاژ های استانبول

در تابستان گرم به پلاژ های مفرح استانبول سفر کنید!

ساحل دالیا (Dalia beach)

ساحل دالیا که یکی از بهترین پلاژ های استانبول است یک ساحل کوچک با تنها یک کیلومتر طول و ۶۰ متر عرض، اغلب آرام است و فرصتی برای استراحت در محیطی زیبا ارائه می دهد.
ماسه ی طلایی رنگ و آب های فیروزه ای رنگ منظره ای چشم نواز برای شما به ارمغان می آورد. آب‌های شفاف با موج‌های کم عمق باعث می شود که شنا به طور کلی در این ساحل بی‌خطر باشد.

ساحل دالیا
ساحل دالیا
Dalia beach
Dalia beach

ساحل دالیا مناسب چه کسانی است؟

ساحل دالیا یکی از دیدنی‌ترین ساحل‌های استانبول است، اما در این ساحل رستوران‌ها و استراحتگاه‌های زیادی پیدا نخواهید کرد.

این مکان ایده آل برای مسافرانی است که می خواهند از شلوغی فرار کنند و از زیبایی و آرامش طبیعت لذت ببرند. بهترین کار این است که برای یک روز ماشین کرایه کنید، و در فضای آرام این ساحل آرامش بگیرید.

بهترین پلاژ های استانبول
بهترین پلاژ های استانبول
Dalia beach
Dalia beach

ساحل نان استاپ(Non Stop Beach)

این ساحل که یکی از بهترین پلاژ های استانبول است برای کسانی که به ورزش های ماجراجویی و مهمانی علاقه دارند، مناسب است. ساحل نان استاپ در استانبول جایی است که تفریح هرگز متوقف نمی شود.
ساحل شنی با صندلی های مناسب آفتاب گرفتن پوشیده شده است و شما می توانید در حالی که کمی آفتاب می گیرید از هیاهوی ساحل لذت ببرید.

طیف گسترده‌ای از ورزش‌های تابستانی وجود دارد که می‌توانید آن هارا تجربه کنید، مانند تخته سواری روی آب، قایقرانی و موج سواری. همچنین در طول روز در مرکز سلامتی می توانید خود را به انجام ورزش هایی همچون یوگا، ایروبیک و پیلاتس مشغول کنید.

non stop beach
non stop beach
ساحل نان استاپ
ساحل نان استاپ

ساحل بابیلون کیلیوس( Babylon Kilyos)

یکی دیگر از بهترین سواحل استانبول، ساحل بابیلون کیلیوس می باشد که مکان مناسبی برای خانواده ها و جوانان برای ساختن یک روز مفرح با هوای آفتابی در ساحل است.
کوه ها و طبیعت سرسبز ساحل، فضایی عالی را برای توریستان ایجاد می کند. فعالیت های تفریحی در این ساحل تمام نشدنی است. شما می توانید همیشه افرادی را ببینید که در حال بازی والیبال یا بدمینتون هستند. یا افرادی را که بر روی شن های نرم ساحل دراز کشیده اند و مشغول آفتاب گرفتن هستند.

تعدادی چرخ دستی غذا در ساحل وجود دارد که می توانید همبرگر، ماهی کبابی و ساندویچ پنیر از آنها خریداری کرده و میل کنید. همچنین جالب است بدانید که شب‌های ساحل بابیلون کیلیوس با موسیقی زنده و برنامه های مهیج همراه است.

ساحل بابیلون کیلیوس
ساحل بابیلون کیلیوس

ساحل اوزونیا( uzunya beach)

با سفر به ساحل زیبای اوزونیا در استانبول، خاطرات به یاد ماندنی ای برای خود و عزیزانتان بسازید. این ساحل در منطقه دمیرچی‌کوی واقع شده است که حدود یک ساعت رانندگی از استانبول فاصله دارد.

در این خلیج زیبای استانبول با فرصت های مهیج کمپینگ و پیاده روی کاروانی همراه شوید. همچنین اگر به این ساحل سفر کردید مسابقه موتورسواری را از دست ندهید.

ساحل کوچک فضایی خانوادگی و آرام را برای شما فراهم می کند. شما می توانید در رستوران ساحلی اوزونیا که به خاطر غذاهای دریایی تازه اش معروف است، از غذاهای لذیذی که سفارش میدهید لذت ببرید.

ساحل اوزونیا
ساحل اوزونیا

ساحل بورک(Burc Beach)

در میان سواحل نزدیک شهر استانبول، ساحل بورک یکی از معروف ترین سواحل است. ماسه های گرم و امواج غول پیکر سبب شور و شوق هزاران نفر می شود. این ساحل شنی یک کیلومتری که در کرانه ی دریای سیاه قرار دارد، مملو از چترهای رنگارنگ ساحلی است.

شما می توانید فعالیت های ورزشی آبی که در این ساحل انجام می شود را امتحان کنید. از تخته سواری روی آب گرفته تا قایقرانی با کاتاماران، والیبال ساحلی، فوتبال و موج سواری همگی را می توانید انجام دهید.
در این ساحل حتی هر سال یک مسابقه ی تخته سواری بر روی آب انجام میشود که نباید آن را از دست بدهید.

این ساحل متعلق به دانشگاه بوغازایچی استانبول است. بنابراین اگر دانشجو یا فارغ التحصیل هستید، می توانید از تخفیف های عالی نیز برخوردار شوید.

ساحل بورک
ساحل بورک

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تورهای شیوار به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک دریافت پکیح ها :  تورهای ترکیه (تور استانبول، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی ، تور آلانیا ، تور وان ، تور بدروم ، تور مارماریس ، تور چشمه و تور کاپادوکیا و … )

لینک دریافت اطلاعات : هتل های ترکیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های ترکیه

Travel to IRAN

برچسب ها
استانبول بهترین پلاژ های استانبول بهترین سواحل استانبول بهترین سواحل ترکیه تخته سواری روی آب ترکیه سواحل آرام استانبول سواحل شلوغ استانبول فعالیت های تفریحی آبی فعالیت های ورزشی آبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن