دیدنی های ترکیه

بهترین پارک آبی های چشمه

تجربه ی تفریحات آبی مفرح و پر نشاط در چشمه

آکوا توی سیتی( Aqua toy city Çeşme)

آکوا توی سیتی که یکی از بهترین پارک آبی های چشمه است در ماه‌های ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر باز است و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای تک تک اعضای خانواده ارائه می‌دهد.
این پارک آبی عظیم در مساحتی بیش از ۱۲ مایل مربع امتداد دارد و نزدیک به ۲۰۰ گزینه سرگرمی مختلف و فعالیت های مفرح را در اختیار شما قرار می دهد.

آکوا توی سیتی
آکوا توی سیتی
تفریحات آبی چشمه
تفریحات آبی چشمه
سرگرمی های آکوا توی سیتی
سرگرمی های آکوا توی سیتی
سرسره های پارک
سرسره های پارک

سرگرمی های آکوا توی سیتی

بازدیدکنندگان پارک می‌توانند از بین تعدادی استخر، سرسره، اسباب‌بازی‌های بادی و بازی های سرگرم کننده همچون توپ‌های آبی، فواره‌ها، سیاه‌چاله و سرسره ها، سرگرمی مورد علاقه ی خود را انتخاب کرده و لذت ببرند.

علاوه بر استخر بچه ها، یک استخر شنای عظیم ۴۵۰۰ متر مربعی نیز موجود است. برای مهمانانی که ترجیح می دهند استراحت کنند یا زیر سایه کمی آرامش داشته باشند، چندین تخت آفتابگیر و چتر در اطراف منطقه قرار داده شده است.

رستوران های موجود

تعدادی رستوران و کافه در خود پارک وجود دارد. در این رستوران ها مجموعه ای از غذاها از منوهای ویژه برای کودکان گرفته تا میان وعده های سریع مانند کیک، شیرینی و چند تنقلات دیگر سرو می شود. چندین رستوران حلال در چشمه نیز در خارج از پارک آبی آکوا توی سیتی موجود است.

فضای داخلی پارک آبی
فضای داخلی پارک آبی
آکوا توی سیتی
آکوا توی سیتی

پارک آبی Oasis

ساخت این پارک آبی که یکی دیگر از بهترین پارک های آبی چشمه است در زمینی به مساحت شصت هزار و نهصد متر مربع در سال ۲۰۱۵ در چشمه آغاز شده بود.
در روز جمعه ۲۶ آگوست ۲۰۱۶ این پارک آبی افتتاح شد.
شما در این پارک بزرگ و مفرح می توانید سرگرمی های زیادی از جمله شنا در استخر، سرسره های خمیده، استخر موج، منطقه غذاخوری و غرفه های بستنی را امتحان کرده و لذت ببرید.

پارک آبی Oasis
پارک آبی Oasis
سرسره های پارک آبی oasis
سرسره های پارک آبی oasis
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تورهای شیوار به لینک زیر مراجعه کنید

لینک دریافت پکیح های :  تورهای ترکیه (تور استانبول، تور آنتالیا ، تور کوش آداسی ، تور آلانیا ، تور وان ، تور بدروم ، تور مارماریس ، چشمه و… )

لینک دریافت اطلاعات : هتل های ترکیه

لینک دریافت اطلاعات : دیدنی های ترکیه

Travel to IRAN

برچسب ها
بهترین پارک های آبی چشمه پارک های آبی چشمه تفریحات آبی چشمه تفریحات چشمه تورهای چشمه چشمه دیدنی های ترکیه دیدنی های چشمه سرسره های آبی چشمه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن