دیدنی های تایلند

خرید و گشت و گذار در بازار شناور تالینگ چان بانکوک را از دست ندهید!

Taling chan floating market 

تجربه ی خرید کردن و غذا خوردن در منطقه ای اصیل در بانکوک تایلند!

درباره ی بازار شناور تالینگ چان

این بازار شناور بازاری است  که در آخر هفته ها باز می شود و در ۱۴ کیلومتری غرب مرکز بانکوک قرار دارد. به این بازار  Khlong Lad Mayom نیز می گویند. این بازار بسیار اصیل‌تر از بازارهای شناور نزدیک پایتخت تایلند است.
شما می توانید برای ناهار غذاهای دریایی عالی را در کنار مردم محلی میل کنید، با قایق هایی که دم بلندی دارند در اطراف کانال های آبی حرکت کرده و تجربه ی جدیدی کسب کنید. همچنین می توانید به خرید کردن بپردازید.
بازار تالینگ چان
بازار تالینگ چان

کارهایی که حتما باید در این بازار انجام بدهید:

ورودی بازار Taling Chan می تواند به شما حسی بسیار آرامش بخش بدهد که به علت سقف سبزی که عمدتاً گیاهان و وسایل باغبانی را در خود جای داده است، می باشد. برای یافتن فضای واقعی بازار، مزه کردن طعم انواع شیرینی‌ها، میوه‌ها و تنقلات مفرح که باید حتما امتحان کنید، بیشتر به سمت داخل بازار حرکت کنید.
اگر به این بازار رفتید نمی‌توانید قایق‌های چوبی را که در امتداد ساحل رودخانه لنگر انداخته‌اند، از دست بدهید، بیشتر آنها غذاهای دریایی را روی منقل های کوچک می‌پزند. در حالی که برخی دیگر از افراد محلی سُم تُم معروف (سالاد پاپایا) را برای افرادی که پشت سکوهای چوبی و میزهای کم ارتفاع می‌نشینند، آماده می‌کنند.
غذاهایی که در بازار می توانید میل کنید
غذاهایی که در بازار می توانید میل کنید

جاذبه های بازار شناور بانکوک

اگر از ساعت ۱۱ صبح به بعد بروید، اکثر غرفه ها باز هستند. منطقه مرکزی معمولاً مملو از جمعیت است، اما وقتی از اولین گروه رستوران‌ها رد می‌شوید، معمولاً جمعیت کمتری را خواهید دید.
غذا خوردن در کنار رودخانه یک فعالیت سرگرم کننده و محلی در بازار شناور Khlong Lad Mayom است. در تعطیلات آخر هفته، گروهی از نوازندگان سنتی تایلندی گاهی اوقات برای چند ساعت می نوازند و حس خوبی به همه افراد حاضر می دهند.
پس از گشت و گذار در بازار شناور، ایده خوبی است که از ماساژ پا در زیر درختان لذت ببرید.  این ماساژ درمانی یک ساعته است که حدود ۲۰۰ بات هزینه دارد. هنگام بازدید از بازار شناور تالینگ چان، حتما پول نقد همراه داشته باشید. واضح است که فروشندگان کارت نمی‌پذیرند و هیچ دستگاه خودپردازی در این نزدیکی وجود ندارد.
مواد غذایی برای خرید در بازار شناور بانکوک
مواد غذایی برای خرید در بازار شناور بانکوک

چگونه به بازار شناور Taling Chan برویم:

تاکسی ساده ترین راه برای رسیدن به بازار شناور Taling Chan از هر نقطه ای در بانکوک است. اگر می خواهید اقتصادی به این بازار برسید، می توانید با قطار هوایی BTS به ایستگاه Wongwian Yai  و سپس با تاکسی به بازار بروید.

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
بازار تالینگ چان بازار شناور بازار شناور تالینگ چان بازار شناور تایلند بازار شناور در بانکوک تالینگ چان تالینگ چان بازار تالینگ چان بازار شناور جاذبه های بانکوک جاذبه های تایلند جاذبه های توریستی خرید در تایلند غذاهای تایلندی قایق های دم بلند در تایلند مراکز خرید تایلند

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن