دیدنی های مالدیو

۱۰ ورزش آبی مهیج و مفرح در جزایر مالدیو | تفریحات مالدیو

10 Water Sports in Maldives

۱۰ ورزش آبی در مالدیو که حتما باید امتحان کنید:

ورزش های آبی در مالدیو می تواند بهترین گزینه برای لذت بردن از تعطیلاتتان باشد. در اینجا فهرستی جامع از ورزش‌های آبی در مالدیو را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم. شما می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید تا تعطیلات فراموش‌نشدنی ای برا خود و عزیزانتان بسازید!

• برای دریافت اطلاعات کامل از هتل های مالدیو لطفا کلیک کنید!

• برای دریافت اطلاعات کامل از جاذبه های مالدیو کلیک کنید!

۱) غواصی( Scuba Diving)

غواصی یکی از محبوب ترین ورزش های آبی در مالدیو است و بیشتر استراحتگاه ها در سراسر مجمع الجزایر این فعالیت را ارائه می دهند. این کار زیر نظر مربیانی انجام می شود که غواصان را همراهی می کنند و راهی عالی برای مشاهده ی دنیای زیر آب اقیانوس هند است. برخی از موجودات آبی که ممکن است هنگام غواصی با آنها روبرو شوید شامل مرجان‌های رنگارنگ، لاک‌پشت‌ها، ماهی‌ها، و انواع مختلفی از آبزیان دیگر می‌باشد. این غواصی حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.

۲) کروز های کاتاماران (Catamaran Sailing)

کروزهای کاتاماران در مالدیو محبوبیت خاص خود را دارند. بیشتر استراحتگاه‌های مالدیو دارای مرکزی برای ورزش‌های آبی اقیانوسی هستند که می‌توانید کاتاماران را به صورت خصوصی یا اشتراکی در آن ها رزرو کنید. این قایق‌های بادبانی به شما حریم خصوصی ای میدهند که در آن می توانید از مناظر شگفت‌انگیز اقیانوس لذت ببرید. در حالی که با عزیزانتان استراحت می‌کنید می توانید از چشم‌اندازهای دیدنی مالدیو لذت ببرید.

بهترین زمان: نوامبر تا آوریل
مکان: تمامی بنادر اصلی کشور کروز های کاتاماران را ارائه می دهند.
نیاز به مهارت شنا: خیر

۳) جت اسکی( Jet Skiing)

این ورزش از اسکی روی آب هم سریع‌تر است، شما می توانید روی جت اسکی بنشینید و به سمت دریای آبی بروید.
بهترین زمان: آوریل تا اکتبر
مکان: همه جزایر تفریحی و ماله( پایتخت مالدیو).
نیاز به مهارت شنا: خیر

۴) کایاک سواری ( Kayaking)

این یکی از محبوب ترین ورزش های ماجراجویی در مالدیو است و دلیل خوبی نیز دارد. شما در این ورزش خط ساحلی را با سرعت کاوش می کنید. آنقدری هیجان به شما وارد خواهد شد که باعث از بین رفتن استرستان می شود!

بهترین زمان: آوریل تا اکتبر
مکان: حتی سواحل کوچک در جزایر محلی دارای امکانات کایاک سواری هستند به طوری که می توانید تقریباً در هر ساحل مالدیو کایاک اجاره کنید.
مهارت شنا: تقریبا نیاز دارد.

۵) قایق سواری بر روی قایقی به شکل موز(Banana Boating)

این فعالیت فوق‌العاده سرگرم‌کننده شامل یک قایق طولانی می‌شود که در آن به قایق متصل هستید و با کمربند بسته شده اید، بنابراین نمی‌توانید هنگام پیچ و تاپ خوردن بر روی آب‌های آبی اقیانوس سقوط کنید. این ورزش گروهی فوق العاده هیجان انگیز است و در مالدیو باید انجام شود.

بهترین زمان: آوریل تا اکتبر
مکان: تقریباً در هر ساحل تفریحی در کشور می توانید از این امکان استفاده کنید. این فعالیت در ماله، آتول باآ، آتول آری و آتول کافو محبوب است.
مهارت شنا: نیاز ندارد

۶) پاراسیلینگ(Parasailing)

وقت آن است که به بلندی یک بادبادک پرواز کنید و بر فراز آب های آبی اقیانوس هند بروید. کایت‌سرفینگ یک ورزش آبی هیجان‌انگیز در مالدیو است، زیرا در حالی که به یک قایق تندرو متصل هستید، منظره خیره‌کننده‌ای از مجمع‌الجزایر را در پیش چشم هایتان دارید!

بهترین زمان: آوریل تا اکتبر
مکان: همه جزایر تفریحی، ماله، هولوماله
مهارت شنا: نیاز ندارد

۷) موج سواری( Surfing)

هیچ تعطیلات ساحلی بدون موج سواری کامل نمی شود! در حالی که در مالدیو هستید با شکوه و عظمت اقیانوس همراه شوید و بر روی امواج حرکت کنید. می توانید پارو زدن ایستاده را امتحان کنید و سپس به موج سواری بپردازید

بهترین زمان: آوریل تا اکتبر
مکان: بهترین مکان‌ها می تواند Baa Atoll و Thulusdhoo باشند، اما می‌توانید در هر ساحلی با یک مربی از موج‌سواری لذت ببرید.
تسلط به شنا: الزامی است

۸) فلای بورد (Flyboarding)

این سواری دارای تخته‌ای است که به سمت آسمان سوق داده می شود و شما را قادر می‌سازد تا با آب پرواز کنید! در این ورزش شما بر فراز دریا اوج می گیرید و جهان را با منظره ای عالی تماشا می کنید.

بهترین زمان: آوریل تا اکتبر
مکان: جزیره مرجانی Lhaviyani، جزیره Maafushi
مهارت شنا: نیاز ندارد

۹) فان تیوب ( Fun Tube)

این سواری گروهی شامل یک لوله تخت مانند است که می توانید با تیم خود بنشینید و در اقیانوس آبی روشن پیچ و تاب بخورید! این ورزش نشان‌دهنده ی سرگرمی ای آرام همراه با هیجان است. این ورزش های آبی مهیج را اصلا در مالدیو از دست ندهید.

بهترین زمان: آوریل تا اکتبر
مکان: تقریباً در هر ساحل تفریحی در کشور می توانید از این امکان استفاده کنید. اما به صورت کلی در ماله، آتول باآ، آتول آری و آتول کافو بیشتر محبوبیت دارند
مهارت شنا: نیاز ندارد

۱۰) کایت سواری ( Kitesurfing )

این ورزش آبی دو برابر هیجان‌انگیزتر از موج‌سواری است زیرا که نیروی اضافی بادهای استوایی هم روی شما وارد می شود! همانطور که با امواج یکی می شوید، زیبایی و عظمت اقیانوس را با تمام وجود خود حس کنید.
بهترین زمان: آوریل تا اکتبر
مکان: همه جزایر تفریحی، ماله و هولوماله
مهارت شنا: نیاز ندارد

• عکس از ورزش های آبی در مالدیو

قایق سواری با قایقی به شکل موز
قایق سواری با قایقی به شکل موز

کروز های کاتاماران
کروز های کاتاماران

فلای بوردینگ
فلای بوردینگ

فان تیوب
فان تیوب

جت اسکی
جت اسکی

کایاک سواری
کایاک سواری

کایت سرفینگ
کایت سرفینگ

پاراسیلینگ
پاراسیلینگ

غواصی
غواصی

سرفینگ
سرفینگ

برچسب ها
آژانس مادر تور مالدیو ارزان ترین تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو ارزان ترین هتل های مالدیو برترین مجری تور مالدیو برترین هتل های مالدیو بلیط مالدیو بهترین تور مالدیو بهترین قیمت تور مالدیو بهترین قیمت رزرو هتل های مالدیو بهترین کارگزار تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو در ایران بهترین هتل های مالدیو بهترین هتل های مالدیو کدامند تصویر از هتل های مالدیو تفریحات آبی مالدیو تفریحات در تور مالدیو تفریحات مالدیو تور مالديو تور مالدیو تور مالدیو 1402 تور مالدیو قیمت تورهای مالدیو 1402 جزایر مالدیو در کجاست جزایر مالدیو کجاست جزیره مالدیو جزیره مالدیو کجاست خوب ترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از برترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از بهترین هتل های مالدیو رزرو آنلاین هتل های مالدیو رزرو اینترنتی هتل های مالدیو رزرو هتل های مالدیو رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو رزرواسیون اینترنتی هتل های مالدیو رزرواسیون هتل های مالدیو سایت رزرو آنلاین هتل های مالدیو سایت رزرو هتل های مالدیو سایت رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو طبیعت مالدیو کشور مالدیو مالدیو مالدیو تور مالدیو کجاست مالدیو کدام کشور است هتل های مالدیو هزینه سفر به مالدیو هزینه سفر به مالدیو 1402 ورزش های آبی ورزش های آبی در مالدیو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن