تور هندتورهای مسافرتی

تور کرالا هند نوروز ۹۷ | تور کرالا نوروز ۹۷

در صورت تمایل می توانید در کانال تلگرامی ما و یا گروه یاهو ما عضو شوید تا بعد از بروز رسانی در جریان قرار بگیرید. کرالا بهشت طبیعت هندوستان است که بسیاری از داستان های کلیله و دمنه اشاره به طبیعت این نقطه هندوستان دارد. تنوع بی همتای کوهستان های سرسبز و سواحل زیبا با چشم اندازهای چشم نواز و تالاب ها و جلوه های طبیعی منحصر به فرد حاصل سفر شما به کرالا خواهد بود. این پکیج با ایرلاین ۵* قطر ایرویز به این نقطه بکر و ناشناخته هندوستان فراهم گردیده است از این فرصت استثنایی استفاده کرده و این مقصد بی نظیر را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب نمایید.

تور کرالا هند نوروز ۹۷ یکی از جذاب ترین تورهای هندوستان است طبیعتی بی همتا در کنار جاذبه های تاریخی و فرهنگی و سواحلی بی نظیر و تالاب های قشنگ و سرسبز مناظری بدیع را در منظر دید شما قرار خواهد داد. کرالا در جنوب هند واقع شده است که روزگاری طولانی محل زیست اقوام باستانی هند بوده است که قبل از ورود آریاییها در این کشور ساکن بوده اند.  پیشنهاد ما این است از این فرصت برای سفر به کرالا نهایت استفاده را برده و این منطقه زیبا و بکر هندوستان را هم بازدید نمایید. برای معرفی بیشتر کرالا و اینکه کرالا کجای دنیاست و اینکه چه دیدنی هایی دارد توجه شما را به مطلب زیر جلب می نماییم.

 کرالا کجاست ؟  

کرالا ایالتی در جنوب کشور هند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد. مرکز آن شهر تریواندروم است. شهرهای کوچی و کوزیکود از شهرهای بزرگ دیگر این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از قوم دراویدی است. ایالت کرالا سرزمینی در سواحل دریای عرب با طبیعتی فراتر از آوازه هند است. کرالا با وجود نخل های ساحلی فراوان و زیبا و ساحل‌های شنی به بهشت استوایی معروف است. بهشتی که علاوه بر سواحل و دریا به دلیل داشتن کوهستان‌های سربه فلک کشیده زبانزد است. تپه‌های چای و قهوه، مزارع ادویه و حیات وحش از جاذبه های دیدنی دیگر کرالا محسوب می شوند.  پارک های ملی اراویکولام ، پریار، وایاناد و جاهای دیگر محل فیل ها، میمون ها و ببرهاست. ایالت کرالا به طور کلی توان پاسخگویی به هر نوع سلیقه برای جذب گردشگر از سراسر جهان را دارد. کرالا منطقه ای بسیار متفاوت از شهر های شلوغ هند است. کرالا سرزمین آرامش هند است. 

آب و هوای کرالا هند 

 کرالا در تمام طول سال دارای هوای استوایی است. سه فصل اصلی در کرالا فصل گرم، بارانی و فصل سرد است. فصل سرد از اواخر نوامبر تا اواسط فوریه ادامه دارد که دما بین ۱۵ تا ۲۵ درجه است و در فصل گرم دما به ۳۵ درجه سانتیگراد می رسد. فصل بارانی از اواخر می آغاز می شود که هوایی تقریبا بارانی دارد.

 جشنواره‌ها و رویدادهای کرالا هند 

جشنواره اونام کرالا هند (جشنواره برداشت محصول) معروف ترین جشنواره کرالا محسوب می شود که قدمتی کهن دارد و به منظور شکرگزاری از حاصلخیزی سرزمین کرالا و رویش محصولات برگزار می‌شود. در زمان این جشن سراسر شهر کرالا تزئین می شود. اجرای موسیقی، بازی های محلی، طبخ غذاهای بومی از جمله برنامه های این جشنواره است. این جشنواره در سال ۲۰۱۵ در ۲۸ آگوست برگزار خواهد شد که معمولاً ۱۰ روز به طول می انجامد.

آرامش در سواحل کرالا، تجربه خانه های قایقی روی آب با چشم انداز درختان سرسبز نخل حاشیه های رودخانه، مناظر حیرت انگیز حیات وحش و نمایی زیبا از خانه های روستایی از جاذبه های ایالت کرالاست. آبشار لاکام، جزیره پووار، معبد شری پادماناب هاسوامی، فانوس دریایی ویژینجام، موزه ناپیر، موزه هنر و تاریخ، کلیسای سانتا کروز، خیابان پرنسس، کلیسای سنت فرانسیس و فانوس دریایی آلاپوژا از جمله دیدنی های این ایالت است.

  • شهر فورت کوچی: این منطقه به عنوان دروازه‌ی کرالا شناخته می‌شود. کوچی شهری مسحور کننده است که گلچینی از زیبایی‌ها را در خود جای داده است. اعراب، بریتانیایی‌ها، آلمانی‌ها، چینی‌ها و پرتغالی‌ها همگی تاثیر خود را در این شهر بر جای گذاشته‌اند. معماری و آثار تاریخی این شهر سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌سازد.
  • کانال‌های آب کرالا: یکی از آرامش‌بخش‌ترین و مفرح‌ترین فعالیت‌هایی که در کرالا می‌توان تجربه کرد سواری با خانه‌های قایقی بر روی باریکه‌های آب با مناظر زیبا و درختان نخل است. شما می‌توانید حتی شب را بر روی دریاچه بگذرانید و اوقاتی بی‌نظیر را تجربه کنید.
  • مونار: اگر طرفدار چای هستید به مونار حتماً سری بزنید. این منطقه به مزارع سرسبز چای آن معروف است. اینجا می‌توان برداشت و بسته‌بندی چای را به چشم ببینید و چای تازه را بنوشید، از موزه چای بازدید کنید، در تپه‌‌های سرسبز چای و جنگل‌های زیبا پیاده‌روی کنید، و ازقله‌ی آنامودی (بلندترین قله‌ی جنوب هند) بالا بروید.
  • وارکالا: سواحل زیبای وارکالا، به همراه صخره‌های بلند و چشم‌اندازهای زیبا به دریای عرب، هر بیننده‌ای را مسحور زیبایی خویش می‌سازد. مسیر پیاده‌روی با درختان نارگیل، مغازه‌های کوچک، کلبه‌های ساحلی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها که در طول صخره‌ها کشیده‌شده است یکی دیگر از جاذبه‌های این منطقه است. وارکالا یکی از بهترین سواحل در کل هند را دارد.
  • پارک ملی پریار: پارک ملی پریار در منطقه‌ی تکدی، یکی از زیباترین پارک‌های جنوب هندوستان است. بازدید ازاین پارک در تمام سال، حتی در فصل باران‌های موسمی امکان‌پذیر است. این پارک به فیل‌هایش معروف است و فیل‌سواری نیم ساعته در دل جنگل از تفریحات این منطقه به شمار می‌رود. همچنین بر روی دریاچه‌ی این پارک قایق‌سواری امکان‌پذیر است.
  • غذاهای محلی که امکان تجربه آن را در تور کرالا هند نوروز ۹۷ خواهید داشت : از غذاهای این ایالت می توان مرغ کاری، خوراک خرچنگ، ساندویچ ماداپاو، اسنک پانیپوری، مرغ کره ای، انواع کباب ها و ماهی را نام برد.
  • مراکز خرید در تور کرالا هند نوروز ۹۷ : باغ ادویه آبراهام، فروشگاه شالیمار، گالری هنر کاشی، فروشگاه ساروا، مرکزخرید لولو، بازار ادویه کوچین، بازار قالای، مرکزخرید ابرون و گالری هنری داویدهال از مراکز خرید برتر کرالا هستند.
  • مراکز تفریحی که در تور کرالا هند نوروز ۹۷ می توانید بازدید یا استفاده از آنها را در برنامه های خود بگنجانید : از برترین مراکز تفریحی کرالا می توان به موارد زیر اشاره کرد: ایستگاه تاپ، سد ماتوپتی، پارک حیات وحش چینار، پارک ملی راجامالای، پارک ماجراجویی فان‌ فرست، باغ وحش تیرووانان تاپورام، ساحل کوالام، مرکز نگهداری فیل ها، ساحل شانگوکوخام، شهربازی واندرلا، منطقه کاتاکالی، ساحل چرای و ماراری ووارکالا و کاپیل.

در صورتی که مایل به شناخت دیدنی های هند همراه با مطالب مفید و عکس ها و فیلم های آن هستید روی ” لینککلیک کنید

در صورتی که مایل به شناخت هتل های هند هم هستید بر روی این “ لینککلیک کنید

تورکرالا نوروز 97
تورکرالا نوروز ۹۷

 

عکس های زیبایی از تور کرالا هند نوروز ۹۷ :

تور کرالا هند نوروز 97
تور کرالا هند نوروز ۹۷
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا هند نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
تور کرالا نوروز ۹۶
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

موقعیت مکانی کرالا هند در نقشه گوگل :

برچسب ها
Kerala بلیط کرالا هند بهترین مجری تور کرالا هند پکیج تور کرالا هند تصاویر تور کرالا نوروز 96 تصاویر تور کرالا نوروز 97 تور ارزان قیمت کرالا تور سواحل کرالا تور سواحل کرالا نوروز ۹۶ تور سواحل کرالا نوروز 97 تور کرالا تور کرالا ارزان قیمت تور کرالا از اصفهان تور کرالا از اهواز تور کرالا از تبریز تور کرالا از رشت تور کرالا از سنندج تور کرالا از شیراز تور کرالا از کرمان تور کرالا از کرمانشاه تور کرالا از مشهد تور کرالا از یزد تور کرالا با پرواز امارات تور کرالا نوروز 96 تور کرالا نوروز 97 تور کرالا هتل 5 ستاره تور کرالا هند تور کرالا هند با پرواز قطر ایرویز تور کرالا هند با پرواز ماهان تور کرالا هند با پرواز معراج تور کرالا هند لحظه آخری تور کرالا هند نوروز ۹۶ تور کرالا هند نوروز 97 تور کرالا هندوستان تور لحظه آخری کرالا هند جاذبه های کرالا جاذبه های گردشگری کرالا دیدنی های کرالا قیمت بلیط کرالا هند قیمت تور سواحل کرالا قیمت تور کرالا قیمت تور کرالا نوروز 96 کرالا کجاست ؟ مجری مستقیم تور کرالا نرخ تور سواحل کرالا نرخ تور کرالا نرخ تور کرالا نوروز ۹۶ نرخ تور کرالا نوروز 97 هزینه بلیط کرالا هند هزینه تور سواحل کرالا هزینه تور کرالا هزینه تور کرالا نوروز 96 هزینه تور کرالا نوروز 97

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن