دیدنی های ویتنام

خلیج لان ها در ویتنام با تفریحات دریایی فوق العاده سرگرم کننده| طبیعت ویتنام

Lan Ha Bay

آیا خلیج لان ها ارزش بازدید کردن را دارد؟

خلیج لان ها در سال های اخیر به دلیل شکوه و جاذبه هایی با آرامش بیشتر به طور پیوسته مورد توجه همگان بوده است. شما تنها ۳۰ دقیقه با قایق از جزیره Cat Ba فاصله دارید و در دریای آرام در میان مناظر خیره کننده خلیج غرق خواهید شد. در اینجا، بسیاری از تالاب ها و غارها هنوز کشف نشده اند. بنابراین، اگر مکان های تازه و غیر قابل دسترس را ترجیح می دهید، این جاذبه مکانی ایده آل برای استراحت و گم شدن در طبیعت است.

جزایر اینجا جنگلی انبوه با صد گونه گونه گیاهی و جانوری را تشکیل میدهند. این ترکیب با سواحل شنی سفید که در امتداد کوه‌های صخره‌ای کشیده شده‌اند، و دهکده‌های ماهیگیری آرام، می تواند جایگزینی عالی برای خلیج هالونگ باشد. شما می توانید از فعالیت هایی مثل شنا، کایاک سواری یا یادگیری در مورد سبک زندگی مردم محلی لذت ببرید.

کارهایی که می توانید در خلیج لان ها انجام دهید:

• از شنایی آرام لذت ببرید!

شما نباید فرصت شنا در سواحل زمردی Frog Pond, Van Boi, or Ba Trai Dao را از دست بدهید. غوطه ور شدن در آب زمردی و تماشای مناظر باشکوه پس از یک روز طولانی گشت و گذار از تنش شما می کاهد.

• غارهای تازه و شگفت انگیز را کاوش کنید!

غارهای زیبای زیادی وجود دارد، اما خیره کننده ترین آنها غار Bright & Dark است که درست در مرز خلیج لان ها و خلیج هالونگ قرار دارد. دسترسی به این غار مرطوب با کایاک یا قایق پارویی امکان پذیر است. در داخل یک سیستم شگفت انگیز از استالاکتیت ها وجود دارد که تخیل شما را بیدار می کند.

• قایق سواری کنید!

سفرهای دریایی در خلیج لان ها به دلیل زیبایی طبیعی و آب های آرامش بسیار محبوب است و شامل کایاک سواری در برخی مناطق مانند جزیره با ترای دائو می شود. وقت خود را صرف این کنید که از صخره های مرجانی و جلبک های دریایی شگفت زده شوید.

• بازدید از دهکده های ماهیگیری شناور را از دست ندهید!

سفر به وان بوی یا دهکده ماهیگیری کای بئو(Van Boi or Cai Beo) یکی از تفریحاتی است که نباید از دست بدهید. گردشگران ممکن است برای بازدید از خانه های شناور و آشنایی با زندگی محلی، قایق اجاره کنند. جدای از آن، می‌توانید از چشم‌انداز خلیج استفاده کنید و غذاهای لذیذ دریایی را بچشید.

• دوچرخه سواری در روستای ویت های را فراموش نکنید!

فراموش نکنید که از روستای Viet Hai که یک مقصد بوم گردی اجتماعی می باشد بازدید کنید و یک تور دوچرخه سواری داشته باشید. دوچرخه سواری در جاده پر پیچ و خم و باریک، لذت بردن از هوای تازه و تحسین طبیعت سبز اطراف، تجربه ی جالبی خواهد بود.

• پیاده روی در پارک ملی Cat Ba را حتما در لیست برنامه های خود قرار دهید!

این مکان بیش از ۱۵۰ متر مربع مساحت دارد و زیستگاه بسیاری از گونه های در معرض خطر از جمله لنگور سر طلایی(gold-headed langur) است. مسیرهای کوهنوردی متنوعی وجود دارد، اما محتمل ترین فعالیتی که در برنامه سفر دریایی شما گنجانده شده است، گشت و گذار در غار ترانگ ترنگ است.

• لینک تورهای خارجی 

• لینک هتل های معرفی شده در سایت

• لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

بهترین زمان برای سفر به خلیج لان ها چه زمانی است؟

به طور کلی، سپتامبر تا نوامبر زمان ایده آل برای بازدید از این مکان در نظر گرفته می شود زیرا آب و هوا معتدل، خنک و دلپذیر است. این فرصت را از دست ندهید تا به فعالیت های سرگرم کننده در فضای باز مانند شنا، کایاک سواری، پیاده روی و کروز بپیوندید. آب و هوا در خلیج لان ها به طور کلی شبیه آب و هوای ویتنام شمالی است. تابستان این خلیج گرمتر و بارانی تر است و بیشترین احتمال طوفان در ماه های ژوئن تا آگوست وجود دارد.

عکس های جزیره لان ها

جزایر ویتنام
جزایر ویتنام

قیمت تور ویتنام
قیمت تور ویتنام

کروز ویتنام
کروز ویتنام

خلیج هان لا در ویتنام
خلیج هان لا در ویتنام

تور ویتنام
تور ویتنام

موقعیت مکانی جزیره

برچسب ها
آزانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس اصلی تور ویتنام و مالزی آژانس چارتر کننده تور ویتنام آژانس مادر تور هوشی مینه و هانوی و مویینه ویتنام آژانس مادر تور ویتنام ارزان ترین تور ویتنام ارزان ترین هتل های ویتنام برترین هتل های ویتنام برنامه تور ویتنام بلیط تور ویتنام بهترین تور ویتنام بهترین قیمت تور ویتنام و مالزی بهترین هتل های ویتنام بهترین هتل های ویتنام کدامند تور مویینه ویتنام تور هانوی و هوشی مینه مویینه تور هوشی مینه و مویینه ویتنام جزایر ویتنام جزیره هان لا ویتنام رزرو آنلاین هتل های ویتنام رزرو اینترنتی هتل های ویتنام رزرو هتل های ویتنام رزرواسیون آنلاین هتل های ویتنام رزرواسیون اینترنتی هتل های ویتنام رزرواسیون هتل های ویتنام طبیعت ویتنام قیمت تور هوشی مینه و هانوی و مویینه ویتنام قیمت هتل های ویتنام کارگزار مستقیم تور هوشی مینه و هانوی و مویینه ویتنام کارگزار هتل های ویتنام هان لا هتل های ویتنام هتل های ویتنام در مویینه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن