دیدنی های تایلند

منظره ی فوق العاده ی شهر در رستوران اسکای لبوا بانکوک را از دست ندهید!

Sky Bar at Lebua Bangkok

رستوران اسکای در بانکوک با منظره ای دیدنی که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند را از دست ندهید!

چگونه به این رستوران برویم؟!

رستوران اسکای در ارتفاع تقریباً ۲۵۰ متری از سطح دریا قرار دارد و مناظری چشمگیری از پایتخت تایلند را به شما ارائه می دهد.  پیدا کردن این رستوران روی بام که در سیلوم قرار دارد، بسیار آسان است. پس از ۱۰ دقیقه پیاده روی از ایستگاه قطار هوایی Saphan Taksin BTS، به دنبال ساختمان بلند کرم رنگ با گنبد طلایی روی پشت بام باشید. جالب است بدانید که این رستوران پس از نمایش در فیلم هالیوود، The Hangover Part II، حتی بیشتر از قبل معروف شده است.
منظره رستوران اسکای
منظره رستوران اسکای

چه چیز هایی را حتما باید در این رستوران امتحان کنید؟!

یکی از نوشیدنی های که حتما باید در این رستوران امتحان کنید Hagovertini  است که در واقع شامل نوشیدنی های چای سبز، آب سیب و عسل رزماری می شود. اگر برای یک قرار ملاقات خاص به این رستوران می روید، خوب هست که غذاهای Sirocco را در نظر داشته باشید، جایی که می‌توانید شام را در یکی از مرتفع‌ترین رستوران‌های روی پشت‌بام دنیا میل کنید.
فضای رستوران
فضای رستوران

جاذبه های رستوران اسکای

در تعطیلات آخر هفته، این رستوران حتی می تواند شلوغ و پر سر و صدا تر شود. بیشتر مردم برای گرفتن عکس از غروب خورشید و افق بانکوک به رستوران اسکای می آیند، که در واقع یک منظره ی بسیار زیبا و باور نکردنی است.
اگر قبل از زمان باز شدن رستوران اسکای به این پشت بام بروید، همچنان می توانید نوشیدنی بنوشید و از رستوران دیستیل، واقع در طبقه ۶۴ لبوا بانکوک لذت ببرید.  این کافه راحت  که نوشیدنی سرو میکند دارای یک تراس در فضای باز با یک مبل راحتی است. منظره این قسمت در مقایسه با رستوران اسکای خوب نیست، اما فضا کمی آرام‌تر است.
پشت بام رستوران اسکای
پشت بام رستوران اسکای

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل تور های تایلند 

 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
اسکای رستوران بهترین رستوران های بانکوک بهترین رستوران های تایلند پشت بام اسکای جاذبه های بانکوک جاذبه های دیدنی تایلند رستوران اسکای رستوران های تایلند رستوران های سیلوم غذاهای تایلندی منظره شهر تایلند نوشیدنی های تایلندی هتل لبوا بانکوک

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن