دیدنی های مالدیو

دلفین های مالدیو| اطلاعات کامل از تفریحات مهیج و مفرح مالدیو

Whale & Dolphin Watching

دلفین ها در مالدیو| عکس+ موقعیت مکانی

تماشای دلفین ها در مالدیو یکی از بهترین کار هایی است که مسافران در حالی که در تعطیلات خانوادگی خود هستند می توانند داشته باشند. وقتی صحبت از تماشای نهنگ ها و دلفین ها می شود، مالدیو جزو پنج مقصد برتر جهان خواهد بود. افرادی که قصد دارند با بودجه کمی از مالدیو دیدن کنند، می توانند نهنگ آبی عظیم را از نزدیک مشاهده کنند یا دلفین های اسپینر بازیگوش و آکروباتیک را در زیستگاه طبیعی خود با آب های گرم و فیروزه ای تماشا کنند.

طبیعت دلفین ها چگونه است؟

با غواصی در کشور فوق العاده مالدیو و زندگی دریایی گسترده ای که در آن وجود دارد، مردم ممکن است تقریباً هر بار که به زیر آب می روند یکی از این حیوانات باشکوه را ببینند. هزاران هزار دلفین اسپینر در جست‌وجوی غذا هم در شب و هم در طول روز در جزایر مرجانی می‌گردند. بازدیدکنندگان مالدیو هرگز فرصت اینکه این صحنه ها را در محل زندگی خودشان داشته باشند، نخواهند داشت.
دلفین‌ها احتمالاً هنگامی که شما در قایق‌های تفریحی خود هستید، روی آب حرکت و شادی می‌کنند. آن ها طبیعت بازیگوش خود را با تعقیب قایق‌ها و شاید حتی سوار شدن نشان می‌دهند.

• برای دریافت اطلاعات کامل از هتل های مالدیو لطفا کلیک کنید!

• برای دریافت اطلاعات کامل از جاذبه های مالدیو کلیک کنید!


• بهترین مکان ها برای وقت گذراندن در کنار دلفین ها:

۱) جزایر مرجانی میمو (Meemu Atoll)

کانال Muli در Meemu Atoll یکی از بهترین مکان ها برای دیدن دلفین ها در مالدیو است. فقط دو ریزورت در کل جزایر مرجانی وجود دارد و هر دو در جزیره مدوفوشی قرار دارند. به همین علت، گردشگران کمی در مورد میمو آتول می دانند. با این حال، دلفین‌های این منطقه نسبتاً اجتماعی هستند زیرا اغلب در کنار قایق شنا می‌کنند و حتی در پاسخ به دست زدن های گردشگران مشتاقانه به هوا می‌پرند. دلفین ها مهربان هستند و همچنین حس شوخ طبعی فوق العاده ای دارند. در روزهایی که آب و هوا مساعد است، میزان مشاهده دلفین‌ها بیشتر می باشد.

۲) جزایر مرجانی واوو (Vaavu Atoll)

واوو آتول به طور گسترده پراکنده است و جمعیت بسیار کمی دارد، با این حال این مکان بهترین محل غواصی در سطح جهانی با حال و هوای واقعی مالدیو را به خود اختصاص داده است. این جزایر مرجانی بهشت ​​صلح و سنت هستند و تنها ده جزیره مسکونی در داخل مرزهای آن یافت می شود. ساکنان اینجا اشتیاق آشکاری به ماهیگیری و آواز خواندن دارند. به عنوان یکی از کم توسعه‌یافته‌ترین جزیره‌های مرجانی، برخی از آرام‌ترین سواحل کشور و مکان‌های تقریباً خالی غواصی را در بر می‌گیرد. این منطقه برای هر کسی که به دنبال آرامش در تعطیلات خود هست یا افرادی که فقط به دنبال دیدن دلفین ها هستند، ایده‌آل است.

۳) ماله آتول(Male Atoll)

جزیره مرجانی شمالی ماله و آتول جنوبی ماله دو تا از معروف ترین جزایر مرجانی این مجمع الجزایر هستند. بیش از هزار جزیره کوچک در اطراف آتول ماله شمالی که خود از پنجاه جزیره بزرگ تشکیل شده است، پراکنده شده. تماشای نهنگ و دلفین دو مورد از محبوب ترین کارهایی است که در مالدیو انجام می شود و می توان هر دو را در جزیره مرجانی ماله انجام داد. دلفین‌ بینی بطری و نهنگ‌های گوژپشت تنها دو نمونه از گونه‌های گسترده حیات دریایی هستند که در این منطقه زندگی می کنند.

۴) (Thaa Atoll)تاا آتول

۶۶ جزیره مرجانی که منطقه مرجانی تاا را در مالدیو تشکیل می‌دهند، خانه طیف گسترده‌ای از موجودات دریایی، از جمله انواع مختلف دلفین‌ها هستند. یکی از رایج ترین گونه های دلفین در مالدیو دلفین بینی بطری هند و اقیانوس آرام است. این دلفین ها به دلیل سازگاری و خلق و خوی شادی آورشان به خوبی شناخته شده اند و در ساحل دریاهایی که آب کم عمقی دارند، دیده می شوند. دلفین اسپینر، دلفین خالدار و دلفین دم نقطه ای از دیگر گونه های دلفین هستند که ممکن است در دریاهای آتول تاآ یافت شوند.

۵)آتول لاامو(Laamu Atoll)

نهنگ خلبان رایج ترین گونه نهنگ است که در مالدیو دیده می شود و دیدن آنها در دریاهای نزدیک به لاامو آتول امکان پذیر است. نهنگ‌های عنبر نیز در این منطقه وجود دارند اما با فراوانی بسیار کمتری نسبت به سایر گونه‌های نهنگ دیده می شوند. نهنگ‌های قاتل، که معمولاً به آنها orcas گفته می‌شود، اغلب در آب‌های اطراف مالدیو دیده نمی‌شوند. با این وجود، گزارش‌های از مشاهده افراد وجود دارد.


• عکس از نهنگ ها و دلفین های مالدیو:

دلفین های مالدیو
دلفین های مالدیو

آب های مالدیو
آب های مالدیو

تور مالدیو
تور مالدیو

جزایر مالدیو
جزایر مالدیو

تور های خارجی
تور های خارجی


• موقعیت مکانی برخی از اماکن بریای مشاهده دلفین ها:

جزایر مرجانی میمو (Meemu Atoll)

ماله آتول(Male Atoll)

برچسب ها
5 هتل برتر مالدیو 5 هتل لوکس مالدیو آدرس اینترنتی سایت هتل کاندیما مالدیو آدرس سایت هتل پنج ستاره کیها مالدیو آدرس هتل میرو آیلند مالدیو آژانس مادر تور مالدیو آنگسانا ولاوارو مالدیو ارزان ترین تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو ارزان ترین هتل های مالدیو برترین مجری تور مالدیو برترین هتل های مالدیو بهترین تور مالدیو بهترین قیمت تور مالدیو بهترین قیمت رزرو هتل های مالدیو بهترین مجری تور مالدیو بهترین هتل های مالدیو بهترین هتل های مالدیو کدامند تصویر از هتل های مالدیو تفریحات در تور مالدیو تور جزایر مالدیو تور غواصی تور غواصی مالدیو تور گردشگری مالدیو تور مالدیو تور مالدیو 1402 تور مالدیو آبان ماه 1402 تور مجمع الجزایر مالدیو جزایر مالدیو خوب ترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از برترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از بهترین هتل های مالدیو دلفین دلفین مالدیو دلفین های مالدیو رزرو آنلاین هتل های مالدیو رزرو اینترنتی هتل های مالدیو رزرو هتل های مالدیو رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو رزرواسیون اینترنتی هتل های مالدیو رزرواسیون هتل های مالدیو سایت رزرو آنلاین هتل های مالدیو سایت رزرو هتل های مالدیو سایت رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو غواصی قیمت تور مجمع الجزایر مالدیو مجمع الجزایر مالدیو نرخ تور مجمع الجزایر مالدیو نهنگ

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن