دیدنی های مالدیو

اسپا در مالدیو تجربه ای آرامش بخش و رویایی| دیدنی های مالدیو

Best Spas in Maldives

• اسپا در مالدیو|عکس+موقعیت مکانی

اسپا در مالدیو می تواند به عنوان فعالیتی در نظر گرفته شود که سفر شما را تکمیل می کند. دورانی وجود داشت که اصطلاح “Spa” فقط به معنی آرامش و تنش زدایی در نظر گرفته میشد. با این حال، تعریف اسپا ورای این می باشد. اسپا در راستای حفظ سلامت شما می باشد، شما می توانید از ماساژی لذت بخش استفاده کنید و لذت ببرید. امروزه اسپا کاری در نظر گرفته می شود که با انجام آن نه تنها ذهن و بدن شما آرام می شود، بلکه با بهبود گردش خون و درخشندگی طبیعی، پوست شما را جوان می کند.

همچنین دریافت ماساژی حرفه ای در کل بدن به کاهش درد مفاصل و عضلات مختلف کمک می کند. فشار خون تنظیم می شود و از این رو بدن شما احساس جوانی و احیا می کند.


• بهترین مقصد آب گرم اقیانوس هند:

مالدیو نمونه ای از این درمان های عجیب و غریب و برنامه های سلامتی را همواره ارائه داده است. در واقع، در سال ۲۰۱۷، به عنوان بهترین مقصد آبگرم اقیانوس هند با دریافت جوایز معتبر جهانی اسپا انتخاب شد. از آنجایی که گردشگری نقش مهمی در اقتصاد مالدیو دارد، مردم مالدیو برای اینکه مهمانان تعطیلاتی آرام و در عین حال مجلل را بگذرانند سنگ تمام می‌گذارند. در طول سال‌ها، اسپا در ریزورت های مالدیو تقریباً به یک بخش اجتناب ناپذیر تبدیل شده اند.

۱) اسپای سرنیتی(Serenity Spa)

در میان فضای سبز، رنگارنگ و زمردی در ریزورتی با ساحل شنی قدم بزنید تا به مکانی بسیار راحت و شیک برسید، این مکان همان اسپای معروف سرنیتی در جزیره خصوصی باروس می باشد. از صورت تا انگشتان پای شما، ماساژی حرفه ای توسط متخصصان Serenity Spa دریافت خواهد کرد. همچنین مجموعه ای از درمان ها و ماساژهای دلپذیر برای کمک به جوان سازی بدن وجود دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید.

انواع ماساژ در این اسپا:

به دور از هرج و مرج زندگی شهری، وقتی در آرامش جنگل غوطه ور هستید از ماساژ خود انرژی بگیرید و احساس آرامش کنید. از ماساژ سوئدی گرفته تا آفریقای شرقی و هندی، می توانید لذت ببرید و استرس را از عضلات بدن خود خارج سازید. حمام‌ گل‌های معطر، بوی ملایمی به بدن شما می‌دهند. و گیاهان سنتی به طور طبیعی پوست شما را درخشان می کنند. می توان هر اسپا را به عنوان یک پکیج کامل سلامتی در نظر گرفت. شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا اسپای مد نظرتان در طی چند ساعت خاتمه پیدا کند و یا به صورت روزانه انجام شود.

همچنین می توانید یک مکان انفرادی در هر نقطه از جزیره را به عنوان مکانی راحت برای حفظ حریم خصوصی خود انتخاب کنید. جلسات یوگا نیز ارائه می شود که باعث شده این مکان به یکی از پرطرفدارترین اسپاها در مالدیو تبدیل شود‌.

موقعیت مکانی:


۲) اسپای ولی (veli spa)

اسپای Veli که به معنای لغوی آن «شن» است، خالص‌ترین آبگرم سبک مالدیوی است که می‌توان در مجمع‌الجزایر مالدیو با آن مواجه شد. روغن‌ نارگیل محلی، گیاهان طبیعی و تکنیک‌های سنتی اساس هر اسپای شفابخش در این مکان هستند. شما با استراحت در هشت سوئیت و آلاچیق در فضای باز که مشرف به مناظر دریایی خیره کننده هستند، به سر حدی از آرامش میرسید که هرگز فراموش نخواهید کرد. اسکراب های طبیعی و غیر سمی به همراه حرکات درمانی تسکین دهنده باعث می شود که نشاط و شادابی را در خود حس کنید.

انواع ماساژ در این اسپا:

ماساژهای محلی و یا در سطح جهانی از کشورهای مالزی، فیلیپین، تایلند و غیره وجود دارد و همه توسط کارشناسان ذیصلاح اجرا می شوند. در این میان می توان به ماساژ آکاراکارا(Akarakaraa Theyo Dhemun) تیو دمون اشاره کرد، ماساژ درمانی با روغن و شن که انرژی بدن را احیا می کند. زوج‌ها می‌توانند از دیدن آسمان پرستاره مسحورکننده در شب در حین نوشیدن نوشیدنی های خوش طعم و ماساژ در نزدیکی اقیانوس لذت ببرند.
اگر طرفدار مدیتیشن و تمرینات انرژی درمانی هستید، باید گفت که این اسپای ولی، تیم جلسات خصوصی یوگا را نیز برگزار می کند.

موقعیت مکانی:


۳) اسپای درخت بانیان(Banyan Tree Spa)

درمان‌های آرامش‌بخش بی‌نقص و محیط‌ی آرام، نشانگر تجربه‌ ای به یاد ماندنی در اسپای Banyan Tree خواهند بود. متخصصان آبگرم بسیار ماهر که کاملاً آموزش دیده اند، از طریق منحنی ها و مفاصل بدن شما متوجه درد و گره های پنهان موجود می شوند و با حرکات درمانی آن هارا کاهش دهند و تمام ماهیچه های منقبض شما را آرام می کنند.

مواد مرطوب کننده و پاک کننده کاملا طبیعی مثل آلوئه ورا، اسطوخودوس، عسل، شیر، لیمو، زنجبیل و نارگیل ترکیب می شوند تا محصولات بسیار سالم اسپا را تشکیل دهند. نتیجه ی این درمان ها یک پوست محافظت شده و جوان است که در برابر آب و هوای استوایی اتفاقی برایش نمی افتد و به شما اجازه می دهد از سبک زندگی جزیره ای در مالدیو لذت ببرید.

انواع ماساژ در این اسپا:

از مجموعه ای از اسپاهایی که در این مکان انجام می شود، بیشترین تقاضا برای “Tropical Rainmist”، “Master Therapist experience”، “Island Sensation” و “Royal Banyan”بوده است. درمان‌های سنتی معروف از تایلند، چین، هند و اندونزی نیز به منوی گسترده‌ی این مکان راه پیدا کرده. تمام این جلسات با سرو گاه به گاه نوشیدنی‌های گیاهی تطبیق داده شده و این باعث می شود که جایگاه اسپا Banyan Tree به عنوان یکی از بهترین اسپاهای مالدیو تثبیت شود.

موقعیت مکانی:


عکس از اسپاهای مالدیو:

تور مالدیو
تور مالدیو

جزایر مالدیو
جزایر مالدیو

امکانات اسپاهای مالدیو
امکانات اسپاهای مالدیو

برچسب ها
10 هتل برتر مالدیو کدامند 5 نکته کلیدی که باید مسافرین تور مالدیو بدانند 5 هتل برتر مالدیو 5 هتل لوکس مالدیو آدرس اینترنتی سایت هتل کاندیما مالدیو آژانس مادر تور مالدیو آنگسانا ولاوارو مالدیو ارزان ترین تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو ارزان ترین هتل های مالدیو اسپا اسپا در مالدیو اسپا مالدیو اسپاهای مالدیو برترین مجری تور مالدیو برترین هتل های مالدیو بهترین تور مالدیو بهترین قیمت تور مالدیو بهترین قیمت رزرو هتل های مالدیو بهترین کارگزار تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو در ایران بهترین هتل های مالدیو بهترین هتل های مالدیو کدامند تصویر از هتل های مالدیو تفریحات در تور مالدیو تور مالدیو تور مالدیو 1402 تور مالدیو آبان ماه 1402 خوب ترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از برترین هتل های مالدیو دبلیو یکی از بهترین هتل های مالدیو دیدنی های مالدیو رزرو آنلاین هتل های مالدیو رزرو اینترنتی هتل های مالدیو رزرو هتل های مالدیو رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو رزرواسیون اینترنتی هتل های مالدیو رزرواسیون هتل های مالدیو سایت رزرو آنلاین هتل های مالدیو سایت رزرو اینترنتی هتل های مالدیو سایت رزرو هتل های مالدیو سایت رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن