دیدنی های تایلند

مرکز خرید آسیاتک ریور فرانت مقصدی بی نظیر برای خرید شبانه!

Asiatique the Riverfront in Bangkok

مرکز خرید آسیاتک ریور فرانت یکی از محبوب ترین تجربه های خرید در شهر بانکوک را به شما ارائه می دهد!

مرکز خرید آسیاتک ریور فرانت از دوبازار تشکیل می شود که شامل یک بازار شبانه و یک پاساژ است. این مرکز خرید در واقع بندر تجاری بین‌المللی پرجنب‌وجوشی بوده است. در حال حاضر این ملک به یک مجتمع بزرگ با بیش از ۱۵۰۰ بوتیک و ۴۰ رستوران تبدیل شده.
شما ده دقیقه ای از پایین دست ایستگاه Saphan Taksin به این مرکز خرید می رسید.
مرکز خرید آسیاتک ریور فرانت
مرکز خرید آسیاتک ریور فرانت

کارهایی که می توانید در آسیاتک ریور فرانت انجام دهید:

این مرکز خرید از ساعت ۵ بعدازظهر باز است و گشت و گذار در شب مشکلی ندارد. با گشت و گذار در بوتیک ها، خرید سوغاتی و یا چیزهایی برای خود حتما لذت خواهید برد. شما در این ملک می توانید غذای مورد علاقه ی خود را حتما پیدا کنید.
یا اگر حس کردید که حوصله تان سر رفته،می توانید به کافه ی Calypso ladyboy بروید تا نمایش‌های عروسکی کلاسیک تایلندی را ببینید و لذت ببرید.

چگونه باید به این مرکز خرید رسید:

برای رسیدن به Asiatique The Riverfront ساده ترین و سریع ترین راه قایق است. به سمت Saphan Taksin بروید و از شاتل رایگان در انتهای اسکله استفاده کنید. این مسیر فقط ۱۰ دقیقه طول می کشد و قایق ها تا ساعت ۱۱ شب قابل استفاده هستند.
گرفتن تاکسی در این منطقه توصیه نمی شود زیرا ترافیک می تواند وحشتناک باشد. بعد از پیاده شدن از قایق، پیاده‌روی ای  ۳۰۰ متری در پیش رو دارید که پس از غروب خورشید رمانتیک تر هم به نظر می‌رسد.
مرکز خرید آسیاتک
مرکز خرید آسیاتک

نکات برجسته و ویژگی های Asiatique

پس از ورود به غرفه ها، می توانید از طراحی آن ها بیشتر دیدن کنید.  این مرکز خرید  احتمالاً تنها بازاری در بانکوک است که با دیدن نقشه می‌توانید غرفه‌ ها را پیدا کنید. مرکز خرید آسیاتک به ۴ دسته تقسیم می شود. این به شما کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستید بدون دردسر زیاد پیدا کنید.
منطقه Chareonkrung جایی است که اکثر بوتیک‌های کوچک را خواهید دید که سوغاتی، صنایع دستی، جواهرات و لباس می‌فروشند. بیشتر از هزار غرفه ی کوچک در این ملک ساخته شده است.
ویترین ها کوچک و جذاب هستند و شما می توانید در این غرفه ها هر چه که بخواهید پیدا کنید. از مارک های مد روز تایلندی گرفته تا کالاهایی مشابه کالاهای عرضه شده در مکان هایی مانند Chatuchak و MBK.

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

مرکز خرید در تایلند
مرکز خرید در تایلند
برچسب ها
بانکوک تایلند جاذبه های بانکوک جاذبه های تایلند زندگی شبانه در بانکوک زندگی شبانه در تایلند مراکز خرید بانکوک مراکز خرید بزرگ مراکز خرید تایلند مراکز خرید در تایلند مرکز خرید آسیاتک مرکز خرید آسیاتک ریور فرانت مرکز خرید در تایلند

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن