دیدنی های تایلند

تونبوری پایتخت قدیمی تایلند در نزدیکی رودخانه چائو فرایا!

thonburi thailand

درباره ی تونبوری| عکس+ درباره ی تونبوری+موقعیت مکانی

تونبوری در ساحل غربی رودخانه چائو فرایا قرار دارد. تونبوری یک استان مستقل بود تا اینکه در سال ۱۹۷۲ به بانکوک ادغام شد. کانال های ساخت دست بشر khlongs از جمله Khlong Mon و Khlong Bangkok Noi، جذابیت منحصر به فرد خود را در این منطقه حفظ کرده اند. شما می توانید برای درک واقعی نحوه زندگی مردمی که در کلبه‌های چوبی در بانکوک زندگی می کنند به Thonburi Khlongs بروید.

قایق و تورهای رودخانه تونبوری

در کانال های این رودخانه با عرض شش متر، فقط قایق های باریک مانند قایق های کف تخت (flat-bottom) و قایق های تندرو دم بلند(longtail speedboats) می توانند حرکت کنند. شما می‌توانید یک قایق دم بلند رنگارنگ (hang yao) از اسکله‌های توریستی مانند ریورسیتی(Rivercity)، تکسین(Taksin)، چانگ(Chang) یا ماهاراج(Maharaj) کرایه کنید.

تونبوری تایلند
تونبوری تایلند

قیمت قایق ها

در مورد قیمت، قبل از حرکت توافق کنید (معمولاً بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ بات برای هر ساعت می باشد). با این حال، به خاطر داشته باشید که شخصی که قایق را می راند، راننده شما است و نه راهنمای شما. ممکن است که راننده انگلیسی بلد نباشد اما مطمئن باشید که مسیر را می شناسد.

جاذبه های تونبوری

شما می توانید از راننده بخواهید که به کاوش در Khlong Mon، Klong Noi وKhlong  Yai، و همچنین موزه سلطنتی بارج، که شامل قایق‌هایی با تزئینات باشکوه و منحصر به فرد تایلند است، بپردازید. اگر فکر می کنید که انجام این کار ها سخت است می توانید به راحتی توری برای khlong یا توری در مسیر کانال را امتحان کنید. این تورها بدون دردسر هستند و شامل خدمات حمل و نقل در هتل شما می شوند.

دیدنی های تایلند در تونبوری
دیدنی های تایلند در تونبوری

ویژگی های حائز اهمیت خلونگ تونبوری

در خلونگ تونبوری خانه‌های چوبی قدیمی و فرسوده با خانه‌های شهری مدرن و معبدی خاص جایگزین شده اند. مناظر متداولی که در این منطقه می توانید مشاهده کنید شامل راهبان با لباس هایی به رنگ زعفرانی و طبیعت سبز صبحگاهی می شوند. همچنین شما ممکن است افرادی را ببینید که در حال شستن لباس ها هستند، در حال استراحتند یا غذاهایی برای ماهی می‌اندازند. شما در این منطقه  بخشی قدیمی‌تر، ساده‌تر و شیرین‌تر از  بانکوک را خواهید دید.

خلونگ بانکوک نوی( Khlong Bangkok Noi )عریض تر است. این رودخانه بیشتر از یک کانال دارد. همچنین در ردیف کارخانه ها، معابد، تاسیسات نیروی دریایی و خانه ها قرار گرفته است. شما حتما باید در این مسیر موزه ملی رویال بارجز را ببینید. به این ترتیب شما می‌توانید بارج‌های طلاکاری شده را که در مراسم رسمی سلطنتی استفاده می‌شوند، ببینید.

قایق های تونبوری
قایق های تونبوری
جاذبه های تونبوری تایلند
جاذبه های تونبوری تایلند

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

موقعیت مکانی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن