دیدنی های تایلند

طبیعت سرسبز پارک لومپینی بانکوک را از دست ندهید

Lumpini park in bangkok

با طبیعت سرسبز و طراوت بخش بانکوک آشنا شوید!

پارک لومپینی

پارک لومپینی (یا پارک لومفینی) یکی از بزرگترین فضاهای سبز در مرکز بانکوک است که همه سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. این پارک درون شهری که در دهه ۱۹۲۰ تأسیس شد، بیش از ۵۰۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و زیستگاه گیاهان و جانوران مختلف است.
در طول سال‌ها، این مکان به محل تجمع افرادی تبدیل شده است که برای دویدن، تمرینات سبک، ایروبیک و فعالیت‌های تفریحی در طول روز گرد هم می‌آیند.

پارک لومپینی بانکوک
پارک لومپینی بانکوک

گردشگران پارک

پارک لومپینی تقریباً برای همه جذابیت دارد و به همین علت شما افراد از هر رده سنی را در این پارک میتوانید ببینید. اغلب افراد مسن در حال تمرین تای چی خواهید دید و همچنین همواره زوج‌هایی را میتوانید ببینید که در کنار دریاچه استراحت می‌کنند.
یا ممکن است تعدادی کارگر را ببینید که روی نیمکت‌های پارک استراحت می‌کنند یا به پارک آمده اند تا اندکی ورزش کنند، در تعطیلات آخر هفته، این فضای سبز اغلب با خانواده ها و صداهای شاد کودکان پر می شود.

 فضای داخلی پارک لومپینی
فضای داخلی پارک لومپینی
Lumpini park in bangkok
Lumpini park in bangkok

امکانات پارک لومپینی

امکانات پارک لومپینی شامل قایق های پارویی، زمین های بازی، و باشگاه ورزشی در فضای باز است.
قبل از غروب آفتاب، می‌توانید در جلسات رایگان ایروبیک پارک لومپینی شرکت کنید یا به همراه گروهی از افراد و آهنگ‌های تکنو با انرژی بالایی به ورزش بپردازید و انرژی های منفی را از خود خارج سازید.
اگر به ورزش بسکتبال نیز علاقه مندید یک زمین بسکتبال در این پارک وجود دارد، اغلب در اواخر بعد از ظهر یکشنبه نمایش هایی با پوشیدن لباس های سبک جاز اجرا می‌شود.

پرندگان پارک
پرندگان پارک
خزندگان موجود
خزندگان موجود
طبیعت پارک
طبیعت پارک

این پارک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فردی هستید که ورزش های کم تحرک تر مثل قدم زدن را دوست دارید، این پارک می تواند برای شما نیز مناسب باشد‌
شما می توانید فقط مسیرهای پیچ و خم مانندی را که مشرف بر باغ های سرسبز و یا دریاچه مصنوعی هستند دنبال کنید و یا به گشت و گذار در مکان هایی که برای پیک نیک در نظر گرفته شده اند بپردازید.
در این پارک آلاچیق های زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها مطالعه کنید، مراقبه کنید یا به همراه عزیزان خود پیک نیک داشته باشید. برای اینکه به این پارک بروید می‌توانید با قطار MRT به ایستگاه‌های Lumphini یا Silom بروید، که هر دو درست در مقابل این پارک وسیع قرار دارند.

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

برچسب ها
اژدهای طلایی تئاتر آبی تئاتر آبی اژدهای طلایی جاذبه های ویتنام خلیج هالونگ دیدنی های ویتنام شهر هوش مینه گردشگران در ویتنام به کچا می روند نمایش عروسکی نمایش عروسکی آبی هوشی مینه ویتنام ویتنام و دیدنی های آن

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن